Als dat zo is moeten we volgend jaar met een clubje of 10 verderquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:53 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Als je Groningen zo ziet spelen dan kan je toch geen andere conclusie trekken dan dat dit thuis hoort in de Jupiler League?
Tag en ik waren het er gewoon over eens.quote:
Maar ik zit dan ook zelden in VBL naar het schijntquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tag en ik waren het er gewoon over eens.
Maak daar maar 6 van. Man man man. Zoals Toornstra daar vrij staat... Als je als professionele voetballer iemand zo kan laten vrij staan, sorry hoor. Maar dan hoor je niet thuis op het voetbalveld.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als dat zo is moeten we volgend jaar met een clubje of 10 verder
Potverdikkeme, Lamprou moet lossen.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:59 schreef Tagliano het volgende:
Lamprou moet lossen
Eredivisiebingo is alweer bijna vol
Roelfs met een JA... NEEquote:Op zaterdag 11 februari 2017 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Potverdikkeme, Lamprou moet lossen.
Volgens mij hebben we die nog niet, al maak ik op dit moment een inventarisatiequote:
quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij Vitesse moeten er intern toch enigszins verstandigere mensen rondlopen dan die dwaas van een Henk Fräser? Echt een levenslange celstraf waard wat hij doet met deze toffe selectie
Eigenlijk zouden reacties waarin iemand alleen maar 'mad' zegt banbaar moeten worden.quote:
Een nobel strevenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden reacties waarin iemand alleen maar 'mad' zegt banbaar moeten worden.
Prima post.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden reacties waarin iemand alleen maar 'mad' zegt banbaar moeten worden.
Op het moment heeft vooral Sparta een probleem eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:11 schreef Tagliano het volgende:
Een korte inventarisatie leert dat Roda niet eens meer heel ruim de minst scorende club in de Eredivisie is
Ik denk eerder dat Excelsior het grootste probleem heeft.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 23:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op het moment heeft vooral Sparta een probleem eigenlijk.
Als het zo doorgaat zoals het nu gaat gaan die laatste worden, denk ik.
Deze mocht er wel in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |