Dat gebeurt dan ook regelmatig. Ook vallen ze vaak door de mand door torenhoge energierekeningen.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:57 schreef Loekie1 het volgende:
BERGEN OP ZOOM - Henneptelers hebben in Bergen op Zoom een kilometerslang spoor met afval achtergelaten langs twee wegen in het buitengebied. De daders hebben het afval uit hun hennepkwekerij waarschijnlijk al rijdend gedumpt langs de Molenzichtweg en Balsedreef in de Brabantse plaats.
De vuilniszakken, dozen en plastic werden maandagochtend ontdekt door een verontwaardigde boswachter Erik de Jonge en hij plaatste er een filmpje over op internet. De Jonge vertelde dat het in zijn werkgebied op de Brabantse Wal tussen Woensdrecht en Roosendaal al de dertiende dumping van hennepafval is binnen een week.
http://www.telegraaf.nl/b(...)val_langs_weg__.html
Er zijn toch van die warmtesensoren die henneptelers van bovenaf kunnen ontdekken?
Hennepteelsensorenquote:Er zijn toch van die warmtesensoren die henneptelers van bovenaf kunnen ontdekken?
Dan val je juist minder door de mand. Mensen die niet frauderen met stroom en een brandveilig hok hebben worden, mits een goede advocaat, vaak veel milder gestraft.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:01 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat gebeurt dan ook regelmatig. Ook vallen ze vaak door de mand door torenhoge energierekeningen.
Ik zeg alleen maar dat zo'n mate van stroomverbruik vaak een indicatie is dat er daar dingen gebeuren die het daglicht niet verdragen.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:05 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Dan val je juist minder door de mand. Mensen die niet frauderen met stroom en een brandveilig hok hebben worden, mits een goede advocaat, vaak veel milder gestraft..
Plantjes kweken, hoe durven ze.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:07 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik zeg alleen maar dat zo'n mate van stroomverbruik vaak een indicatie is dat er daar dingen gebeuren die het daglicht niet verdragen.
Ga weg met je vieze logica en rationaliteit.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:05 schreef Loekie1 het volgende:
Of geef die zooi gewoon vrij. Laat iedereen het zelf uitmaken of ze zichzelf willen doodroken.
Mjah, een paar plantjes voor eigen gebruik zal niet zo'n vaart lopen, maar een hok van 20 vierkante meter is natuurlijk een ander verhaal.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Plantjes kweken, hoe durven ze..
Dat is ook vaak door eigen schuld, als het ventilatie systeem niet goed werkt en de omringende bewoners zitten de hele dag in een wietlucht kan je ze het niet eens kwalijk nemen dat ze gaan bellen.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Overigens vallen de meeste door de mand door NSBers anonieme tips en een onverantwoord uitgavepatroon.
Komt omdat de meeste telers ook afschuwelijk criminele tokkies zijn, die naai ik maar al te graag een oor aan.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Overigens vallen de meeste door de mand door NSBers anonieme tips en een onverantwoord uitgavepatroon.
Het begin is goed, maar je escaleert redelijk snel.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:05 schreef Loekie1 het volgende:
Of geef die zooi gewoon vrij. Laat iedereen het zelf uitmaken of ze zichzelf willen doodroken.
Eens met dit.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is ook vaak door eigen schuld, als het ventilatie systeem niet goed werkt en de omringende bewoners zitten de hele dag in een wietlucht kan je ze het niet eens kwalijk nemen dat ze gaan bellen.
Ja stel je voor dat je even bij de buurman aanbelt om hem te vertellen dat zijn koolstoffilters vernieuwd moeten worden. Nee meteen de wouten bellen.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:12 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat is ook vaak door eigen schuld, als het ventilatie systeem niet goed werkt en de omringende bewoners zitten de hele dag in een wietlucht kan je ze het niet eens kwalijk nemen dat ze gaan bellen.
Ok, ik moest lachen...quote:Op maandag 6 februari 2017 13:31 schreef SicSicSics het volgende:
"Uw moet uw koolstoffilters vervangen!"; dat is dan ¤ 50.000,- voor onderzoek, conclusie en advies.
Cash aftikken graag.
Dat mag hij best doen, maar dat gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:32 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ok, ik moest lachen...
Maar jouw buurman rekent jou blijkbaar een ton voor een kopje suiker?.
Belt die zelfde buurman dan ook even bij mij aan om te zeggen dat ik mijn verzekering omhoog moet gooien omdat hij met elektriciteit gaat knutselen?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:27 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat je even bij de buurman aanbelt om hem te vertellen dat zijn koolstoffilters vernieuwd moeten worden. Nee meteen de wouten bellen..
Hoewel ik voor legalisatie ben en niks mis vind met een jointje af en toe wil ik hier wel even een kanttekening bij plaatsen.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Als je iets criminaliseert trekt het criminelen aan. Dit zijn allemaal problemen die te wijten zijn aan criminalisatie en verbod.quote:Op maandag 6 februari 2017 14:16 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Hoewel ik voor legalisatie ben en niks mis vind met een jointje af en toe wil ik hier wel even een kanttekening bij plaatsen.
Een groot deel van de thuiskwekerijen in Nederland, bij Annie 3 hoog achter en bij Ome Wim in de garage zijn vaak via via aangelegd door een ploegje criminelen die vanaf dat moment een extra kweek hebben staan, de opbrengst, duizenden Euro's per kwartaal is voor de meeste mensen doorslaggevend om met die lui in zee te gaan, maar vaak beseffen ze dan niet dat er daarna geen weg terug meer is.
Die kweek staat en vanaf dat moment blijft die staan of hij moet door justitie opgerold worden, of Annie en Ome Henk nou willen of niet, en als ze dat niet meer willen zijn de eerst zo aardige jongens heel snel heel veel minder aardig en worden bedreiging en geweld niet geschuwd om duidelijk te maken dat de kweek blijft staan.
Dat Annie en Ome Henk ondertussen hun huis op het spel zetten, illegaal stroom aftappen en op die manier als ze gepakt worden serieus problemen krijgen interesseert hen natuurlijk allerminst, daar zal volgens mij dan ook de grootste winst te behalen zijn bij legalisatie, het verstikkende werk van de illegale kweek onder duizenden mensen zal wegvallen en kleine thuiskweekjes zullen ten opzichte van grote gelegaliseerde kwekerijen niet meer rendabel zijn.
Plantjes die het daglicht niet mogen zien.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Jammer dat in het kabinet en de 1e kamer allemaal van die grijze muizen zitten die dit soort plannen niet zien zitten. Waarschijnlijk denken zij het nog op de oude manier te kunnen oplossen, je weet wel die oplossing die al 50 jaar faaltquote:Op maandag 6 februari 2017 15:06 schreef Infection het volgende:
Daarom gewoon legaliseren. Ben je in één klap van de illegale handel af en levert nog een mooi centje in de staatskas op ook.
Inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2017 13:24 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Komt omdat de meeste telers ook afschuwelijk criminele tokkies zijn, die naai ik maar al te graag een oor aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |