Och, jij opende een fantopic over Frank de Boerquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik weet nog dat een paar jaar geleden idioten Mike te Wierik Mighty Mike als bijnaam gaven.
Excelsior balt veel beter dan Sparta en ADO op het moment.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat Excelsior het grootste probleem heeft.
In Sparta heb ik nog wel enig vertrouwen, maar ze moeten wel uitkijken jaquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op het moment heeft vooral Sparta een probleem eigenlijk.
Als het zo doorgaat zoals het nu gaat gaan die laatste worden, denk ik.
Deze mocht er wel in.
Patricia Paay vindt dit leuk.quote:
Sparta heeft sinds dat Trump gekozen is al niet meer gewonnen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Maar goed, ik volg het degradatievoetbal niet zo.
Dat weet ik.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta heeft sinds dat Trump gekozen is al niet meer gewonnen.
Je kunt ook genieten van het WK Biatlon.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik twijfel of ik mezelf EXC-TWE aan wil doen morgen.
Ik overweeg een boekje open te slaan. Het vervelende is dat ik ook niet zit te wachten op Villarreal v Malaga of Crotone v Roma.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je kunt ook genieten van het WK Biatlon.
hij moet ook wel wat kan hij anders zeggen?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Het mooie aan Beugelsdijk is dat hij wekelijks loopt te vertellen waarom het allemaal zo kut is terwijl hijzelf de stichter der malaise is.
RUSTAAAAAHGquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Het mooie aan Beugelsdijk is dat hij wekelijks loopt te vertellen waarom het allemaal zo kut is terwijl hijzelf de stichter der malaise is.
Dat is entertainment van de bovenste plank.quote:
Volgens de TV-gids nuquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kan iemand effe roepen als MOTD begint?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |