Geantwoord. Maar ik heb geen idee,quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tong. Beantwoord jij deze vraag eens.
Ik weet ook niet wat ik wel en niet kan zeggen, gister werd overl de huis nog volgescholden en vandaag krijg je hier een note voor?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Met een crewbash jegens Stijn (Ajacied422) kan dat haast niet anders nee
Ik ook, maar heb om kwart voor 1 college. Net zon net niet tijd.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb trek in een goede lunch.
Consistentie hoef je hier niet te verwachtenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:32 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik wel en niet kan zeggen, gister werd overl de huis nog volgescholden en vandaag krijg je hier een note voor?
in afrika hebben ze trekquote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb trek in een goede lunch.
De mods hebben persoonlijke voorkeuren en gaan iets te selectief om met handhaving/uitvoer van het beleid..quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:32 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat ik wel en niet kan zeggen, gister werd overl de huis nog volgescholden en vandaag krijg je hier een note voor?
Je had het niet beter kunnen verwoorden.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Consistentie hoef je hier niet te verwachten
We zijn allemaal zo hypocriet als de tering wat dat betreft.
Spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 10:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je had het niet beter kunnen verwoorden.
30. Volgens mij al een tijdje dat ik op 30 zit. Ik zie wel dat ik sinds kort in de top 500 staquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |