Die post is 1 op 1 overgenomen van een artikel in La Estrella van vandaag:quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:52 schreef A_S_R het volgende:
The Writer Panamanian Guillermo Sanchez Bourbon speaks of his native Bocas Del Toro as one p.... everywhere in the world, also in this paradise of Panama.
https://www.facebook.com/sideyra.samaniegog/posts/730026763831437
Wat ik nog altijd niet uitsluit is dat Kris en Lisanne door iemand (1 of meer personen) die niets met hun overlijden te maken hebben, dood zijn gevonden en dat die zo hevig waren geschrokken van die vondst, dat ze de boel hebben verstopt. Toen de NLers niet opgaven met zoeken, werd er ook aan een dwaalspoor gewerkt etc.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:22 schreef Poedelini het volgende:
Waarom hebben ze haar daar laten liggen en werden kris en Lisanne wel tactisch verstopt.
En waarom zouden de ontvoerders/moordenaars van kris en lisanne dingen met hun telefoon doen vraag ik me dan af.
Zijn de tijden dat senafront met geroep en licht aandacht wouden trekken vast? dus echt om 10 en 11 uur? Dan is het toch ook raar dat mochten kris en lisanne het gehoord hebben pas 2 uur later met de camera foto's gaan maken.
Ja, is heel gek maar schijnt niet verplicht te zijn in Panama achter op de auto, aan de voorkant is wel verplichtquote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:09 schreef ootjekatootje het volgende:
D'r zit niet eens een kenteken op.
Bij nader inzien, het is andersom. Voor niet verplicht, achter welquote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:13 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ja, is heel gek maar schijnt niet verplicht te zijn in Panama achter op de auto, aan de voorkant is wel verplicht
Net gekeken, maar wel een beetje vage docu. Er is geen enkel bewijs dat kris en Lisanne met anderen waren.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Voor degene die denken dat sommige hier wat doordraven, nu op National Geografic het verhaal van Cody Dial...
Vermist in Costa Rica voor jaren.. Men dacht dat hij was verongelukt, zijn vader ging hem zoeken.
Met een heel team, twee dagen voordat de tv ploeg kwam werd zijn lichaam "toevallig" gevonden met zijn paspoort. Hij zou geraakt zijn door een vallende tak.
Niet dus.
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:15 schreef A_S_R het volgende:
weten we hoeveel mensen waren er precies in het contact met Kris en Lisanne op 1.april 2014.?
wie waren die 4 getuigen op pad.ken je hun namen precies?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat bedoel je?
Ze hebben Eileen en Feliciano die dag gesproken.
Verder zei Sigrid dat ze ze had zien lopen om 13:00, maar dat was voordat men de camera en telefoontijden kon inzien. 4 getuigen op het pad. Taxichauffeur Leo had ze de lift gegeven, volgens vader Kremers een van de 19 taxichauffeurs die zich gemeld hadden. Wel de enige die 4 dagen heeft vastgezeten...
Nee, daar gaat het imo ook niet om, wel om het feit dat er een ander "verhaal" wordt opgehangen dan de werkelijkheid. Coby was een zeer ervaren jungekampeerder net als zijn pa.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:55 schreef Poedelini het volgende:
[..]
Net gekeken, maar wel een beetje vage docu. Er is geen enkel bewijs dat kris en Lisanne met anderen waren.
Leg wat zaken in die regio naast elkaar, zoals die van Cody. Ze zijn allemaal verrot.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:43 schreef jackie12 het volgende:
Vooral dat laatste Ootje kan me boos maken.
Ik zie pathaloog Frank van de Goot daar nog zitten bij Umberto Tan "toevallig" op dezelfde dag dat taxichauffeur Leonardo Mastinu dood was gevonden nadat hij "verdronken" was.
Met een hautain gedrag van heb ik jou daar riep hij dat het allemaal sensatieverhalen waren en dat het niet eens zeker was dat OF de taxichauffeur wel dood was.....
Wat ik toen echter nog niet wist was idd dat Leonardo direct na de verdwijning vast werd gezet als verdachte voor een paar dagen.
Geen enkele media is daar op ingedoken en vraag ik mij zelfs af of de Kremers dit wel wisten en als ze dit wel wisten waarom ze hierover zwegen.
Deze hele zaak stinkt als een bunzing. En naarmate de jaren verstrijken steeds verrotter.
Namen noem ik niet, die 4 getuigen woonden op het pad en zijn geïnterviewd, onder ander Pedro van Casa Pedro en twee aan het pad wonende dames.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:46 schreef A_S_R het volgende:
[..]
wie waren die 4 getuigen op pad.ken je hun namen precies?
was even aan het denken omdat ik vandaag een naam heb gehoord als mogelijke dader van K.en L.
maar we moeten nog voorzichtig met de namen zijn,daarom mijn interesse wie precies met hun die dag was
heb al eerder een naam van mogelijke dader gehad,die was het blijkbaar niet?dit keer ben ik wat voorzichtiger als ik een naam hoor
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Namen noem ik niet, die 4 getuigen woonden op het pad en zijn geïnterviewd, onder ander Pedro van Casa Pedro en twee aan het pad wonende dames.
Namen via de PM of DM
kijk maar even in de telemetro video, daar komen ze met naam en toenaam aan het woord.
Dat denk ik ook.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 12:06 schreef Grijzemassa het volgende:
Als de dader iemand is die duidelijk te linken is aan het slachtoffer dan zal het een gelegenheidsmoord zijn, oftewel is er dan sprake van doodslag.
Als je even googled naar moorden in het Caraibische gebied dan schrik je wel. Locale bendes hebben het vooral op buitenlanders gemunt. Door afgunst want er is enorme armoede onder de bevolking en toeristen zijn makkelijke slachtoffers doordat ze vaak naiëf zijn met daarbij een redelijke kans dat ze iets waardevols bij zich hebben.
Als er sprake is van een seriemoordenaar dan zal die tot nu toe buiten beeld gebleven zijn of zal zijn aanwezigheid geen argwaan gewekt hebben bv door beroep of status.
De kans dat die persoon in de media genoemd is, is niet heel groot.
Een seriemoordenaar is intelligent genoeg om iig lange tijd buiten beeld te blijven.
Ik denk dat de kans het grootst is dat het om ontspoorde locals gaat en dat verschillende moorden en verdwijningen niets met elkaar te maken hebben.
Maar dat is natuurlijk ook precies het beeld dat een seriemoordenaar zou willen scheppen
De lokale bende kunnen we dus van de verdachtenlijst afstrepen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:04 schreef RapaNui het volgende:
Verder: de acht mensen die zijn gehoord, zijn alweer vrijgelaten
http://westchester.news12(...)in-panama-1.13105903
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |