Klinkt goed! Ik heb me net geregistreerd onder de username Tamponhapperquote:Op maandag 6 februari 2017 17:50 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Zat, vooral trollen. Kan best leuk zijn. Al die hysterische huisvrouwen die gaan lopen schuimbekken als je een corrigerende tik in de keuken goedpraat
quote:Op maandag 6 februari 2017 18:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
Klinkt goed! Ik heb me net geregistreerd onder de username Tamponhapper
Ik denk dat je eerst moet beginnen met een paar kwaliteitsposts om te voorkomen dat je er gelijk af wordt geflikkerd. En dan als je wat credibility hebt opgebouwd langzaam aan beginnen met trollen gaan opbouwen...quote:Op maandag 6 februari 2017 18:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]Ik had een account me tiets van vuist of zo, alleen die was er gauw af
![]()
ik ben bang dat je snel een ban zal krijgen daar.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
heb je tijd over of zoquote:Op maandag 6 februari 2017 19:06 schreef SeLang het volgende:
Mijn eerste topic loopt prima![]()
Op Fok! was een identiek topic na 25 minuten al op slot. Ik denk dat ik maar op Viva blijf.
Je krijgt gewoon goeie tips daar
IP-bans niet kunnen omzeilen.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:35 schreef Harvest89 het volgende:
Ik maakte daar wel eens wat trolltopics aan.
Nu heb ik daar een ban, en kom ik het forum niet meer op.
Er staat dan letterlijk: "Je ip is gebanned voor alle acties 4-ever".
Kutwijven.
Ik heb het gezien. Je krijgt zelfs serieuze reacties er op.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:06 schreef SeLang het volgende:
Op Fok! was een identiek topic na 25 minuten al op slot. Ik denk dat ik maar op Viva blijf.
Niet zo zuur johquote:Op maandag 6 februari 2017 23:57 schreef MCH het volgende:
Kan iemand met een account op Viva even hier melden dat ze met een trolletje te maken hebben?
En dan?quote:Op maandag 6 februari 2017 23:57 schreef MCH het volgende:
Kan iemand met een account op Viva even hier melden dat ze met een trolletje te maken hebben?
plsquote:Op maandag 6 februari 2017 19:45 schreef Cyanide- het volgende:
Lienekien/Leandra
Ouder1
Knorretje
Moira.
BrandX
Sacha
Rooftopsoccergirl
hoe heet dat topic? ik wil het ook lezen.quote:Op maandag 6 februari 2017 19:06 schreef SeLang het volgende:
Zure kutten moeten ook gebeft worden.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:40 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ik lees er regelmatig, maar heb daar geen account. Sfeer is daar net iets te zurig.
Beter dan op tinder ! op het viva forum regel je je milfs en gilfsquote:Op maandag 6 februari 2017 18:16 schreef Geerd het volgende:
Zijn daar nog beetje alleenstaande milfjes ?
Denk dat als je die vrouwen in real life zie, je gelijk weet waaromquote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:40 schreef Buurtzwaan het volgende:
Ik lees er regelmatig, maar heb daar geen account. Sfeer is daar net iets te zurig.
Ze zien er niet allemaal uit als het stereotype vrouw met kort kapselquote:Op dinsdag 7 februari 2017 21:50 schreef VAS het volgende:
[..]
Denk dat als je die vrouwen in real life zie, je gelijk weet waarom
Eerlijk gezegd vind ik de gemiddelde FOK!er zuurder. Kijk naar TS, die maakt daar een onzintopic en krijgt serieuze reacties van mensen die proberen te helpen. Als je hier een topic maakt zie je allerlei mensen hun eigen problemen over je uitstorten.quote:Op dinsdag 7 februari 2017 17:40 schreef Buurtzwaan het volgende:
Was jij dat?quote:Op maandag 6 februari 2017 18:03 schreef SeLang het volgende:
[..]
nog steeds! zijn er wel veel van FOK! actief geworden daar zo te zien😅quote:Op woensdag 8 februari 2017 08:47 schreef dennisenkim het volgende:
Tja, ik heb er een perma bAn gekregen. Zo jammer, die wijven hap ten altijd zo leuk.
Ook lulligquote:Op woensdag 8 februari 2017 10:51 schreef dennisenkim het volgende:
En het meest lullige is dat ik een ban heb gekregen voor trollen, en dat terwijl ik niet aan het trollen was. Dus heb ik er een mailtje aan gewaagd, kwamen ze aan dat ze vonden dat ik negatief forumde.
Dat is meteen de reden dat ik wil dat men perma ban opgeheven wordt omdat ik dat recht wil zetten.
Is een gevoelig onderwerp , daar het allemaal verslaafde hoeren zijnquote:Op woensdag 8 februari 2017 11:23 schreef dennisenkim het volgende:
En dan zeggen dat alle onderwerpen daar besproken kunnen worden, alles behalve drank drugs en hoeren kennelijk.
Gezeik met die vrouwen ook altijd😅quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:40 schreef Aiciu het volgende:
Ik. Maar heb een ban omdat ze erachter kwamen dat ik via fok kwam.
Waarschijnlijk omdat ze weten dat FOK! een verzetshaard is tegen het kortpittig-ismequote:Op woensdag 8 februari 2017 15:40 schreef Aiciu het volgende:
Ik heb mijn zegje gedaan, ben inmiddels 90 dagen afgekickt van coke. Maar zijn toch bitches. Ik ben een reiziger maar ben netter als alles wat op vivaforum komt. Behalve gele diamant, me kamau tut poesje.quote:Op woensdag 8 februari 2017 14:11 schreef VAS het volgende:
[..]
Is een gevoelig onderwerp , daar het allemaal verslaafde hoeren zijn
O goed te weten dat ik de goede route heb genomen dan. Eerst Viva en daarna Fok.quote:Op woensdag 8 februari 2017 15:40 schreef Aiciu het volgende:
Dan heb je het toppunt wel bereikt denk ik, echt geschiedenis geschrevenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 18:09 schreef Norma_Jeane het volgende:
[..]
O goed te weten dat ik de goede route heb genomen dan. Eerst Viva en daarna Fok.
Jamiy_Luca heeft daar trouwens nog een ergere reputatie dan ze hier heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |