abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169693220
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 maart 2017 16:25 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik denk het ook, als ze een DNA match hadden zou er wel schot in komen maar daar lijkt het niet op
Ze vragen naar el paradero de los homicidas; de verblijfplaats.

Ik denk dat ze een DNA profiel hebben en zoals ik het heb begrepen, wijst die in de richting van een indiaan / indianen.

De dader (of daders) is hem gepeerd. De vraag is, waar is hij nu? Het lastige is dat indianen erg mobiel zijn en zich makkelijk kunnen vermengen binnen hun wijdverspreide bevolkingsgroep. Als het om een Ngäbe gaat, dan kan hij overal zitten, zonder dat degenen die hem als gast hebben opgenomen, weet hebben van zijn daad. Misschien zit-ie nu zelfs in Costa Rica. Indianen lopen ongehinderd heen en weer de gerns over met Costa Rica. Als hij ergens in een dorpje zit of zo, dan weten de bewoners daar echt niet wat hij heeft uitgevreten. Indianen komen en gaan.
pi_169693627
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 08:31 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Ik denk dat ze een DNA profiel hebben en zoals ik het heb begrepen, wijst die in de richting van een indiaan / indianen.

De dader (of daders) is hem gepeerd. De vraag is, waar is hij nu? Het lastige is dat indianen erg mobiel zijn en zich makkelijk kunnen vermengen binnen hun wijdverspreide bevolkingsgroep. Als het om een Ngäbe gaat, dan kan hij overal zitten, zonder dat degenen die hem als gast hebben opgenomen, weet hebben van zijn daad. Misschien zit-ie nu zelfs in Costa Rica. Indianen lopen ongehinderd heen en weer de gerns over met Costa Rica. Als hij ergens in een dorpje zit of zo, dan weten de bewoners daar echt niet wat hij heeft uitgevreten. Indianen komen en gaan.
Maar de grote vraag is dan wel wat doet zo'n indiaan daar op dat moment dan op dat eiland? Dat pad liep naar het lege strand niet richting een visserij of landbouwgebied of indianendorp.

Er waren veel huiszoekingen en wat gesprekken met mannen, ik neem aan dat ze de usual suspects wel gesproken hebben.

Daarnaast een wat smerige vraag, ze lag in de bossen naast het pad. 2-3 dagen voor ze gevonden werd, dat moet toch gigantisch ruiken? Volgens Petertje kun je in dat soort landen binnen 3 dagen compleet ontbonden zijn. Ze wisten dat ze naar dat strand ging, dus waren alert imo bij de zoektocht op het pad.
pi_169693701
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 07:47 schreef gynaika het volgende:

[..]

Ik dacht dat

3 februari m.z. 2 februari

donderdagavond 3 februari m.z. donderdagavond 2 februari
Je heb gelijk, ik zal het aanpassen thanx :Y
pi_169693894
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 08:31 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Een DNA profiel hebben ze. maar dat is nog geen DNA match.
Dat wil dus niet zeggen dat de dader bekend is, alleen dat het om een indiaan gaat.
pi_169694621
quote:
6s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:29 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Een DNA profiel hebben ze. maar dat is nog geen DNA match.
Dat wil dus niet zeggen dat de dader bekend is, alleen dat het om een indiaan gaat.
Klopt.

De onderzoekers zouden van alle bewoners op het eiland DNA afnemen om zodoende te proberen vast te stellen of de dader(s) ook een bewoner is of familie van bewoners. Stel dat hij geen familie heeft wonen op dat eiland. Stel dat hij van buiten komt en weer naar buiten is gevlogen. Dan weet men alleen zijn ethniciteit, meer niet.
pi_169694730
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 09:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Maar de grote vraag is dan wel wat doet zo'n indiaan daar op dat moment dan op dat eiland? Dat pad liep naar het lege strand niet richting een visserij of landbouwgebied of indianendorp.

Er waren veel huiszoekingen en wat gesprekken met mannen, ik neem aan dat ze de usual suspects wel gesproken hebben.

Daarnaast een wat smerige vraag, ze lag in de bossen naast het pad. 2-3 dagen voor ze gevonden werd, dat moet toch gigantisch ruiken? Volgens Petertje kun je in dat soort landen binnen 3 dagen compleet ontbonden zijn. Ze wisten dat ze naar dat strand ging, dus waren alert imo bij de zoektocht op het pad.
Ja, de geur verspreidt zich. Maar: ze lag ongeveer 40 meter van het pad af. En op zo'n eiland heb je normaal gesproken veel wind, waardoor de geur toch gauw vervliegt denk ik. Ze lag uit het zicht en als de geur het pad niet bereikt, dan hoeft niemand het door te hebben. Totdat speurhonden worden ingezet.... die hebben haar snel gevonden.
pi_169695194
Hier had een volgend slachtoffer kunnen vallen

Trabajo de inteligencia del DIP @ProtegeryServir logra recuperar arma de fuego, que pretendía ser utilizada para robo en Parque en Boquete;

Een wapen in beslag genomen dat bedoeld was voor een beroving in een park in Boquete

https://twitter.com/elmerquintero?lang=nl&lang=nl

Misschien kunnen ze die gasten gelijk even vragen waar ze 3 jaar geleden op 1 april waren? :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Grijzemassa op 22-03-2017 10:47:33 ]
pi_169695352
quote:
6s.gif Op woensdag 22 maart 2017 10:41 schreef Grijzemassa het volgende:

Trabajo de inteligencia del DIP @ProtegeryServir logra recuperar arma de fuego, que pretendía ser utilizada para robo en Parque en Boquete;
[ afbeelding ]

Een wapen in beslag genomen dat bedoeld was voor een beroving in een park in Boquete

[ afbeelding ]

Misschien kunnen ze die gasten gelijk even vragen waar ze 3 jaar geleden op 1 april waren? :')
Goed idee!

Hopelijk komt alles nog een keer boven water.
pi_169695535
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Welk park was het nu?
pi_169695616

[ Bericht 100% gewijzigd door Grijzemassa op 22-03-2017 11:13:42 ]
pi_169695674
quote:
7s.gif Op woensdag 22 maart 2017 11:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Welk park was het nu?
Dat staat er niet bij maar het lijkt me dat het de bedoeling was om toeristen te beroven
pi_169697051
Recente moord op jonge vrouw in Chiriqui:

http://www.tvn-2.com/naci(...)ui_0_4713278645.html

http://www.panamaamerica.(...)chelle-orocu-1063414

Het slachtoffer werd perfect afgeslacht, ongelofelijk...

http://elsiglo.com.pa/cro(...)zando-reses/23991970

[ Bericht 10% gewijzigd door gynaika op 22-03-2017 19:33:14 ]
  Moderator woensdag 22 maart 2017 @ 12:57:15 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_169697487
De TT is al een poosje niet meer van toepassing dus voor dit soort mysterieuze verdwijningen en moorden graag verder op dit topic:
BNW / Mysterieuze reeks moorden en ongelukken
pi_169699401
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Beretta Made in Italy en toebehoren made in Brazil........

Weet jij hoe het komt dat https://twitter.com/ProtegeryServir?lang=nl die tweet van Elmer Quintero, niet op Twitter heeft? (Raar?)
pi_169714599
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 14:34 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Beretta Made in Italy en toebehoren made in Brazil........

Weet jij hoe het komt dat https://twitter.com/ProtegeryServir?lang=nl die tweet van Elmer Quintero, niet op Twitter heeft? (Raar?)
Nee dat weet ik niet, ik snapte het ook niet
pi_169716609
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 12:57 schreef Lavenderr het volgende:
De TT is al een poosje niet meer van toepassing dus voor dit soort mysterieuze verdwijningen en moorden graag verder op dit topic:
Dan kan deze wel dicht
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_169716863
Gewoon open blijven, lijkt mij, het verhaal is nog lang niet afgerond.
pi_169716945
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:31 schreef gynaika het volgende:
Je ziet toch wat de mod schrijft?
Verder op het andere topic

mod :
dit soort mysterieuze verdwijningen en moorden graag verder op dit topic:
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 09:40:14 #269
249559 crew  Lavenderr
pi_169717006
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:31 schreef gynaika het volgende:
Het gaat al een hele tijd niet meer over wat er in de TT staat dus alle verdere verdwijningen en onopgeloste zaken moorden kunnen hier :
pi_169717980
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Het gaat al een hele tijd niet meer over wat er in de TT staat dus alle verdere verdwijningen en onopgeloste zaken moorden kunnen hier :
Helemaal juist maar misschien zijn er met enkele andere moorden een verband te leggen.
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 11:25:09 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_169718797
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 10:37 schreef gynaika het volgende:

[..]

Helemaal juist maar misschien zijn er met enkele andere moorden een verband te leggen.
En dat kan dan in het andere topic bij de andere zaken.
Dus als deze vol is kan er daar verder over gesproken worden. Met alle andere verdwijnings en vermissingszaken.
Het wordt anders zo rommelig en de vlag dekt de lading niet (meer).
pi_169719180
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 11:25 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En dat kan dan in het andere topic bij de andere zaken.
Dus als deze vol is kan er daar verder over gesproken worden. Met alle andere verdwijnings en vermissingszaken.
Het wordt anders zo rommelig en de vlag dekt de lading niet (meer).
Prima.
pi_169724279
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 09:40 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En hoe zit het met gewoon de titel aanpassen zoals eerder vastgesteld (zie hieronder)? Dan ben je er toch ook?

quote:
0s.gif Op donderdag 2 maart 2017 20:21 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat klinkt idd aardig BNW 8-)
Vraagje: hoe werkt jouw moderator link? Er zit helemaal geen link achter? Als ik er op druk, dan kom ik op deze pagina terecht: http://frontpage.fok.nl/crew/249559
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 16:39:32 #274
249559 crew  Lavenderr
pi_169724335
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:35 schreef RapaNui het volgende:

[..]

En hoe zit het met gewoon de titel aanpassen zoals eerder vastgesteld (zie hieronder)? Dan ben je er toch ook?

[..]

Vraagje: hoe werkt jouw moderator link? Er zit helemaal geen link achter? Als ik er op druk, dan kom ik op deze pagina terecht: http://frontpage.fok.nl/crew/249559
Moderatorlink? Je kunt me een pm of dm sturen. Volgens mij doet dat het gewoon.
  Moderator donderdag 23 maart 2017 @ 16:40:50 #275
249559 crew  Lavenderr
pi_169724363
quote:
0s.gif Op donderdag 23 maart 2017 16:35 schreef RapaNui het volgende:

[..]

[..]

Ik kan achter wel vragen of er een merge kan komen zodat de posts hier niet verloren gaan. Kan het bij het andere topic in.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')