Wat is een note?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Crewbash.
Gefeliciteerd met je eerste note
quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lezen was vroeger niet je sterkste punt?
Eentje kan alleen maar spugen, maar dat moet je hem niet kwalijk nemen. Zie het als een teken van waardering.quote:
Ah dat is de taal die ze spreken, k zal wel terug spugenquote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:38 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Eentje kan alleen maar spugen, maar dat moet je hem niet kwalijk nemen. Zie het als een teken van waardering.
Een opmerking die een mod (zo'n blauwe) aan je account kan hangen. Dat kan positief zijn maar is meestal negatief. Er zijn mensen (geloof het of niet) die daar een bepaalde waarde aanhangen.quote:
Wat jij vindt staat niet echt hoog bij mij op de agenda.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof je dat geen probleem vindt.
je moeder bij welquote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat jij vindt staat niet echt hoog bij mij op de agenda.
"Je moeder bij wel."quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
je moeder bij wel
Vanavond weer
Ik gniffel om deze opmerking.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat jij vindt staat niet echt hoog bij mij op de agenda.
iemand is hier viesMAD as fuckquote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
"Je moeder bij wel."
Lekker Doubplepain.
Dat vind ie wel lekker.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:41 schreef lisablond007 het volgende:
[..]
Ah dat is de taal die ze spreken, k zal wel terug spugen
En mijne was vast negatief?quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een opmerking die een mod (zo'n blauwe) aan je account kan hangen. Dat kan positief zijn maar is meestal negatief. Er zijn mensen (geloof het of niet) die daar een bepaalde waarde aanhangen.
Sad but true
Nu val je door de mand.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 09:37 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Je weet dat ik dissen van een ex-korfballer niet serieus kan nemen hè?
Het kietelt een beetje, maar echt pijn doet het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |