Geen grootheid idd.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 10:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Noem Mariano Bombarda maar geen grootheid.
Met zijn derrière toch een aardige grootheid hoor.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 10:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Met zijn derrière toch een aardige grootheid hoor.
Willem van Hanegemquote:Op zaterdag 11 februari 2017 07:41 schreef tong80 het volgende:
Noem 5 internationals die in Zeeland zijn geboren
Volgens mij heeft ie één interland maar niet officieelquote:Op zaterdag 11 februari 2017 08:08 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Willem van Hanegem
Peter van Vossen
Danny Blind
Adrie Koster
Jan Poortvliet
Twijfel nog over Dennis de Nooijer, weet niet of ie ooit gespeeld heeft. Is wel eens geselecteerd volgens mij.
Lankhaar ?quote:Op zaterdag 11 februari 2017 08:10 schreef Pedroso het volgende:
Welke ex-international speelde in zijn loopbaan bij de volgende (betaald)voetbal clubs :
FC Den Haag
Racing Mechelen
Lierse SK
Dordrecht'90
Yep. Toch één officiële wedstrijd ? Was wel iets met die wedstrijd dacht ik. Wedstrijd tegen Cyprus met de vuurwerkbom ?quote:
Nee later. Iets met trainingskamp ofzo.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 08:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep. Toch één officiële wedstrijd ? Was wel iets met die wedstrijd dacht ik. Wedstrijd tegen Cyprus met de vuurwerkbom ?
Nu wilde ik het weten ook, even opgezocht. Wedstrijd tegen Griekenland die op Rhodos met 0-3 gewonnen werd met 2 goals van Hans Gillhaus.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 08:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee later. Iets met trainingskamp ofzo.
Ok cool.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 08:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nu wilde ik het weten ook, even opgezocht. Wedstrijd tegen Griekenland die op Rhodos met 0-3 gewonnen werd met 2 goals van Hans Gillhaus.
Had wel zijdelings met de wedstrijd tegen Cyprus te maken, de Grieken traden aan met een B-elftal omdat ze het niet eens waren met de (lichte) straf die Nederland kreeg nav de vuurwerkbom.
Staat me wel iets van bij nog, zal wel een o ja antwoord zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 08:34 schreef tong80 het volgende:
Door welke Limburgse chirurg kon Nederland toch naar het EK-88 ?
Die was ook bekend.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 08:51 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Staat me wel iets van bij nog, zal wel een o ja antwoord zijn.
Strikwerda ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |