En hier weer verder...
Georgie moppert verder over de minst populaire zijn in huis. Zegt dat hij nu een goede reden heeft om een flinke woede aanval te krijgen. Wil nu wel een valium. Dit alles op half schertsende toon.
Robin grapt dat hij nu zijn ware gezicht gaat laten zien, nu maakt het nix meer uit. Hij dolt wat verder en iedereen lacht Ik ook een beetje .
Inmiddels wordt er al een tijd verstoppertje gespeeld.
Buiten klinken later toeters. Het is Robin zijn broertje. Hij schreeuwt nu over de schutting. Kan het niet goed verstaan. Flipt daarop. Of zijn broertje niet op een ander plekje kan gaan staan. Wil graag stappen volgende week. Koos komt ook ff buiten kijken. De bewaking buiten het hek vertelde geloof ik aan Robin wat zijn broertje schreeuwde. Iets over een opstelling klaarzetten. Koos lacht.
Binnen hebben ze het erover hoe hard Robin schreeuwt. Koos legt Robin uit dat hij graag wil dat Robin blijft en dat hij zich niet teveel moet verheugen op stappen volgende week. Het kan Robin allemaal niet schelen, hij is blij met zijn broertje.
Weer binnen vertelt hij Hieke erover. Gaan samen afwassen oid. Robin = Cruijff
Dees zit in de woonkamer Ferdi te vertellen over nomineren bij Beau. Geluid daar is kl*te. Kan er verder weinig van maken.
Dat is dus erg jammer, dat ze zo lopen te klooien. Is geloof ik wel interessant. Meen te begrijpen dat Dees weet dat ze is genomineerd door Ferdi en Georgie. Is ze dat ook? Weet het ff niet meer.. Ze doet er iig heel relaxed over. Zegt dat ze het al wist, hoe er gekeken werd vanmiddag. Lacht er ook een beetje bij. Misschien heb ik het dus wel mis.. sowwy te slecht geluid om er zeker van te zijn
Hieke is er inmiddels bij komen zitten. Het gesprek gaat nu over andere dingen. Dan iets dat gezegd is vanmiddag. Ik versta het niet maar de reactie van Ferdi is dat die dus genomineerd wordt. Als je zoiets zegt... Het is duidelijk BB die loopt te spelen met het geluid. Stop daarmee en zet die schuif ff op 1 stand zeg!
Gesprekken over sperma zijn goed te verstaan. Robin komt er ook bij. Doet weer een stemmetje. Dan weer over de nominaties en goh, toevallig is het geluid weer weg...
*Qt neemt ff vrijaf tijdens het speelkwartiertje van de regie...
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-11-2000 01:30]
Ferdi zegt ff later dat de camera wel achterlijk vaak op zijn bed staat gericht. Hieke vraagt hoe hij dat ziet. Hij mompelt wat.
Ferdi gaat naar het toilet. Hieke schminkt zich af. Vraagt tot 4x aan toe of Koos al slaapt. Ja dus. Dan wil ze nu wel gaan gipsen.
Reclame en ik loop weer eens vast...
Desiree ligt bij Robin. Hij laat 't (eindelijk) toe. Ze geniet ervan.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 17-11-2000 01:54]
Dan over het kotsen van Robin. Kan zich helemaal niet herinneren dat hij het laatje eerst open heeft gezet. Dees zegt dat het kwam door het koude water van de vijver. Dees had net ook gemist dat Robin z'n broer er was.
Koos gaat naar bed. Dees en Robin over de nominaties nu. Robin had deze personen verwacht. Dees had Kim er niet bij verwacht. Ze vertellen dan dat ze nix met Kim hebben. Het is dus wel duidelijk dat ze haar beiden hebben genomineerd.
Dees denkt dat het thuis wel donker zal zijn na al die felle lampen in BB. Hieke komt erbij. Dees zegt dat Hieke morgen naar de dokter gaat voor haar kaak. Robin biedt aan het euvel met de kaak ff te verhelpen.
Ferdi blijkt al in bed te liggen. Gekeuvel over de tijd, het is laat. Zingen een regeltje. Dan tilt Robin Dees over zijn schouder en tilt haar naar de badkamer. Welterusten zegt ze tegen Hieke, ik word naar bed gebracht. Hij tilt haar in het bad. Nu zit ik onder het gips. Kan niet zegt Robin, ik heb mijn was daar gedaan. Dan is het iets anders zegt Dees. Nu wil ze wat drinken. Ze gaan weer terug richting keuken.
Koos loopt daar. Kennelijk last van zijn darmen. Hij stinkt. Loopt richting toilet.
Dees en Robin bekijken alle foto's op de muur bij de eettafel. Dees noemt iedereen op, allemaal familieleden van de bewoners. Vraagt zich af wie Els is.
Als Koos ff later weer langs loopt, blijkt dat Dees het goed had gezien. Koos gaat nu nar bed. Na nog wat naar de foto's te kijken, gaan ze naar bed. Dees ziet een camera bewegen: 'Goh, ze zijn nog wakker?!'
In de badkamer spreken ze af dat Dees moregen het haar van Robin gaat knippen. Ondertussen poetsen ze hun tanden. Ze horen iemand aankomen. Dees: 'Dat kan er maar 1 zijn' Robin: 'Wie dan?' Dees: 'Bianc' En ja, daar is Bianca. Heeft dorst zegt ze. Gaat dan naar het toilet.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-11-2000 01:59]
Terwijl Dees in de badkamer nog wat rituelen afwerkt, staat Robin in de gang. Hij kleedt zich om daar voor bed. De camera volgt hem. Vraagt dan grappend aan de camera of hij anders nog ff wakker voor ze zal blijven. Hebben ze wat te doen. Vraagt of het leuk is als ie nog wat opblijft: 'Zijn er nog genoeg kijkers om wakker voor te blijven? Is er nog iemand wakker?'
Hij krijgt geen antwoord. Dees komt ook ff kijken. Hij legt uit dat hij vroeg of het rendabel was om nog ff wakker te blijven. Volgen ze hem, maar geven ze geen antwoord. Ze lachen en gaan de slaapkamer in.
Robin vertelt nu allemaal verhalen. Over een trainingskamp waar hij met zijn muts op sliep, zo koud. Nog meer anekdotes. Dees en Ferdi klinken niet echt geinteresseerd. Vooral Ferdi gaapt. Ze grijpen een stilte aan om van onderwerp te veranderen. Maar Robin gaat ff later verder waar hij gebleven was. Iets over fietsen en Italianen op zijn 14e. Ferdi al gapend: 'O ja joh?'
Dees ligt te draaien. Hij vraagt waar zijn baard is. Hij heeft hem gisteren in haar bed gelegd. Ah, dat was het dus.. Ze had alleen maar een stukje gevonden vanmorgen zegt ze. De rest van de baard gaan ze nu zoeken. Hij ligt in bed dus.
Robin zegt dat ze weer een genomineerde op de kamer hebben. Ferdi zegt dat ze i de andere kamer meer kans maken. Na wat aandringen vertelt ie dat hij denkt dat Kim gaat. En hij heeft het al 10 weken goed. Dees en Robin vertellen dat ze vorige keer Annet niet hadden genomineerd, haar vertrek hadden ze wel verwacht.
Ze hebben het over een aanbod van BB om voor wat geld vroegtijdig te vertrekken. Zou Kim wel doen, en Hieke. Ferdi zou het wel erg vinden, maar het haar niet kwalijk nemen. Hij zou voor een ton wel gaan. Robin niet, die wil gewoon graag de tijd volmaken. Ferdi gaat vertellen hoeveel geld een ton is.
Robin zegt dat ie dan toch wel eerst met zijn vader zou willen praten. hij begint te lachen.
Het gaat over in een heel erg enthousiast gesprek over hun auto's. Robin wil alleen een mooie auto als ie het kan betalen. Dees wil er wel een nieuwe keuken in. Ferdi lacht: 'In je auto?' Blijkt nu over haar huis te gaan.
Ze vertelt dat ze niet kan kopen. Ferdi gelooft het niet. Ze nemen het huis door waar Dees nu woont. De inrichting, van zonnebank tot bubbelbad. Slaapkamers 4 stuks en een zolder en ook nog een dakterras. Het kost wel 1200 gulden. Dees vindt het alles waard. Ferdi vindt het belachelijk.
02:50 uur
Georgie: "Ik had er niet op gerekend, maar het is nu wel gebeurd, ik heb een meisje ontmoet. Maar als ik een vaste vriendin had, was ik er niet aan begonnen. Ik zou dat niet leuk vinden voor mijn vriendin". Ik geloof dat 't over Hieke en Fewrdi gaat.
[Dit bericht is gewijzigd door Cynix ® op 17-11-2000 02:56]
Ik let ff niet op en ineens...
...komt Georgie langs. Er is een verhitte discussie in de andere slaapkamer zegt hij. Over een stelling. Georgie krijgt daar geen gelijk. Dan komt Kim ook langs: 'Ga je nu hier je gelijk proberen te halen? Zit je er zo mee?'
Hij gaat met haar naar de badkamer. Is heel kwaad op Hieke en Bianca zegt hij. Dat ze hem egoistisch noemen. Hoorde je wat Hieke net zei? Nou, dat was dus waarom ze zo reageerde. Ik heb dat gesprek niet gehoord, weet dus niet wattie bedoeld Kim vind dat ook erg van Hieke, maar hij moet zich niet zo druk maken. Ze gaat naar het toilet.
Hij gaat het verhaal nog eens vertellen bij Dees en co. Wil niet dat zijn vriendin in BB zou gaan voor 3 maanden met hem thuis. Dat kan wel, maar dan weet je niet hoe zo'n relatie afloopt. Ook andersom zou hij het niet doen. Vinden Hieke en Bi egoistisch.
Dees zegt dat hij natuurlijk nooit gelijk krijgt als hij het in een kamer vertelt met iemand die op zoek is. Ferdi denkt dat hij wordt bedoeld. Dees blijkt het over Hieke te hebben. Dan is het goed.
Georgie vertelt weer dat hij met een relatie thuis nooit in BB zou hebben gezeten. Is ie veel te jaloers voor. In het huis heb je zulke vreemde verhoudingen, heel anders dan buiten. En als je dan ook nog op zoek bent naar iets, dat kan nooit goed gaan.
Robin vertelt dat hij ook gek zou worden als hij thuis zou zitten en de vriend van Dees was. Zoals Dees en hij met elkaar omgaan in het huis, dat zou hij niet op tv willen zien.
Ik vind dat Georgie wel een beetje gelijk heeft...
Koos is ook lang geweest, loopt al snel weer door naar de wc. Ferdi wil slapen. Doet niet mee aan de discussie. Vraagt zelfs een paar keer om stilte. Ze gaan door. Ferdi gaat weg.
Georgie vertelt verder. Dat ze hem ouderwets noemden. Dat ze maar doorgingen. Robin en Dees hoeven weinig te zeggen. Hij sluit af: 'Nou ja, iig een leuke discussie gehad' Gaat weg. Dees en Robin praten door over nix. Vragen zich af of Ferdi is gaan lezen.
Ja dus, maar Georgie is bij hem. Gaat het verhaal nog eens vertellen. Zonder geluid voor mij. Dat krijg ik pas als Ferdi opstaat en hard uitroept dattie geen zin heeft in deze discussie. Loopt ie weg, komen ze hem achterna. Rot op zeg. Hij moet wel lachen. Zegt dat ie nu strax weer 1,5 uur hyper ligt te wezen. Kan mooi weer niet slapen zo.
Geluid weer heel zacht als Georgie weer begint te vertellen. Hoor ook Hieke en Koos op de achtergrond.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-11-2000 03:24]
Even later: "Nou ja, we hebben in ieder geval weer even 'n discussie gehad". Hij staat op en gaat weer naar z'n bed (in de andere slaapkamer). Robin: "Truste, was gezellie".
Hele verhalen, maar slecht geluid
Georgie en Hieke in een pittige discussie. Fewrdi doet net of-ie leest, maar luistert natuurlijk mee. Hij mompelt zo nu en dan ook nog wat.
voor Cynix ® .
In de slaapkamer van Georgie is het stil. We krijgen geen beeld van Hieke en Ferdi in de woonkamer.
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-11-2000 03:51]
Welterusten.
Beide streams staan op Georgie en de zijnen. Ze slapen vredig. Hoor alleen af & toe een bizar piepje alsof iemand zijn batterijen op zijn oid.
Heb Hieke niet in bed zien stappen. Maar dat kan ik gemist hebben. Heb niet zo goed gekeken, maar nix gehoord wat me deed kijken ook. Dat lijkt me dus de cliffhanger worden voor vandaag:
Waar is Hieke?
[Dit bericht is gewijzigd door Qt op 17-11-2000 05:02]
Waar is Ferdi?
Al geruime tijd beelden van Robin en Desiree. Ieder slapend in het eigen bed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |