abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 februari 2017 @ 13:08:54 #26
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_168709125
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:07 schreef Patroon het volgende:
Ik vind het altijd heerlijk om de dame een sletje te noemen terwijl ik haar neuk...vaak vinden ze het ook lekker om te horen. Zelfs de netste dames glijden dan bijna van bed...
Maar dat is spel. Er zijn dus nog daadwerkelijk mannen die het woord 'slet' gebruiken om vrouwen serieus wijs te maken dat ze niet vrij mogen zijn om te doen wat ze willen.
pi_168709178
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 12:19 schreef Hiddendoe het volgende:
Sletten bestaan niet.
Hoerenlopers wel.
+1 Er bestaan wel vrouwen die iedere dag doorgeneukt willen worden door verschillende mannen, maar dat vind ik meer een drang naar sex dan een slet (zo minderwaardig)
pi_168709197
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 11:44 schreef CarltonBanks het volgende:
ik heb hierover al talloze discussies met vrienden gehad
Gestopt met lezen....verzonnen topic :Z
pi_168709235
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:08 schreef Mishu het volgende:

[..]

Maar dat is spel. Er zijn dus nog daadwerkelijk mannen die het woord 'slet' gebruiken om vrouwen serieus wijs te maken dat ze niet vrij mogen zijn om te doen wat ze willen.
Nee, dat is 'echtgenote'
  maandag 6 februari 2017 @ 13:13:43 #30
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168709240
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:07 schreef Mishu het volgende:
Als 'allochtoon' uit het woordenboek geschrapt kan worden, waarom 'slet' dan niet?

Archaïsch woord uit de tijd dat vrouwen nog geen stemrecht hadden.
'Allochtoon' wordt niet geschrapt uit het woordenboek, de overheid heeft besloten het niet meer te gebruiken.
The love you take is equal to the love you make.
pi_168709256
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:08 schreef Mishu het volgende:

[..]

Dat zegt heel veel over de bekrompenheid van die mannen en geeft alleen hun onmacht aan dat ze niet tegen afwijzing kunnen..de ego's hebben daarbij teveel invloed op hun denken...
Maar ik kan 't mis hebben...
pi_168709302
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:07 schreef Sotchi2014 het volgende:
Ik zou zeggen, als je alleen seks hebt voor lust zonder liefde of andere 'geestelijke connectie', én als je seks hebt voor je eigen genot. Ofwel, niet kieskeurig en erop duiken als je zelf zin hebt.

Maar ik ben nog maagd.
Wat bekrompen..waarom zou je een slet zijn als je gewoon sex hebt om te genieten, zonder relatie?
pi_168709304
Nooit. Ik vind dit een stigmatiseren begrip dat alleen bedoeld is om iemand neer te halen
En als mensen graag veel seks hebben met verschillende mensen zie ik niet wat daar negatief aan is.
pi_168709327
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 12:28 schreef erodome het volgende:
:W

Maar meestal zijn sletten meisjes die jongens afwijzen, waarop die jongens dan boos zijn dat ze hun niet doen en een ander wel. Of het zijn andere meisjes/vrouwen die een oogje hebben op een jongen/man en de meid waarop hij een oogje heeft een slet noemen.
zo hard dit :D
  maandag 6 februari 2017 @ 13:18:44 #35
421960 Sotchi2014
Is echt een vrouw
pi_168709339
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:16 schreef Patroon het volgende:

[..]

Wat bekrompen..waarom zou je een slet zijn als je gewoon sex hebt om te genieten, zonder relatie?
Waarom zou 'slet' per definitie iets vreselijks zijn?
Op maandag 17 oktober 2016 17:20 schreef Danny het volgende:
Sotchi2014 is echt onmisbaar voor FOK!
pi_168709445
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:06 schreef MCH het volgende:

[..]

Aansluiting nog gehaald?
ik zal even terug rapporteren in dat topic
pi_168709485
quote:
3s.gif Op maandag 6 februari 2017 12:43 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Een veelgebruikt argument door sletten. :P
Wel sneu dat je je daar zo mee bezig houd, mij kan het eigenlijk weinig boeien met hoeveel mensen en hoe gemakkelijk iemand het bed in duikt, het is niet mijn ding, maar als een ander dat leuk zou vinden moeten ze dat allemaal zelf weten, ik blijf het nogal lachwekkend vinden dat met name mannen die er net zo hard aan meedoen altijd zo erover door blijven zeuren. Als een man/vrouw het leuk vind om veel afwisseling te hebben mijn zege hebben ze, zolang ze niemand ziek maken.
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:03 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jij bent een slet dus
Wauw dat je die conclusie na 1 zin al kan trekken, maar moet je teleurstellen, mij vinden ze meestal bitchie omdat de meeste mannen voor mij nog niet eens de moeite waard zijn om koffie voor te zetten.
pi_168709503
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:25 schreef LittleLady het volgende:

[..]

Wel sneu dat je je daar zo mee bezig houd, mij kan het eigenlijk weinig boeien met hoeveel mensen en hoe gemakkelijk iemand het bed in duikt, het is niet mijn ding, maar als een ander dat leuk zou vinden moeten ze dat allemaal zelf weten, ik blijf het nogal lachwekkend vinden dat met name mannen die er net zo hard aan meedoen altijd zo erover door blijven zeuren. Als een man/vrouw het leuk vind om veel afwisseling te hebben mijn zege hebben ze, zolang ze niemand ziek maken.

[..]

Wauw dat je die conclusie na 1 zin al kan trekken, maar moet je teleurstellen, mij vinden ze meestal bitchie omdat de meeste mannen voor mij nog niet eens de moeite waard zijn om koffie voor te zetten.
Volgens erodome ben je dan gewoon een slet hoor ;(
pi_168709518
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:18 schreef Sotchi2014 het volgende:

[..]

Nou ik ben een groot voorstander van 'sletterige' lingerie, daar was mijn vriend het overigens wel mee eens, zo'n witte hema bh is ook weinig aan
  maandag 6 februari 2017 @ 13:27:32 #40
365231 Fera
Fire & Blood
pi_168709522
quote:

[..]

[..]

Hap toch niet zo.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
  maandag 6 februari 2017 @ 13:28:50 #41
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_168709548
Nooit. Een vrouw of man mag haar of zijn lichaam delen met wie die wil en wanneer die het wil. Slet is ontstaan vanuit mannen die boos zijn op vrouwen die geen seks met hem wil hebben, maar wel andere mannen. Als je een beetje slim bent noem je een vrouw nooit een slet.

Een bitch is minder erg, omdat dat nadruk legt op een nare persoonlijkheid.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_168709555
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:26 schreef Faxie het volgende:

[..]

Volgens erodome ben je dan gewoon een slet hoor ;(
Oh dat is dan aardig
pi_168709587
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:28 schreef Keep_Walking het volgende:
Nooit. Een vrouw of man mag haar of zijn lichaam delen met wie die wil en wanneer die het wil. Slet is ontstaan vanuit mannen die boos zijn op vrouwen die geen seks met hem wil hebben, maar wel andere mannen. Als je een beetje slim bent noem je een vrouw nooit een slet.

Een bitch is minder erg, omdat dat nadruk legt op een nare persoonlijkheid.
Tja dat legt meer nadruk op dat een ander niet naar je wensen danst, mijn ex vond mij een enorme bitch en mijn vriend is dolgelukkig met mij, tja is natuurlijk ook hoe men je persoonlijkheid oppakt
pi_168709598
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:27 schreef Fera het volgende:

[..]

Hap toch niet zo.
Oh ik zie het is etenstijd, hmmm zal eens even de tikka marsala warm maken.
  maandag 6 februari 2017 @ 13:34:54 #45
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_168709671
quote:

[..]

Het zegt al heel veel dat het alleen toepasbaar is op vrouwen. Het is een woord wat gebruikt wordt om vrouwen omlaag te halen en te onderdrukken.
pi_168709777
Als je het moet vragen of je al in de categorie 'slet' valt, dan ben je er een.
pi_168710274
quote:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar de context waarin die afgewezen ego's of gelovigen het noemen is niet positief.
pi_168710284
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 13:07 schreef Sotchi2014 het volgende:
Ik zou zeggen, als je alleen seks hebt voor lust zonder liefde of andere 'geestelijke connectie', én als je seks hebt voor je eigen genot. Ofwel, niet kieskeurig en erop duiken als je zelf zin hebt.

Maar ik ben nog maagd.
Waarom mag je geen seks hebben uit lust? :')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_168710320
Als je slikt,facials en creampie toelaat.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
  maandag 6 februari 2017 @ 14:15:25 #50
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_168710528
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 12:22 schreef vincenzo78 het volgende:
De enige echte sletten blijven die mensen die eerst in de rondte neuken en wanneer ze een vaste relatie krijgen opeens iedereen de maat nemen. Dit verschijnsel komt over het algemeen meer voor bij vrouwen dan bij mannen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')