Of je stemt niet wat het beste voor jezelf is, maar wat je denkt dat het beste voor de maatschappij is.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
Als je onder de 25 bent en er komt VVD uit dan doe je iets niet goed denk ikWat heeft de VVD jongeren te bieden? Zeer weinig of jullie moeten allemaal al koophuizen hebben
Dan sowieso geen VVDquote:Op maandag 6 februari 2017 15:33 schreef Seam het volgende:
[..]
Of je stemt niet wat het beste voor jezelf is, maar wat je denkt dat het beste voor de maatschappij is.
Onbegrijpelijk dat een VVD favoriet is (dan kies je gewoon voor jezelf, aangezien ze er een verschrikkelijke bende van hebben gemaakt en dus niet geschikt zijn te regeren). Dan liever CDA inderdaad.quote:Op maandag 6 februari 2017 15:47 schreef Kermit. het volgende:
1. CDA
2. Ondernemingspartij
3. VVD
VVD is wel mijn favoriet omdat ik over veel dingen hetzelfde denk en de leider van CDA komt niet overtuigend over.
Zeg dat wel zeg.quote:
VNLquote:Op maandag 6 februari 2017 16:50 schreef 6star6lord6 het volgende:
Top 5:
op 67%
50 plus 64%
nieuwe wegen 61%
VNL 58%
VVD 58%
Kut partijen
Ben ik mee eens.quote:Op maandag 6 februari 2017 16:55 schreef kdricklamar het volgende:
Wtf is er mis met de pvv btw
"Belediging van groepen op grond van ras, godsdienst of geaardheid moet niet langer strafbaar zijn".
En daar zijn ze mee eens wth!!
Artikel 1 van de grondwet is precies het tegenovergestelde van wat daar staatquote:
Je hebt dan het recht om alles te zeggen, zo kan je alle tokkies ook onderscheiden.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:03 schreef kdricklamar het volgende:
[..]
Artikel 1 van de grondwet is precies het tegenovergestelde van wat daar staat
Dat is iets wat de pvv echt nooit om zou kunnen draaienmaar heb je wel de harten van alle racisten in een keer lolol
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |