abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 17 november 2000 @ 00:04:44 #1
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_474985

En hier weer verder...

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_475077
De bewoners krijgen geen alcohol of andere verrassing vandaag. Zijn ze teleurgesteld over. Ze willen alcohol en muziek. Behalve Ferdi. Die pleit voor nuchter blijven ivm de weekopdracht morgen. Ze weten immers nog niet wat ze te wachten staat. Ferdi belooft Hieke om zaterdag met haar te gaan stappen. Er is nog wel tequilla, weet niet of ze dat ook gaan drinken. Nemen er wat goudsalami bij. Ferdi gaat uit zijn dak als ie het proeft: 'Mmmmmmm ooooo mmmmmmm' Alsof ie klaar komt.

Georgie moppert verder over de minst populaire zijn in huis. Zegt dat hij nu een goede reden heeft om een flinke woede aanval te krijgen. Wil nu wel een valium. Dit alles op half schertsende toon.

Robin grapt dat hij nu zijn ware gezicht gaat laten zien, nu maakt het nix meer uit. Hij dolt wat verder en iedereen lacht Ik ook een beetje .

Inmiddels wordt er al een tijd verstoppertje gespeeld.

Sometimes, to be silent is to be most eloquent
pi_475104
Robin en Koos hebben een broodje gemaakt.

Buiten klinken later toeters. Het is Robin zijn broertje. Hij schreeuwt nu over de schutting. Kan het niet goed verstaan. Flipt daarop. Of zijn broertje niet op een ander plekje kan gaan staan. Wil graag stappen volgende week. Koos komt ook ff buiten kijken. De bewaking buiten het hek vertelde geloof ik aan Robin wat zijn broertje schreeuwde. Iets over een opstelling klaarzetten. Koos lacht.

Binnen hebben ze het erover hoe hard Robin schreeuwt. Koos legt Robin uit dat hij graag wil dat Robin blijft en dat hij zich niet teveel moet verheugen op stappen volgende week. Het kan Robin allemaal niet schelen, hij is blij met zijn broertje.

Weer binnen vertelt hij Hieke erover. Gaan samen afwassen oid. Robin = Cruijff

Dees zit in de woonkamer Ferdi te vertellen over nomineren bij Beau. Geluid daar is kl*te. Kan er verder weinig van maken.

Dat is dus erg jammer, dat ze zo lopen te klooien. Is geloof ik wel interessant. Meen te begrijpen dat Dees weet dat ze is genomineerd door Ferdi en Georgie. Is ze dat ook? Weet het ff niet meer.. Ze doet er iig heel relaxed over. Zegt dat ze het al wist, hoe er gekeken werd vanmiddag. Lacht er ook een beetje bij. Misschien heb ik het dus wel mis.. sowwy te slecht geluid om er zeker van te zijn

Hieke is er inmiddels bij komen zitten. Het gesprek gaat nu over andere dingen. Dan iets dat gezegd is vanmiddag. Ik versta het niet maar de reactie van Ferdi is dat die dus genomineerd wordt. Als je zoiets zegt... Het is duidelijk BB die loopt te spelen met het geluid. Stop daarmee en zet die schuif ff op 1 stand zeg!

Gesprekken over sperma zijn goed te verstaan. Robin komt er ook bij. Doet weer een stemmetje. Dan weer over de nominaties en goh, toevallig is het geluid weer weg...

*Qt neemt ff vrijaf tijdens het speelkwartiertje van de regie...

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-11-2000 01:30]

† In Memoriam † vrijdag 17 november 2000 @ 01:32:48 #4
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_475168
01:30 uur
Fewrdi staat z'n tanden te poetsen. Hieke staat ineens achter 'm: "Ik volg je, hoor!". Fewrdi ergert zich eraan dat de camera's hém steeds volgen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
pi_475175
Hieke en Ferdi poetsen samen de tanden. Maken elkaar aan het lachen buiten het bereik van de camera. Hieke in de ene hoek, Ferdi in de andere. Grappen wat samen. Ferdi: 'Heb ik honing aan mijn kont ofzo?'

Ferdi zegt ff later dat de camera wel achterlijk vaak op zijn bed staat gericht. Hieke vraagt hoe hij dat ziet. Hij mompelt wat.

Ferdi gaat naar het toilet. Hieke schminkt zich af. Vraagt tot 4x aan toe of Koos al slaapt. Ja dus. Dan wil ze nu wel gaan gipsen.

Reclame en ik loop weer eens vast...

† In Memoriam † vrijdag 17 november 2000 @ 01:37:04 #6
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_475177
01:35 uur
Hieke staat nu ook in de badkamer te rommelen. Ze vraag of Koos al op bed ligt. Ik hoor 't antwoord van Fewrdi niet. Hieke wil nog wel even 'gipsen'. Robin en Desiree liggen samen op de bank. Niet bepaald te 'gipsen'. Desiree is weer erg aanhankelijk en betast Robin waar ze maar kan. Hij laat 't mompelend toe. Ondertussen keuvelen ze wat na over de nominaties. En over 't bellen dat nu gaat volgen.

Desiree ligt bij Robin. Hij laat 't (eindelijk) toe. Ze geniet ervan.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 17-11-2000 01:54]

† In Memoriam † vrijdag 17 november 2000 @ 01:41:31 #7
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_475181
01:40 uur
Robin vertelt weer eens aan Desiree dat-ie 't zo erg vond dat-ie moest kotsen. Vooral binnen en nog erger: dat-ie 't niet meer weet. Desiree: "Weet je hoe dat komt? Door 't kouwe water van de vijver, daar krijg je zo'n klap van". (Tuurlijk, 't lag niet aan de drank hoor. Red.)
  † In Memoriam † vrijdag 17 november 2000 @ 01:45:40 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_475185
01:45 uur
Desiree had eigenlijk verwacht dat Robin wel met Kim over zou willen blijven. Robin is verbaasd over deze opmerking: "Hoeveel ga ik nou eigenlijk met Kim om? Helemaal niks!"". Desiree (opgelucht): "Nee, ik ook niet".
pi_475192
Robin vertelt een mooi verhaal aan Dees. Hij heeft voor 15.000 gulden een machine gekocht. Daar kan je onbeperkt mee bellen. Als hij genomineerd wordt gaan ze bellen, hoeft ie er nooit uit. Dees gelooft het en Robin geniet. Vertelt dan de waarheid:'Dat bestaat helemaal niet joh zo'n machine! Dat je dat gelooft...' Koos komt langslopen, maakt zich klaar voor bed. Robin vertel het hem nu ook, die trapt er niet in.

Dan over het kotsen van Robin. Kan zich helemaal niet herinneren dat hij het laatje eerst open heeft gezet. Dees zegt dat het kwam door het koude water van de vijver. Dees had net ook gemist dat Robin z'n broer er was.

Koos gaat naar bed. Dees en Robin over de nominaties nu. Robin had deze personen verwacht. Dees had Kim er niet bij verwacht. Ze vertellen dan dat ze nix met Kim hebben. Het is dus wel duidelijk dat ze haar beiden hebben genomineerd.

Dees denkt dat het thuis wel donker zal zijn na al die felle lampen in BB. Hieke komt erbij. Dees zegt dat Hieke morgen naar de dokter gaat voor haar kaak. Robin biedt aan het euvel met de kaak ff te verhelpen.

Ferdi blijkt al in bed te liggen. Gekeuvel over de tijd, het is laat. Zingen een regeltje. Dan tilt Robin Dees over zijn schouder en tilt haar naar de badkamer. Welterusten zegt ze tegen Hieke, ik word naar bed gebracht. Hij tilt haar in het bad. Nu zit ik onder het gips. Kan niet zegt Robin, ik heb mijn was daar gedaan. Dan is het iets anders zegt Dees. Nu wil ze wat drinken. Ze gaan weer terug richting keuken.

Koos loopt daar. Kennelijk last van zijn darmen. Hij stinkt. Loopt richting toilet.

Dees en Robin bekijken alle foto's op de muur bij de eettafel. Dees noemt iedereen op, allemaal familieleden van de bewoners. Vraagt zich af wie Els is.

Als Koos ff later weer langs loopt, blijkt dat Dees het goed had gezien. Koos gaat nu nar bed. Na nog wat naar de foto's te kijken, gaan ze naar bed. Dees ziet een camera bewegen: 'Goh, ze zijn nog wakker?!'

In de badkamer spreken ze af dat Dees moregen het haar van Robin gaat knippen. Ondertussen poetsen ze hun tanden. Ze horen iemand aankomen. Dees: 'Dat kan er maar 1 zijn' Robin: 'Wie dan?' Dees: 'Bianc' En ja, daar is Bianca. Heeft dorst zegt ze. Gaat dan naar het toilet.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-11-2000 01:59]

† In Memoriam † vrijdag 17 november 2000 @ 02:24:11 #10
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_475244
02:20 uur
Fewrdi, Desiree en Robin liggen in bed. Ze vertellen sterke verhalen over snelle auto's. De huizenprijzen komen ook nog even ter sprake. Desiree kan geen huis kopen, want ze mag maar twee ton lenen en daar koop je echt geen huis meer voor. (Idd. Red.)
pi_475245
*Qt moet vannacht wel lachen om Robin

Terwijl Dees in de badkamer nog wat rituelen afwerkt, staat Robin in de gang. Hij kleedt zich om daar voor bed. De camera volgt hem. Vraagt dan grappend aan de camera of hij anders nog ff wakker voor ze zal blijven. Hebben ze wat te doen. Vraagt of het leuk is als ie nog wat opblijft: 'Zijn er nog genoeg kijkers om wakker voor te blijven? Is er nog iemand wakker?'

Hij krijgt geen antwoord. Dees komt ook ff kijken. Hij legt uit dat hij vroeg of het rendabel was om nog ff wakker te blijven. Volgen ze hem, maar geven ze geen antwoord. Ze lachen en gaan de slaapkamer in.

Robin vertelt nu allemaal verhalen. Over een trainingskamp waar hij met zijn muts op sliep, zo koud. Nog meer anekdotes. Dees en Ferdi klinken niet echt geinteresseerd. Vooral Ferdi gaapt. Ze grijpen een stilte aan om van onderwerp te veranderen. Maar Robin gaat ff later verder waar hij gebleven was. Iets over fietsen en Italianen op zijn 14e. Ferdi al gapend: 'O ja joh?'

Dees ligt te draaien. Hij vraagt waar zijn baard is. Hij heeft hem gisteren in haar bed gelegd. Ah, dat was het dus.. Ze had alleen maar een stukje gevonden vanmorgen zegt ze. De rest van de baard gaan ze nu zoeken. Hij ligt in bed dus.

Robin zegt dat ze weer een genomineerde op de kamer hebben. Ferdi zegt dat ze i de andere kamer meer kans maken. Na wat aandringen vertelt ie dat hij denkt dat Kim gaat. En hij heeft het al 10 weken goed. Dees en Robin vertellen dat ze vorige keer Annet niet hadden genomineerd, haar vertrek hadden ze wel verwacht.

Ze hebben het over een aanbod van BB om voor wat geld vroegtijdig te vertrekken. Zou Kim wel doen, en Hieke. Ferdi zou het wel erg vinden, maar het haar niet kwalijk nemen. Hij zou voor een ton wel gaan. Robin niet, die wil gewoon graag de tijd volmaken. Ferdi gaat vertellen hoeveel geld een ton is.

Robin zegt dat ie dan toch wel eerst met zijn vader zou willen praten. hij begint te lachen.

Het gaat over in een heel erg enthousiast gesprek over hun auto's. Robin wil alleen een mooie auto als ie het kan betalen. Dees wil er wel een nieuwe keuken in. Ferdi lacht: 'In je auto?' Blijkt nu over haar huis te gaan.

Ze vertelt dat ze niet kan kopen. Ferdi gelooft het niet. Ze nemen het huis door waar Dees nu woont. De inrichting, van zonnebank tot bubbelbad. Slaapkamers 4 stuks en een zolder en ook nog een dakterras. Het kost wel 1200 gulden. Dees vindt het alles waard. Ferdi vindt het belachelijk.

† In Memoriam † vrijdag 17 november 2000 @ 02:52:49 #12
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_475277
02:45 uur
Er is een verhitte discussie gaande. Bijna iedereen doet mee. Het is mij (nog) niet helemaal duidelijk waar het eigenlijk over gaat. Het komt er op neer dat de ruimte zo klein is dat de 'gevoelens' hier en daar in de knel komen. Georgie: "Ik kende ook een meisje voor ik het huis inging, ongeveer een maand. Ik zei eerlijk tegen haar: 'je hoeft niet op mij te wachten, ik weet niet hoe lang het duurt en ook niet wat er verder gebeurd'".

02:50 uur
Georgie: "Ik had er niet op gerekend, maar het is nu wel gebeurd, ik heb een meisje ontmoet. Maar als ik een vaste vriendin had, was ik er niet aan begonnen. Ik zou dat niet leuk vinden voor mijn vriendin". Ik geloof dat 't over Hieke en Fewrdi gaat.

[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 17-11-2000 02:56]

pi_475280
Er wordt weer gerookt in het camerakruis. Ferdi en Robin gaan vragen of ze kunnen stoppen in de DBK. Ze kletsen door.

Ik let ff niet op en ineens...

...komt Georgie langs. Er is een verhitte discussie in de andere slaapkamer zegt hij. Over een stelling. Georgie krijgt daar geen gelijk. Dan komt Kim ook langs: 'Ga je nu hier je gelijk proberen te halen? Zit je er zo mee?'

Hij gaat met haar naar de badkamer. Is heel kwaad op Hieke en Bianca zegt hij. Dat ze hem egoistisch noemen. Hoorde je wat Hieke net zei? Nou, dat was dus waarom ze zo reageerde. Ik heb dat gesprek niet gehoord, weet dus niet wattie bedoeld Kim vind dat ook erg van Hieke, maar hij moet zich niet zo druk maken. Ze gaat naar het toilet.

Hij gaat het verhaal nog eens vertellen bij Dees en co. Wil niet dat zijn vriendin in BB zou gaan voor 3 maanden met hem thuis. Dat kan wel, maar dan weet je niet hoe zo'n relatie afloopt. Ook andersom zou hij het niet doen. Vinden Hieke en Bi egoistisch.

Dees zegt dat hij natuurlijk nooit gelijk krijgt als hij het in een kamer vertelt met iemand die op zoek is. Ferdi denkt dat hij wordt bedoeld. Dees blijkt het over Hieke te hebben. Dan is het goed.

Georgie vertelt weer dat hij met een relatie thuis nooit in BB zou hebben gezeten. Is ie veel te jaloers voor. In het huis heb je zulke vreemde verhoudingen, heel anders dan buiten. En als je dan ook nog op zoek bent naar iets, dat kan nooit goed gaan.

Robin vertelt dat hij ook gek zou worden als hij thuis zou zitten en de vriend van Dees was. Zoals Dees en hij met elkaar omgaan in het huis, dat zou hij niet op tv willen zien.

Ik vind dat Georgie wel een beetje gelijk heeft...

Koos is ook lang geweest, loopt al snel weer door naar de wc. Ferdi wil slapen. Doet niet mee aan de discussie. Vraagt zelfs een paar keer om stilte. Ze gaan door. Ferdi gaat weg.

Georgie vertelt verder. Dat ze hem ouderwets noemden. Dat ze maar doorgingen. Robin en Dees hoeven weinig te zeggen. Hij sluit af: 'Nou ja, iig een leuke discussie gehad' Gaat weg. Dees en Robin praten door over nix. Vragen zich af of Ferdi is gaan lezen.

Ja dus, maar Georgie is bij hem. Gaat het verhaal nog eens vertellen. Zonder geluid voor mij. Dat krijg ik pas als Ferdi opstaat en hard uitroept dattie geen zin heeft in deze discussie. Loopt ie weg, komen ze hem achterna. Rot op zeg. Hij moet wel lachen. Zegt dat ie nu strax weer 1,5 uur hyper ligt te wezen. Kan mooi weer niet slapen zo.

Geluid weer heel zacht als Georgie weer begint te vertellen. Hoor ook Hieke en Koos op de achtergrond.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-11-2000 03:24]

† In Memoriam † vrijdag 17 november 2000 @ 03:03:19 #14
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_475296
03:00 uur
Van Georgie mag z'n vriendin best met vriendinnen op stap, maar dan moet dan wel tijdig aangekondigd worden: "Dus niet van, ik ga vanavond stappen. Je hebt wél een relatie!".

Georgie: "Ik zou 't niet leuk vinden als mijn vriendin mee zou doen aan Big Brother. Ja in 't begin is 't leuk, maar dan komen de roddels". Daarna: "Als je vrijgezel bent, moet je 't lekker doen".

Even later: "Nou ja, we hebben in ieder geval weer even 'n discussie gehad". Hij staat op en gaat weer naar z'n bed (in de andere slaapkamer). Robin: "Truste, was gezellie".

† In Memoriam † vrijdag 17 november 2000 @ 03:05:53 #15
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_475301
03:05 uur
Georgie blijkt naar de woonkamer gegaan te zijn, waar Hieke en Fewrdi zitten. Hij geeft daar z'n mening nog maar eens.
  † In Memoriam † vrijdag 17 november 2000 @ 03:13:52 #16
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_475320
03:10 uur
Ze kunnen er (helaas. Red.) al snel weer om lachen. Fewrdi: "Wie begon eigenlijk die hele zinloze discussie?". Hieke: "Koos!". Georgie: "Ik wou toch even m'n mening geven". Het gesprek gaat weer over in de gebruikelijke prietpraat. (Geen ruzie dus. Jammer. Red.)
pi_475345
Georgie praat met Hieke over het tonen van gevoelens. Hij heeft er moeite mee. Net als op begrafenissen. Hieke is wat makkelijker in die dingen. Het gaat over Kimmie, genomineerd zijn en waarom Robin niet lekker in de groep ligt. Voornamelijk Georgie zijn meningen en Hieke zegt jaja. Ferdi ligt op de bank en probeert te lezen.

Hele verhalen, maar slecht geluid

vrijdag 17 november 2000 @ 03:29:49 #18
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_475359
3.29 Geen beeld.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  † In Memoriam † vrijdag 17 november 2000 @ 03:32:23 #19
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_475362
03:30 uur

Georgie en Hieke in een pittige discussie. Fewrdi doet net of-ie leest, maar luistert natuurlijk mee. Hij mompelt zo nu en dan ook nog wat.

vrijdag 17 november 2000 @ 03:34:33 #20
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_475364
3.34 Ik heb nog steeds geen beeld.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
  vrijdag 17 november 2000 @ 03:36:39 #21
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_475365
Maar gelukkig is Cynix ® zo aardig om wat streamverslagen te posten.

voor Cynix ® .

pi_475368
Uiteindelijk is Georgie maar naar bed gegaan.

In de slaapkamer van Georgie is het stil. We krijgen geen beeld van Hieke en Ferdi in de woonkamer.

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-11-2000 03:51]

vrijdag 17 november 2000 @ 03:46:46 #23
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_475370
Ik ga ook maar eens naar bed. Na deze lange dag streamen heb ik dat wel verdiend.

Welterusten.

pi_475385
Heb niet echt op zitten letten, sowwy

Beide streams staan op Georgie en de zijnen. Ze slapen vredig. Hoor alleen af & toe een bizar piepje alsof iemand zijn batterijen op zijn oid.

Heb Hieke niet in bed zien stappen. Maar dat kan ik gemist hebben. Heb niet zo goed gekeken, maar nix gehoord wat me deed kijken ook. Dat lijkt me dus de cliffhanger worden voor vandaag:

Waar is Hieke?

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-11-2000 05:02]

pi_475423
Aan de cliffhanger valt nu toe te voegen:

Waar is Ferdi?

Al geruime tijd beelden van Robin en Desiree. Ieder slapend in het eigen bed.

vrijdag 17 november 2000 @ 09:14:42 #26
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_475476
Er wordt weer lustig op los geheit vanmorgen, verder rustig in het huis.
Robin ligt als gewoonlijk onrustig te draaien in zijn slaap
En de cam twee gaat over naar het twee persoonsbed waar een blik op de dekens wordt gegunt

Slapen hier Ferdie en Hieke onder of is het toch Ferdie die eenzaam in het bed ligt te slapen

*We zien het allemaal na de reclame

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 17-11-2000 09:40]

Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  vrijdag 17 november 2000 @ 09:29:35 #27
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_475488
9.27
Robin draait wat wild in zijn bed en slaat vervolgens zijn dekens terug en stap uit bed.
Waar gaat hij heen?
Onder de andere dekens wordt ook flink gewoeld
En dan komt Robin terug blijkbaar even een plasje gedaan en kruipt weer in zijn bed
  vrijdag 17 november 2000 @ 10:03:05 #28
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_475556
10.02
Hoor een deur in het huis maar kan niet zien wie het is
  vrijdag 17 november 2000 @ 10:38:15 #29
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_475607
BB: Goedemorgen bewoners het is half elf geweest, het is prachtig weer dus tijd om op te staan
  vrijdag 17 november 2000 @ 10:44:59 #30
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_475616
BB: Bianca zou jij je medebewoners met een minuut of 5 - 10 uit bed willen halen

[noanswer]

pi_475634
Net getuige geweest van hoe Koos naar de wc gaat, Koos aan het tanden poetsen, Koos aan het aankleden.

Bianca heeft nog niet gedaan wat de Stem haar 'opgedragen' heeft.

Oh te vroeg gesproken, ze maakt nu mensen wakker. Over een uur begint de weekopdracht.
Ze krijgt geen reactie..

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 17-11-2000 11:00]

vrijdag 17 november 2000 @ 10:59:08 #32
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_475636
10.46
Koos staat op en de camera volgt hem de kamer in, robin blijft ondertussen gewoon in zijn bed liggen
Koos gaat even naar de wc
Verder nog weinig beweging in het huis
10.51
Koos was zijn handen en gezicht en gaat zich vervolgens aankleden

10.57
Bianca komt de slaapkamer binnen gelopen
Goedemorgen medebewoners, over een uur begint de weekopdracht. het is een mooie dag

Mompelmompel en bianca gaat er weer vandoor en even later loopt ze in de slaapkamer bij robin

*ga er zelf weer vandoor

pi_475643
Robin en Dees liggen nog in bed, net als Georgie. Kim, Ferdi en Hieke ook nog niet kunnen ontdekken.

* Tinkerbell gaat even een kopje koffie drinken

Hieke is inmiddels 'wakker' en schuifelt wat rond. Deesje ook op, is bezig zich op te maken in de badkamer en d'r haar aan het doen. -reclame-

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 17-11-2000 11:09]

vrijdag 17 november 2000 @ 11:15:01 #34
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_475658
Ze blijven me verbazen bij BB
Hieke staat in de keuken wat te snijden en heeft een baseball cap op

BB: Hieke wil jij je petje andersom opzetten... Dank je

Hieke zit met Bianca in de tuin
BB: Bewoners denken jullie om de batterijen en ook graag gelijk de zenders omdoen bij het opstaan

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 17-11-2000 11:16]

pi_475662
Hieke is ontbijt aan het maken. Dan klinkt de Stem: 'Hieke, je moet je petje andersom opzetten'. Bianca voert ondertussen de kippen en noemt ze 'meiden'. Ze zingt wat en gaat op het bankje in het zonnetje zitten.
Kipjes scharrelen wat rond
Hieke komt ook op het bankje zitten. (Volgens mij is zijn Hieke's batterijen op, ze is niet te verstaan. red)

Ja hoor, de Stem zegt er wat van. Meteen bij opstaan zenders omdoen en batterijen wisselen. (Hieke blijft gewoon zitten en praat door, heeft volgens mij gewoon haar zender niet om )

Hieke wordt nogmaals aangesproken op het feit dat ze d'r batterijen moet wisselen. Dit doet ze, maar het blijken oude batterijen te zijn. Moet ze nog een keer.
Ze had d'r petje ook nog niet andersom.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 17-11-2000 11:20]

vrijdag 17 november 2000 @ 11:20:31 #36
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_475665
BB: blabla
Hieke: Ja ik doe mijn petje al andersom op
BB: Nee even nog over de batterijen die Bianca uit de dagboekkamer heeft gehaald, dat blijken oude batterijen te zijn, willen jullie deze terug brengen en nieuwe halen hoe dom kan je zijn

Nog wat over koos maar geluid is te slecht om er verder nog wat van te horen, cams op de tuin terwijl iedereen in het huis is

*zie dat je je koffie weer op hebt Tinkerbel dus laat je rustig verder gaan

[Dit bericht is gewijzigd door RedNax op 17-11-2000 11:21]

vrijdag 17 november 2000 @ 11:24:40 #37
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_475670
Buiten. Hieke vertelt aan Bianca over de discussie van vannacht. Maar Hieke is nauwelijks te verstaan, want haar geluid is veel zachter dan dat van Bianca. Aha, de BB-stem zegt iets over de batterijen.

Koos kwam ook even langs. De rest is nog in bed, geloof ik.

Ze gaan weer verder, maar Hieke is absoluut niet te verstaan. Koos komt erbij zitten. Die is ook niet te verstaan. En nu is Bianca ook niet meer te horen. Ik geef het op, hoewel hel wel interessant lijkt.

pi_475673
*Qt kan het wel een beetje verstaan..

Ze bespreken Georgie en de discussies vannacht...

Stream 1 nu goed geluid!

Bianca is vannacht midden in de discussie in slaap gevallen. Bianca had wel gezien dat hij later nog een 2e keer tegen Hieke was begonnen in de woonkamer. Toen ze dat hoorde dacht ze: 'O nee, niet nog een keer' en is weer gaan slapen.

Hieke en Koos lichten Bianca in. Dat Georgie zijn verhaal in de andere kamer ging doen. Dat Ferdi het helemaal niet wilde horen en wegliep maar dat er geen ontkomen aan was.

Georgie is te fel in discussies en loopt dan weg. Dat is het ergste, dattie wegloopt. Hij lag te schudden in dat bed, ze snappen niet dat Bi daarbij kon slapen.

Ze vertellen dat hij zo kwaad werd doordat hij egoistisch werd genoemd. Zo begon het hele gedoe. Bi: 'Hij wil gewoon gelijk hebben' Koos zegt dat Kim het ook niet met Georgie eens was. Hieke: 'Het was 3 tegen 1 maar ik laat me geen mening opleggen als ik het er niet mee eens ben..

Koos vertelt dat hij ook wat dubbelzijdig is. Hij houdt grof gezegd van vrouwen met haar op hun tanden.

Ik zie dat Prediker en Tinkerbell weer geluid hebben, ga ik weer stoppen. Veel plezier zo met de weekopdracht verslaan

[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-11-2000 11:39]

vrijdag 17 november 2000 @ 11:30:27 #39
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_475683
Met de nieuwe batterijen is iedereen weer te verstaan. Helaas is het verhaal van Hieke niet zo'n beetje afgelopen. Georgie verloor de discussie in de vrouwenslaapkamer. Hij ging daarna in de mannenslaapkamer mensen voor zijn standpunt winnen. Uiteindelijke stond het 3-3 volgens Georgie (1 onthouding, Bianca sliep). Volgens Hieke niet, maar het maakt niet uit. Hij kan haar niet overtuigen, en daar gaat het om.
Bianca: Georgie is fel in discussies, maar hij weet dat hij egoistisch is. Hieke & Koos: nee, hij vindt zichzelf niet egoistisch.
pi_475688
Okee Rednax

Koos, Hieke en Bianca in de tuin aan de koffie. Geluid errug slecht
Ze hebben het over de 'discussie' van gisteravond met Georgie. Volgens Bianca was Georgie witheet. Ferdi werd gek, volgens Hieke, hij wou slapen, maar toen kwam Georgie er weer aan.
Bianca baalt dat ze het meeste gemist heeft.
Ze praten over Georgie. Ze vinden dat G. in dicussies te fel is. Hieke vind dat iedereen zijn mening mag hebben en dat je de ander in zijn waarde moet laten. Bianca vind dat je gevoelens moet uitspreken.

Bianca vindt G. egoïstisch en ze denkt dat hij dat weet. Koos denkt dat G. niet weet dat hij egoïstisch is.

Hieke is blij dat familie achter haar staat en dat ze in BB mag. geluid valt steeds weg ;(
Koos houdt van vrouwen met haar op hun tanden, met spirit. Aan de andere kant is aan teveel spirit ook niet veel aan. Maar een Edith Bunker zit ie ook niet op te wachten.
Bianca zegt dat Georgie een jonge Archie Bunker is

Nu gaan ze verder over All in the family.

De Stem praat, maar kan het niet verstaan.

vrijdag 17 november 2000 @ 11:57:54 #41
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_475731
Ze maken de ramen in schutting schoon. Nu is Kim ook wakker. Ze eten een broodje. Bianca noemt Georgie Archie zegt ze tegen Kim. Koos legt aan Kim uit wie Archie Bunker is.

Nu ook Robin op & buiten. Hij eet ook een broodje. Wat een weertje he. Hij springt een beetje heen en weer. 'Hakken' heet dat. Hieke zegt dat niet te kunnen. Robins broertje is gabber, die kon het goed en heeft het Robin geleerd. Bianca zingt er bij.

Ferdi komt ook naar buiten. Gaat bij Hieke op schoot zitten. Robin gaat weer hakken. Bianca ook even. Hij vindt het niks, gabeers en hakken, maar hij wilde het wel kunnen.

Desiree komt erbij. Iedereen wakker nu, geloof ik. Alleen Georgie heb ik nog niet gezien. Die is nog binnen of zelfs in bed.

Robin staat op het hok en ziet de maan. Allemaal komen ze even kijken. Bianca neuriet.

Bianca wil met Desiree in het geitenhok. Kijken of ze er met zijn alleen in zouden passen. Onee, er ligt kakkeredanski in.

Even stil. Bianca zingt. Bianca praat Engels. Ferdi ook. Ferdi kan ook geluiden maken. Etc, etc.

vrijdag 17 november 2000 @ 12:29:53 #42
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_475799
Georgie heeft zich bij de rest gevoegd. Ferdi hamert wat.

Hoe moet het nu met de egel? Die gaat zijn eigen gang.

Ferdi zaagt. Hieke, Desiree, Bianca bereiden zich voor op weekopdracht. Ze komen op het idee het ritme van de heimachine te gebruiken. Maar dat idee wordt weer verworpen.

Hieke probeert te timen mbv danspasjes. Bianca zingt er wat flarden.

Ze zitten er weer twee seconden naast. Geeft niet, je mag er 3,5 sec naast zitten.

Een van de kippen blijkt chagrijnig.

Er is vrede in het BB-huis.

Desiree vraagt wat Ferdi eigenlijk zit te knutselen, maar ik kan het antwoord niet verstaan.

vrijdag 17 november 2000 @ 12:52:06 #43
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_475833
De weekopdracht zou om 12.00 uur beginnen, maar BB laat het voorlopig afweten. Alleen Robin, Ferdi & Desiree nog buiten. Ferdi knutselt, Robin babbelt, interviewt Ferdi. Uit Desiree komt geen geluid. Kim blijkt er ook tussen te zitten, maar die is helemaal alleen nog fysiek aanwezig.

Georgie en Hieke komen naar buiten. Hieke gaat voetballen. Georgie heeft verkeerde schoenen aan. Vliegtuigje komt over net blauw vlaggetje. Onleesbaar.

Farid werkt bij Sterk, zegt Hieke op vraag van Georgie. Hieke en Georgie nu op het hok. Ze kijken over de schutting, naar de parkeerplaats.

Hieke is even komen kijken voor ze het huis in ging, maar kon niks zien.

De heiers schaften van twaalf tot een, zegt Georgie. Georgie zingt, zucht, gaapt, zingt, gaapt.

BB-stem zegt dat ze van het hok afmoeten. Georgie gaapt, hij had nog in bed kunnen blijven zegt-ie, nu de weekopdracht nog steeds niet begint.

[Dit bericht is gewijzigd door Prediker op 17-11-2000 12:55]

pi_476063
* Tinkerbell is er weer heel even

Ze zitten allemaal in de tuin. Zijn geïrriteerd omdat de weekopdracht nog steeds niet begonnen is.

Ferdi staat op het geitenhok en kijkt over de schutting. BB reageert meteen: ik zou maar van dat hok afkomen Ferdi. F. reageert geïrriteerd. 'Je kan kiezen of delen', zegt de stem. (Stem klinkt zeer streng. red.}
Ferdi kiest eieren voor zijn geld.'Dan deel ik wel', zegt ie en springt er weer af.

Gespannen sfeertje: Ferdi windt zich op dat ie op zijn flikker kreeg van BB, Robin loopt zich ook te irriteren en in het algemeen windt men zich op omdat weekopdracht nog niet begint en dat ze vandaag ERG STRENG zijn. (Klopt! red.)

Ze zeggen dat de Stem Boudewijn is. Ze verbazen zich, Boudewijn is altijd zo aardig.

vrijdag 17 november 2000 @ 13:46:29 #45
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_476066
Waar eerder H. en G. al van het kippen hok geroepen werden door 'de Stem', wordt nu F. van een hok geroepen.
Stem : het is kiezen of delen.
F. : dan maar delen.

H. : wie was dat, Boudewijn ? Nee.
B. : F. is toch al niet zo fijn vandaag.

F. moppert nog wat na en zegt o.a. dat ze streng zijn vandaag.

Stem : willen jullie de stopwatches inleveren dan beginnen we.

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_476075
Aha 13:48, ze moeten de stopwatches komen inleveren.

* Tinkerbell baalt van dat gehei op de achtergrond. Het geluid is al zo slecht. Sterker nog, valt helemaal weg

Iedereen naar binnen. En geluid. Ze praten allemaal door elkaar heen. Bianca roept weer eens 'honey'. Ze wachten tot het begint, denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 17-11-2000 13:54]

vrijdag 17 november 2000 @ 14:09:56 #47
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_476187
Iedereen zit in de huiskamer te wachten op de weekopdracht.

Ze drinken er koffie bij.
B. : ik weet al wat ik ga maken ; een honkbalknuppel.
Koos zit te lezen.
B. en R. stoeien over de vloer.
Koos : B. , pas op voor je zender !

>beeld is slecht nu.

vrijdag 17 november 2000 @ 14:22:34 #48
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_476256
Koos : dat van die discussie gisteravond, dat had ik thuis nooit gedaan.

B. : wat duurd dat lang.
R. : ik wil m'n fiets !

R. wil naar de DK.
Ko. : doe dat nou niet jongen.
R. : ik wil weten wanneer mijn fiets komt.

vrijdag 17 november 2000 @ 14:24:32 #49
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_476267
R. is inderdaad naar de DK geweest.

R. : ze zeiden dat de fiets vandaag komt, en sorry voor de vertraging.

>geluid valt weg en soms ook het beeld (of vertraagd).

pi_476434
Het duurt heel lang voor de w.o eindelijk begint.
oke eerst begint het touwtje springen.
Georgie en Koos draaien.
Later zegt Georgie dat hij het verpest heeft, B. je had beter kunnen draaien.

Dan in paren van 2=Dees
met Koos
Kim Ferdi
hieke Robin
Georgie Bianca
ei tussen hun hoofd.
D telt.
Dan weer naar binnen opm de tanden van elkaar te poetsen , weer zelfde paartjes. 25 seconden.

Buiten 40 seconden vogeltjes dans, maakt niet uit met wie je danst blijkbaar.

Daarna 10 seconden op de bank zoenen. ziet er erg grappig uit.
N
u naar buiten en ieder moet een pose in een. b.v D en beer, H een aap enzv.tijd?

NU 35 seconden knie neus en oor, in de huiskamer (volgens mij telt D. iedere keer.
Maar dan gaat het mis, voor die opdracht noemen ze allemaal getallen en robin en B zouden meetellen maar R. maakt een fout i.p.v 35 seconden zegt hij stop bij 20 secondes
BB gaat over deze fout overleggen word medegedeeld.
Robin "jeezus hoe kom ik er bij. hoop dat dit goed komt want dit is kut.

pi_476470
Nu buiten in kring om de beurt een woord zeggen 2 minuten moet dat.
Dezeuree zegt iedere keer als zij aan de beurt is de seconden.( wat vaag dat ze allerlei getallen roept. ik weet (nog) niet precies waarom ze allerlei getallen noemt op willekeurige volgorde.??
klaar! ging dit mis?

Nu kruiwagen lopen. eerst zegt D dat ze niet wil tellen dan weer wel, maar B. gaat tellen.(hoe lang? G veegt het even schoon. 25 seconden .
Dit lukt wel.
R"ja maar hij is al mislukt , ik heb hem helemaal laten mislukken.
er is verwarring over hoeveel seconden ze moesten, blijkt dat ze het weer fout hebben gedaan.
(Ze raken in de war omdat ze b.v als ze 25 seconden moeten van 25 naar 50 tellen.)

G: je raakt snel afgeleid door alles.

Iedereen gaat tellen bij de volgende opdracht.kussengevecht.
Gaat er erg wild aan toe, niemand telt meer? ja Bianca.
Door al het gelach lukte het bij de meeste niet om de tel bij te houden.

nu tafels van 7

pi_476505
Dit is de een na laatste.
40 seconden. tafel van 7 met zijn allen. Dezeuree 9 keer 7 =64
Ferdi telt (heel moeilijk.om dit tegelijk te doen)

Nu krijgen ze te horen dat opdracht 7 over mag. neus knieen oren
35 seconden.
Nou ben benieuwd.hoop gegil.

(Hieke is niet blij (en robin) dat ze zo in de vijver moeten in badkleding, vooral H is niet te spreken over die badkleding volgens mij
Georgie zegt dat hij bij het touwtje springen tot 120 telde en hij moest 110!!
geeft niet

Nu de laatste opdracht.
Ze hebben een kwartier om zwemkleding aan te doen!

Robin is al even in de vijver gesprongen.
Ze moeten 22 seconden in de vijver staan.

Lachen om Robin, ze staan met zijn allen in de vijver en voor de tijd om is begint hij iedereen nat te spetteren. Hoop gegil.
(shit telefoon)
F: wat vind je nu het leukste Kim?
K: het zoenen natuurlijk Ferdi

pi_476519
F: nou je we hebben ons best gedaan, was toch leuk. we hebben toch gelachen.

Ze moeten zich verzamelen in de woonkamer voor de uitslag
F: die weten we al hoor.

ach zeggen ze , het was leuk.
DE WEEKOPDRACHT IS MISLUKT

mis bij...touwtjes springen 11 sec. te lang.
knieen te lang.
ook bij iets geteld.
En bij de woorden fout (te veel woorden.)
Kruiwagens 10 sec te lang.
kussen gevecht 11! sec. te lang.
tafels ook te lang.
D: waren er nog dingen precies op tijd?
stem: ja de vijver was redelijk.
hoop gelach.

Dus bijna alles mis.
F: nou we zaten er goed naast maar was wel leuk.
R: doe die voorraadkamer maar open. ik wil mijn fiets.

(ik stop weer, moet even weg) iemand anders?

pi_476557
Hieke, Desiree en Kim gaan douchen met 1 muntje. Hieke gaat eerst . Dezeur vond het water in de vijver maar koud en vies (zeurrrrr)... Na het douchen volgt de camera de dames goed, waar Dezeuree ook weer even over moet zeuren...

Ook Kim heeft moeite zich af te drogen, ze hebben het idee dat de camera hen erg (te) goed volgt na het douchen (Red: ik zie niks ).

D: Hoe moet ik nou mijn onderbroek aantrekken???
Even later loopt ze in haar string, dus dat is ook weer gelukt....

16.00
Robin en Hieke maken wat grapjes over het zoenen, dat ze tijdens de weekopdracht moesten doen.

Er gebeurt verder eigenlijk helemaal niets....

16:07
Kim en Desiree komen erachter dat ze allebei wat dikker zijn geworden. Kim heeft maatje 34. Desiree heeft één broek nooit meer aan...

Er gebeurt verder erg weinig, dus ik stop er ook weer mee...

[Dit bericht is gewijzigd door Smike op 17-11-2000 16:10]

O+. Ripley. O+.
pi_477185
Bianca, Koos en Hieke zitten aan tafel te kaarten.
Ze hebben het over Leo, is alweer zo lang geleden dat die weg ging.

Kim zit er nu ook bij. Georgie loopt ff naar de keuken.

Ze zitten een beetje te keuvelen over wie er aan de beurt is en over de spelregels. Kim snapt het blijkbaar nog niet helemaal.

Verder gebeurt er niets interessants....

pi_477210
Georgie zit te zeuren over het feit dat hij persé witbrood wil eten.
De groep vind het onzin, Georgie eet nog liever niet dan bruin brood.
Hieke, Fewdi en Kim vinden Georgie verwend, Kim vertelt dat ze nooit wit brood kreeg.

G: Jullie kunnen allemaal m'n kont kussen.
Ik ga niet meer met jullie (H,K en F
dus)praten. Nou ja, Kimmie mats ik nog.

[wat een verwende kleuter zeg , red.)

pi_477236
Hier ik heel even. Ik deed zap aan en zie tot mij verbazing de camera in de tuin op iets op de grond gericht.
Ik kijk en wat zie ik? een heel lief klein echt schattig muisje die wat angstig om zich heen kijkt en volgens mij ligt er een stukje kaas naast het holletje.
Even denk ik dat hij het gaat pakken, doet hij dus niet want Ferdi gaat naar buiten en weg muisje.
Maar hoop dat mijn ogen me bedriegen, het leek net of er een soort val? gemaakt was? kan ook stro geweest zijn hoor.
Er staat nog wat info over de muis op de bbsite,van de big-brothersite..
Schijnt dat R en F zich weer eens verveelden en over de veldmuizen beginnen te praten.
Op de site staat dat R, zich afvroeg hoe en valletje te maken

Later wijzen de heren BB op het holletje en lukt het de BB mensen daar de muis zeker 15 minuten vast te leggen.
Toen waren R. en F al lang binnen.

p.s stel dat het een val is dan voorspel ik nu al wie er dan donderdag uit ligt (stel dat dit zo is en het word uitgezonden?)
Robin misschien.

Moderator vrijdag 17 november 2000 @ 18:44:37 #58
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_477253
plm 18:15

Robin en Hieke buiten. Robin doet Johan-stemmetje: Ja hier hebben we Hieke. Hieke is een symphatieke meid uit Stiens, Friesland. Hieke vindt het heel leuk om motor te rijden, alleen dat kan nu even niet, en om dan stoer naar haar werk te rijden, de parkeerplaats op, en daarna alsof er niks aan de hand is er weer heel netjes bij te zitten. Verder houdt ze ervan het interieur te veranderen, en niet om zo saai als haar buurvrouw de hele tijd het zelfde te hebben..'

Robin noemt 'met zijn stemmetje' een aantal zaken over Hieke op. Zij vindt het heel knap, wat hij allemaal over haar weet.

Robin Cruyff: Hieke heeft ook een heel leuk dochtertje, van twee-en-half.
Hieke: hoe heet ze?
Robin: Ze heet Indy. En, ja, verder weet ik van Hieke dat ze op een advocatenkantoor werkt.
H: nee notariskantoor
R: Ja joh da's allemaal hetzelfde, die gasten, allemaal rijke stinkers. En dat is zo'n beetje wat ik weet over Hieke.

H: je vergeet wat.
R: Oh.....
H: ik heb ook nog een vriendje.
R: Ja, Hieke heeft een vriend, Fagiet of zo, Farid ja, en die heeft een stel lekkere tattoos op zijn lijf en daar houdt Hieke wel van. Farid is 28 en werkt in de bouw als lasser.
H: en heier, wat we hier elke dag horen..

Daarna gaat Robin op het stof in de kachel schrijven. 'Dat weet ik dan weer niet hè.. Hieke ... '

Hieke kijkt, er moet 'van der' tussen. H. van der H. En Ferdi is F.B.

de bewoners zijn hierover dus heel camerabewust.

Hieke: en Bianca, dat is B.H.
Robin, met een nerd-stemmetje: 'Hhahahahaha B.H. Leuk zeg, leuk.'

"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 17 november 2000 @ 19:45:49 #59
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_477374
De boodschappen zijn gekomen. En nog iets (post? douchemuntjes? allebei?). In elk geval heeft iedereen gekregen behalve Ferdi. Die heeft straf omdat hij eerder deze week een vuilniszak over de schutting heeft gegooid. Iedereen is verontwaardigd, behalve Ferdi, die zit er niet mee.

Desiree, die de enveloppen uit de dbk haalde, gaat samen met Ferdi verhaal halen in de dbk.

Hieke heeft haar shag gekregen, maar is erg ontevreden. Dit zijn pakjes van 40 gr, terwijl ze evenveel betaalde als vorige keer en toen kreeg ze een pakjes Drum, van 50 gr. Hieke: "Ik had net zo goed sigaretten kunnen kopen ipv deze pis. Of een zakje weed, tegen de pijn in mijn oor."

Bij de boodschappen zit een mooie grote vis. Desiree lust het wel, maar durft hem niet aan te raken. Robin zal het wel doen, met Bianca.

vrijdag 17 november 2000 @ 19:54:30 #60
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_477395
Aha, het is zakgeld waar het om gaat. Ferdi heeft dus geen zakgeld gekregen.

Volgens koos deugt het hout ook niet. Dat is nooit 60(?) kilo, die klein rotstammetjes.

Nu Ferdi en Georgie bij de kachel. G heeft pas 7,50 uitgegeven van zijn zakgeld. Hij hoeft niks te kopen, en het Monopoly spel ging uit de gezamelijke pot.

Koos heeft de rest van het hout gevonden, roept-ie. Dus ze zijn toch niet bedonderd.

Ferdi vertelt Georgie over de vuilniszak. Georgie blijkt dat destijds helemaal niet meegekregen te hebben. (Omdat hij de godganse BB-tijd in zijn bed doorbrengt.)

vrijdag 17 november 2000 @ 20:01:53 #61
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_477414
G is van plan om bier en sigaretten van zijn zakgeld te kopen. Als grapje: "Dan ben ik de koning. Dan kan Hieke voortaan mijn was doen."

G & F zijn het erover eens dat alle vrouwen roken. G: Het is ook iets typisch vrouwelijks.

Ze praten ook even over Hieke etc. F: Zij gaat straks weer naar haar man. Zolang ik hier zit moet ik er maar het beste van zien te maken.

Hieke komt toevallig net langsgelopen.

G vindt het knap hoe F ermee omgaat, zeg-t-ie (maar wij weten dat G herhaaldelijk tegen Kim heeft gezegd dat H & F een gevaarlijk spelletje spelen - en dat van hem mensen met een relatie niet aan BB mee zouden mogen doen).

vrijdag 17 november 2000 @ 20:05:54 #62
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_477423
Koos komt er bij. Robin heeft blijkbaar zijn fiets gekregen. Ze maken goedmoedige grapjes over Koos zijn slapen. Ferdi: ik begrijp niet waar je de moed vandaan haalt om overdag op je bed te gaan liggen; het is je nog nooit gelukt om overdag te slapen.

Opeens Hummie: "Willen alle bewoners naar de dagboekkamer komen."

Wat kan dat zijn?

vrijdag 17 november 2000 @ 20:23:56 #63
3489 Prediker
Alles is ijdelheid
pi_477462
Er is weer leven buiten de dbk. Niet erg interessant. Ik geloof dat het ging over wat ze gaan doen met de opbrengst van de gesigneerde boeken.

Of ging het nu over de nieuwe weekopdracht? Hieke vindt het namelijk super. Dit is de beste weekopdracht.

O nu staat er een tv aan ergens in het huis. G & F zitten te kijken. Informatie over kindervakantiehuis. Etc, etc.

Oja, Ferdi heeft alsnog zijn zakgeld gekregen.

[Dit bericht is gewijzigd door Prediker op 17-11-2000 20:24]

pi_477504
Ze hebben een hele leuke opdracht gekregen waar ze 3 dagen de tijd voor hebben.ze hebben opdracht om voor tijdschriften te werken! hot news!! [17/11/2000 | itzemie | nieuw!]
Ze komen terug uit de dbkamer en krijgen een videootje.Het gaat om een huis in Almere voor kansarme kinderen zodat die vakantie kunnen gaan.
Hoofdredacteuren van bekende tijdschriften bieden aan om geld te geven voor foto;s
De bladen hebben allemaal verschillende eisen wat voor soort foto's zij willen.
Ze kunnen overleggen wat voor spullen ze nodig hebben voor de foto's.
Morgen komt er een fotograaf en visagiste om hun te leren hoe ze het best op de foto kunnen komen.
Ze hebben 3 dagen om deze opdracht te voldoen.
dit zijn de tijdschriften:

Tijdschrift beter(gezond en blij leven)zij willen foto's van het zelf bakken van brood, stap voor stap proces.
de lezers moeten het water uit de mond lopen bij zien v.d foto's.Prijs 1000,00

Prive:bied 25 oo,oo voor foto.s van ferdi en Hieke of kim en Georgie. Ze moeten hen betrappen.

Playboy. willen interview en foto.bloot geven, vrouw moet meer dan topless zijn.en interview aan vrouw over sex.bied 3.000

Telegraaf: fotoroman.gefotografeerde strip verhaal. met element liefde op het eerste gezich etc.iedereen moet een rol spelen ook kippen. 24 foto's en teksten.15.00

viva: artikel, 1 Bianca 2 Hieke 3 Robin?prijs?

Beaumonde:glossy,fotoshoot met glamour gehalte.
metamorfose, naar super glamour look (1 v.d bewoonsters)3 foto's geld=1500,

gay krant:licht erotische wijze , min. 1000,00 mag met knipoog.

troskompas:glamour groeps foto, alle bewoners in glamour. 1500,

I know (info)=IT magazine :2500,00 ontplooien is thema.veel gelachen is prima

Margriet:voor internet van Margriet: elke bewoner een foto dat ze de internetters prettige feestdagenwensen. 100,00 en een groepsfoto 200,

Niewe revu: brutaal weekblad,: opdracht nieuws foto, echt nieuws dus, wat nog niemand gezien heeft, geen nieuws anders maken. 285 of 1200,00
Ligt aan de foto.

Hitkrant: 1:serie van 10 polaroids met eigen handgeschreven tekst. alle bewoners zoveel mogelijk bewoners.
of 2:portretten over de jongere bewoners.echte portretten.
ook nog geposeerde fotos van de jonge mannen.
1: 350,00 voor de serie mogelijkheid 2 300,00 per foto.

pi_477525
Hieke zegt gelijk dat ze dat never doet voor de playboy. ze zegt maar 3000.00.
Dezeuree wil het wel doen. Hieke weer maar je krijgt maar 3000,00 en je moet ook vertellen wat je lekker vind bij sex!
D: nou dan vertel ik toch gewoon wat, ach joh dat word toch niet gepubliceerd

Kim lacht om de opdracht dat Kim en georgie of H. en F samen betrapt moeten worden voor de prive.

D: wat leuk zeg, dit word een leuk weekend.
Voor de opdracht hebben ze trouwens een video gezien van 2 almerders. Het is dus voor een goed doel. Het geld gaat niet naar hun.
Ook willen ze een dierenboederij bij het kindrvakantie huis. (cindy?)

D: het word heel goed bekeken zei Hummie net.

B: goed zeg Dee,
D: ach wat maakt dat uit . (over topless foto)

K: heel veel bladen willen glamour kleren als je daar een hele fotosessie van maakt.

Prediker ben jij er eigenlijk?ik ga ff kijken bij commentaar itsme)
want moet weer verder maar wist niet of jij nog bezig was met streamen.

pi_477620
*Qt ziet weinig interessants...

Robin sleutelt aan een fiets. De rest praat druk buiten beeld en onverstaanbaar voor mij. Dit al heeeeeeeeel erg lang.

vrijdag 17 november 2000 @ 22:36:30 #67
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_477663
Beeld eettafel.

Ki. en G. zitten daar.
Ki. brengt de discussie over de stelling van G. weer ter sprake. ( 3 maanden zonder vriend/in in het huis zitten )

Dan gaan de streams naar de badkamer .

D. gaat daar de haren van R. knippen.
Koos komt even buurten en zegt : ik wou dat ik nu uit het huis was.
D. : waarom ?
Ko. : dan kon ik jou in de playboy zien.

Beeld op D. en R. in de badkamer nog steeds.

vrijdag 17 november 2000 @ 23:21:32 #68
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_477739
23.15
Koos en Ferdi buiten bij de oven. Het gaat over Ferdi en Hieke.

Ferdi: 'Ja natuurlijk ben ik verliefd op haar. Dat weten ze thuis al lang. Heb ik al lang voor de camera's gezegd.'
Koos: 'Ik weet niet wat jij allemaal voor de camera's zegt.'
..
K: 'Ik hoop alleen dat je met Hieke rekening houdt, zij heeft een achterban.'
F: 'Waarom ik? Ben ik daar verantwoordelijk voor? Zij heeft er geen problemen mee. We hebben hierover gepraat natuurlijk.'
K: 'Ach ja, wie ben ik om daar over te oordelen. Ik hou verder m'n kop maar.'
F: 'Heh, en volgende week staat het in de Prive.'
..
F: 'Ja, als ik mocht kiezen, lag ik elke avond met haar in bed natuurlijk.'
..
K: 'Wanneer begon die verliefdheid nou eigenlijk, met het dansen?'
F: 'Nee, toen was het gewoon gezellig. Praten, ze had man en kindje, daarna raakten we meer op elkaar ingespeeld. Voorlezen, lekker naast elkaar zitten. Toen kwam Bianca naar me toe. Zei geef nou maar toe, je bent verliefd. Ik me groot houden, nee, natuurlijk niet. Maar later toch wel toegegeven.
K: 'Toen ook aan Hieke verteld?'
F: 'Ja, zelfde avond nog, in de badkamer.'
..
F: 'Ja, je kan er niks mee.'
K: 'Maakt het het verblijf hier makkelijker of moeilijker?'
F: 'Het maakt het makkelijker aangezien Hieke gewoon normaal tegen me blijft doen. Ze zegt dat ze niet anders tegen me wil doen. Ik vind het wel knap dat ze een oudere vrouw is. Het scheelt toch 7 jaar.'

vrijdag 17 november 2000 @ 23:43:47 #69
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_477772
Beeld damesslaapkamer.

Hieke, Kim en Georgie liggen daar al op bed.

Op de achtergrond geluiden ( herrie ) van R. en F.

vrijdag 17 november 2000 @ 23:43:49 #70
5886 LionHeart
lid van BBAnonymous
pi_477773
23.40
Ferdi maakt geluid uit een didgeridoo. [red. zo'n aboriginal instrument. Dit is nogal moeilijk] Robin probeert het ook, en krijgt er dus ook geluid uit. Ferdi is heel verbaasd, en Hieke staat ook luid te juichen.

F: 'Je hebt ook van die trillippen.'

Hierna laat Ferdi nog even wat van z'n kunnen horen, Ferdi kan er veel langer geluid uit krijgen dan Robin.

Robin probeert het nu nog een keer, maar het lukt nu niet meer. Hij gebruikt de buis dan maar als megafoon en doet een soort paardenrace verslag van iets buiten met Koos.

zaterdag 18 november 2000 @ 00:03:24 #71
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_477814
I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')