blijkt toch maar weer een matige spits jaquote:Op zondag 5 februari 2017 19:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Veelzeggend ook dat Van Wolfswinkel er hier 10 kan maken
Het stikt hier sowieso van spitsen die het in de topcompetities niet gered hebbenquote:Op zondag 5 februari 2017 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
blijkt toch maar weer een matige spits ja
Ik spring nog liever van een hoog gebouw af.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:53 schreef Vasion het volgende:
[..]
Vanavond Studio Voetbal genot. Kom je ook?
Dat zijn zeker dezelfde mensen die HMF ook een eindbaas vinden.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er zijn mensen die Manu een geweldige eindbaas vinden.
Ik snap dat soort mensen niet.
Niemand houdt je tegen.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:54 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik spring nog liever van een hoog gebouw af.
nu eerst de negercupquote:
Oh echt?quote:Op zondag 5 februari 2017 19:56 schreef Pascalus het volgende:
Die Ebola Cup finale komt ook op Fox Sports 1, misschien dat ik daar nog een stuk van meepak.
als burkina faso in de finale had gestaan had ik het nog wel lachen gevonden, maar Kameroen - Egypte is zo'n aidsfinalequote:
Egypte zal wel weer winnen, en dan weer niet kwalificeren voor het WKquote:Op zondag 5 februari 2017 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als burkina faso in de finale had gestaan had ik het nog wel lachen gevonden, maar Kameroen - Egypte is zo'n aidsfinale
Volgens mij valt het aids-gehalte in Egypte juist behoorlijk mee, in Kameroen waarschijnlijk wat minder. Toch denk ik dat bij een finale Burkina Faso - Kameroen het aids-gehalte nog wat hoger lag.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als burkina faso in de finale had gestaan had ik het nog wel lachen gevonden, maar Kameroen - Egypte is zo'n aidsfinale
Dat heeft maandag al in alle kranten gestaanquote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaaaaaa, Danny Blind bij SV zondag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |