Maar dat is spel. Er zijn dus nog daadwerkelijk mannen die het woord 'slet' gebruiken om vrouwen serieus wijs te maken dat ze niet vrij mogen zijn om te doen wat ze willen.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:07 schreef Patroon het volgende:
Ik vind het altijd heerlijk om de dame een sletje te noemen terwijl ik haar neuk...vaak vinden ze het ook lekker om te horen. Zelfs de netste dames glijden dan bijna van bed...
+1 Er bestaan wel vrouwen die iedere dag doorgeneukt willen worden door verschillende mannen, maar dat vind ik meer een drang naar sex dan een slet (zo minderwaardig)quote:Op maandag 6 februari 2017 12:19 schreef Hiddendoe het volgende:
Sletten bestaan niet.
Hoerenlopers wel.
Gestopt met lezen....verzonnen topicquote:Op maandag 6 februari 2017 11:44 schreef CarltonBanks het volgende:
ik heb hierover al talloze discussies met vrienden gehad
Nee, dat is 'echtgenote'quote:Op maandag 6 februari 2017 13:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar dat is spel. Er zijn dus nog daadwerkelijk mannen die het woord 'slet' gebruiken om vrouwen serieus wijs te maken dat ze niet vrij mogen zijn om te doen wat ze willen.
'Allochtoon' wordt niet geschrapt uit het woordenboek, de overheid heeft besloten het niet meer te gebruiken.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:07 schreef Mishu het volgende:
Als 'allochtoon' uit het woordenboek geschrapt kan worden, waarom 'slet' dan niet?
Archaïsch woord uit de tijd dat vrouwen nog geen stemrecht hadden.
Dat zegt heel veel over de bekrompenheid van die mannen en geeft alleen hun onmacht aan dat ze niet tegen afwijzing kunnen..de ego's hebben daarbij teveel invloed op hun denken...quote:Op maandag 6 februari 2017 13:08 schreef Mishu het volgende:
[..]
Maar dat is spel. Er zijn dus nog daadwerkelijk mannen die het woord 'slet' gebruiken om vrouwen serieus wijs te maken dat ze niet vrij mogen zijn om te doen wat ze willen.
Wat bekrompen..waarom zou je een slet zijn als je gewoon sex hebt om te genieten, zonder relatie?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:07 schreef Sotchi2014 het volgende:
Ik zou zeggen, als je alleen seks hebt voor lust zonder liefde of andere 'geestelijke connectie', én als je seks hebt voor je eigen genot. Ofwel, niet kieskeurig en erop duiken als je zelf zin hebt.
Maar ik ben nog maagd.
zo hard ditquote:Op maandag 6 februari 2017 12:28 schreef erodome het volgende:
![]()
Maar meestal zijn sletten meisjes die jongens afwijzen, waarop die jongens dan boos zijn dat ze hun niet doen en een ander wel. Of het zijn andere meisjes/vrouwen die een oogje hebben op een jongen/man en de meid waarop hij een oogje heeft een slet noemen.
Waarom zou 'slet' per definitie iets vreselijks zijn?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:16 schreef Patroon het volgende:
[..]
Wat bekrompen..waarom zou je een slet zijn als je gewoon sex hebt om te genieten, zonder relatie?
Wel sneu dat je je daar zo mee bezig houd, mij kan het eigenlijk weinig boeien met hoeveel mensen en hoe gemakkelijk iemand het bed in duikt, het is niet mijn ding, maar als een ander dat leuk zou vinden moeten ze dat allemaal zelf weten, ik blijf het nogal lachwekkend vinden dat met name mannen die er net zo hard aan meedoen altijd zo erover door blijven zeuren. Als een man/vrouw het leuk vind om veel afwisseling te hebben mijn zege hebben ze, zolang ze niemand ziek maken.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:43 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Een veelgebruikt argument door sletten.
Wauw dat je die conclusie na 1 zin al kan trekken, maar moet je teleurstellen, mij vinden ze meestal bitchie omdat de meeste mannen voor mij nog niet eens de moeite waard zijn om koffie voor te zetten.quote:
Volgens erodome ben je dan gewoon een slet hoorquote:Op maandag 6 februari 2017 13:25 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Wel sneu dat je je daar zo mee bezig houd, mij kan het eigenlijk weinig boeien met hoeveel mensen en hoe gemakkelijk iemand het bed in duikt, het is niet mijn ding, maar als een ander dat leuk zou vinden moeten ze dat allemaal zelf weten, ik blijf het nogal lachwekkend vinden dat met name mannen die er net zo hard aan meedoen altijd zo erover door blijven zeuren. Als een man/vrouw het leuk vind om veel afwisseling te hebben mijn zege hebben ze, zolang ze niemand ziek maken.
[..]
Wauw dat je die conclusie na 1 zin al kan trekken, maar moet je teleurstellen, mij vinden ze meestal bitchie omdat de meeste mannen voor mij nog niet eens de moeite waard zijn om koffie voor te zetten.
Nou ik ben een groot voorstander van 'sletterige' lingerie, daar was mijn vriend het overigens wel mee eens, zo'n witte hema bh is ook weinig aanquote:Op maandag 6 februari 2017 13:18 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Waarom zou 'slet' per definitie iets vreselijks zijn?
Hap toch niet zo.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:25 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Wel sneu dat je je daar zo mee bezig houd, mij kan het eigenlijk weinig boeien met hoeveel mensen en hoe gemakkelijk iemand het bed in duikt, het is niet mijn ding, maar als een ander dat leuk zou vinden moeten ze dat allemaal zelf weten, ik blijf het nogal lachwekkend vinden dat met name mannen die er net zo hard aan meedoen altijd zo erover door blijven zeuren. Als een man/vrouw het leuk vind om veel afwisseling te hebben mijn zege hebben ze, zolang ze niemand ziek maken.
[..]
Wauw dat je die conclusie na 1 zin al kan trekken, maar moet je teleurstellen, mij vinden ze meestal bitchie omdat de meeste mannen voor mij nog niet eens de moeite waard zijn om koffie voor te zetten.
Oh dat is dan aardigquote:Op maandag 6 februari 2017 13:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Volgens erodome ben je dan gewoon een slet hoor
Tja dat legt meer nadruk op dat een ander niet naar je wensen danst, mijn ex vond mij een enorme bitch en mijn vriend is dolgelukkig met mij, tja is natuurlijk ook hoe men je persoonlijkheid oppaktquote:Op maandag 6 februari 2017 13:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Nooit. Een vrouw of man mag haar of zijn lichaam delen met wie die wil en wanneer die het wil. Slet is ontstaan vanuit mannen die boos zijn op vrouwen die geen seks met hem wil hebben, maar wel andere mannen. Als je een beetje slim bent noem je een vrouw nooit een slet.
Een bitch is minder erg, omdat dat nadruk legt op een nare persoonlijkheid.
Het zegt al heel veel dat het alleen toepasbaar is op vrouwen. Het is een woord wat gebruikt wordt om vrouwen omlaag te halen en te onderdrukken.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:18 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Maar de context waarin die afgewezen ego's of gelovigen het noemen is niet positief.quote:Op maandag 6 februari 2017 13:18 schreef Sotchi2014 het volgende:
[..]
Waarom mag je geen seks hebben uit lust?quote:Op maandag 6 februari 2017 13:07 schreef Sotchi2014 het volgende:
Ik zou zeggen, als je alleen seks hebt voor lust zonder liefde of andere 'geestelijke connectie', én als je seks hebt voor je eigen genot. Ofwel, niet kieskeurig en erop duiken als je zelf zin hebt.
Maar ik ben nog maagd.
quote:Op maandag 6 februari 2017 13:25 schreef LittleLady het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 februari 2017 12:22 schreef vincenzo78 het volgende:
De enige echte sletten blijven die mensen die eerst in de rondte neuken en wanneer ze een vaste relatie krijgen opeens iedereen de maat nemen. Dit verschijnsel komt over het algemeen meer voor bij vrouwen dan bij mannen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |