Graag zou ik willen weten wat er bij moet komen en of het gastenboek (dropnotes) het doet, want sommige zeiden dat het niet werkte. Zou het komen omdat die mensen geen Flash hebben?
Alvast bedankt.
Greetz. il
bedankt,
groeten Mark
quote:Ik heb het al eens eerder bij een ander gezegd, een paar reacties terug...
Op donderdag 16 januari 2003 13:43 schreef RoofingBurner het volgende:
Hoi Lui,
Mijn nieuwe site is sinds kort in de lucht en ik wil weten hoe jullie hem vinden:
Jij hebt ook geen body!!!
Heel leuk een <html> tag, een <head> tag, en een <frameset>, maar GEEN <body>...
Gevolg: ik ZIE geen site!
Ik heb vanmorgen nog een discussie met een klasgenote van me gehad, ik zag dat ze van alle tabelletjes ( <td> ) de bijbehorende sluit-tagjes ( </td> ) weghaalde: "Die zijn toch helemaal niet nodig?"
Mensen, hou je aan de W3 html regeltjes! Dat bespaart je een heleboel gezeur!
Waar kan ik de W3 HTML regels vinden?
Trouwens hartelijk dank voor de reactie, daar kan ik wat mee
quote:De w3 regels staan op http://www.w3.org
Op donderdag 16 januari 2003 14:04 schreef RoofingBurner het volgende:
Ik weet hoe jij kijkt, maar ik zie wel degelijk een site.Waar kan ik de W3 HTML regels vinden?
Trouwens hartelijk dank voor de reactie, daar kan ik wat mee
Het hoeft natuurlijk niet 100% te kloppen met de regeltjes, wel zo mooi natuurlijk, maar door het missen van een simpel body tagje zie ik in Chimera (Een Gecko browser) helemaal niets, een witte pagina.
Dit komt omdat Internet Explorer het niet zo nauw neemt met die regeltjes en het dus wel gewoon weergeeft.... Natuurlijk, het werkt gewoon, maar het is niet zo netjes... (En werkt alleen in IE)
Is heel simpel op te lossen: Je kunt voor de eindtag, (in je index.html) dus '</html>', '<body>' en '</body>' zetten, dan zou hij gewoon weer moeten werken.
Wat vind je van de lay-out en de inhoud?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |