abonnement Unibet Coolblue
pi_168751392
Denk dat het vooral komt omdat de reden ervoor vaak neerkomt op een van deze redenen, of een combinatie van deze redenen, dat iemand exclusief voor Aziaten gaat:

1) Je bent zelf Aziatisch.
2) Je bent kansloos gebleken bij westerse vrouwen.
3) Je bent traditioneel. Aangezien de vrouwen in het westen redelijk zelfstandig en gelijkwaardig zijn geworden aan de man, word je voorkeur om die reden door veel mensen afgewezen. Het wekt de indruk dat je geen volwaardige relatie wil, maar gewoon een huisvrouw, die bij je blijft omdat je westers bent en geld hebt.
4) Je bent oppervlakkig en valt enkel op Aziatische kenmerken. Ik denk zelf dat dit zelden het geval is, maar iemand kan zich daarmee hebben geïndoctrineerd om wat voor reden dan ook.

Iets vergeten? :)
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:13:50 #202
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168751394
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:27 schreef Allures het volgende:

[..]

omdat dat een vrouw kopen is. Maar ik val in herhaling
Inderdaad. Je valt in herhaling. Met een eeuwenoud clichee.
IK kan hier schrijven wat ik wil, met 5 jaar in Azie gewoond te hebben en nu er ook weer te zijn (zie mijn IP adres), jij en sommige andere vrouwen zullen nooit toegeven dat wij kwaliteiten zouden kunnen hebben in ogen van echt leuke vrouwen.

Ik ben blij dat jullie wel menen dat vrouwen het recht hebben te doen wat ze willen mbt relaties. Met veel inzet kunnen we dan misschien jullie het emancipatie begrip bijbrengen dat we gelijk zouden zijn in onze rechten. dus dat mannen ook het recht hebben te doen wat zij willen. Daaruit volgend dat jullie inmenging weinig zin heet, want jullie hebben geen relatie met een Aziatische partner, en blijkbaar wensen jullie die ook niet. Hoewel ik opvallend veel lesbische westerse vrouwen hier zie als ik uitga, vaak met een snoepje van een Aziaatje, Van die "zware" en grote westerse vrouwen met een meisje (uiterlijk dan) van minder dan de helft van hun eigen gewicht. Maar dat zal wel echte liefde zijn, en geen gekochte liefde. Neen, want dat zijn vrouwen en die zijn niet zo (alweer zo een clichee).

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 08-02-2017 08:43:48 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168751405
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:12 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Hierin heb je 100 procent gelijk maar de reden voor jou is slechts dat je een wanhopig afhankelijk jong Aziatisch vrouwtje wil neuken omdat je Nederlander bent met een relatief veilig leventje ten opzichte van dat wanhopige afhankelijke jonge Aziatische vrouwtje, moet je ook maar net willen als man zijnde, de Dorpsgek zijn in plaats van de Keizer :')
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:17:18 #204
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168751432
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:48 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik denk dat het eerder tegenovergesteld is.

Met iemand die uit dezelfde omgeving komt, heb je doorgaans een betere relatie dan met iemand uit een andere cultuur en andere economische situatie.
Is jouw mening, de mijne echter niet. En .... naar mijn ervaring niet
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:22:53 #205
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168751484
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:20 schreef yats het volgende:

[..]

Echt exact dit! Er is niets mis met oprechte gelijkwaardige liefde, zelfs al is dat tussen een arme sloeber uit een ontwikkelingsland en een 'rijke westerling' maar bij TS heb ik het idee dat daar totaal geen sprake van is gezien hoe hij over Aziatische vrouwen en zijn eigen vrouw praat. Zelf mag hij zogezegd vreemd gaan bij de vleet, maar oh wee als zijn vrouw iets wil. Als je meer bijdragen van deze TS leest zie je dat hij behoorlijk wereldvreemd is op dit vlak en vooral aan zichzelf denkt. Op zich is dat menselijk, maar het siert een echt mens juist als je je daar boven kunt plaatsen en ook echt onbaatzuchtig aan anderen denkt/je bekommert.
En volgens mij moet je eens een cursus begrijpend lezen doen. Oh wee als zijn vrouw iets wil !! Lees eens terug wat ik daarover schrijf!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:23:55 #206
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168751495
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:45 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat een man in een oorlogsgebied eten of water steelt van een kind snap ik in theorie ook wel.
Want levensbehoefte, maar dat maakt het voor mij nog wel discutabel.
In de oorlog en in de liefde is alles ge-oorloofd.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168751496
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:13 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]


Ik ben blij dat jullie wel menen dat vrouwen het recht hebben te doen wat ze willen mbt relaties. Met veel inzet kunnen we dan misschien jullie het emancipatie begrip bijbrengen dat we gelijk zouden zijn in onze rechten. dus dat mannen ook het recht hebben te doen wat zij willen.
Als je wilt doen wat jij wil, dan moet je geen relatie willen. In een relatie ben jij samen, schikken en nemen.

Jij wil geen relatie, jij wil een vrouw bezitten en gebruiken.

voor die waarheid schaam jij je. Ons hoef je niet te overtuigen, werk aan je schaamte door: of te accepteren dat je een eikel bent of door aan je moreel te werken, maar niet door de rest van de wereld te willen overtuigen. Doei.
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:25:37 #208
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168751510
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:52 schreef yats het volgende:

[..]

Noem die vlakken eens? Ik zie het niet, maar ik val dan ook niet op Aziatische vrouwen.
IK heb dat al uitgebreid be-antwoordt
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:31:18 #209
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168751550
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 07:44 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Helemaal correct.

Maar de mensen van de verweg vrouw praktiek zijn niet opzoek naar een gelijkwaardig relatie en liefde. Ze willen dat er van ze 'gehouden' wordt zonder dat daar sociale 'verplichtingen' aan zitten.

Door het grote verschil in taal en cultuur verkomen ze dat hun relatie het oppervlakkige ontstijgt, zodat ze geen moeite of aandacht in de relatie hoeven te steken.

Één richtingsverkeer draaiend om seks,eten en aandacht.
Wij spreken beiden zeer goed Duits en Engels, verder versta ik Filipijns en zij Nederlands.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 08-02-2017 08:48:02 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Grootste filosoof 2022 woensdag 8 februari 2017 @ 08:36:23 #210
442397 UitStraling
pi_168751592
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:25 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

IK heb dat al uitgebreid be-antwoordt
Dat je op Aziaten valt qua uiterlijk ok maar laat het dan ook om het uiterlijk en de liefde gaan en niet om het verschil in levensverwachting en kansen in het leven, scoor gewoon een ceo van een grote Aziatische multinational en we zullen je niet meer voor kansloze Nederlander uitmaken die een blank leuk vrouwtje simpelweg niet kan krijgen, je komt over alsof je hier slechts ma Flodder in je bed kan krijgen en daar elk kansloos kind en dat is een beetje viezig en fout
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:38:34 #211
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168751610
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:12 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Hierin heb je 100 procent gelijk maar de reden voor jou is slechts dat je een wanhopig afhankelijk jong Aziatisch vrouwtje wil neuken omdat je Nederlander bent met een relatief veilig leventje ten opzichte van dat wanhopige afhankelijke jonge Aziatische vrouwtje, moet je ook maar net willen als man zijnde, de Dorpsgek zijn in plaats van de Keizer :')
Leer toch lezen. Ik schreef mijn vrouw is een maand jonger dan ik!
en dan .... de Dorpsgek zijn in plaats van de Keizer :')
Wat betekent dat nou weer? zijn jullie soms onder invloed van het een of ander?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168751624
Maar weet je, uiteindelijk is het jouw leven en hoef je je keuzes aan niemand te verantwoorden. Zelfs al zou het zijn omdat het elders niet lukt, so what? Denken in oplossingen. Misschien is het van oorsprong dan geen liefde, maar dat betekent niet dat er geen liefde kan groeien. Door uithuwelijking kunnen soms ook sterkere relaties ontstaan dan wanneer er andere gevoelens bij komen kijken. Lust kan verblinden.
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:42:40 #213
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168751636
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:13 schreef -Strawberry- het volgende:
Denk dat het vooral komt omdat de reden ervoor vaak neerkomt op een van deze redenen, of een combinatie van deze redenen, dat iemand exclusief voor Aziaten gaat:

1) Je bent zelf Aziatisch.
2) Je bent kansloos gebleken bij westerse vrouwen.
3) Je bent traditioneel. Aangezien de vrouwen in het westen redelijk zelfstandig en gelijkwaardig zijn geworden aan de man, word je voorkeur om die reden door veel mensen afgewezen. Het wekt de indruk dat je geen volwaardige relatie wil, maar gewoon een huisvrouw, die bij je blijft omdat je westers bent en geld hebt.
4) Je bent oppervlakkig en valt enkel op Aziatische kenmerken. Ik denk zelf dat dit zelden het geval is, maar iemand kan zich daarmee hebben geïndoctrineerd om wat voor reden dan ook.

Iets vergeten? :)
Ja, en wel: opgegroeid of van zeer nabij meegemaakt het leven van / in een Aziatisch gezin. De grote familie, respect voor ouderen. elkaar helpen, meerdere generaties samenwonen. Het grote gezinsleven. De gastvrijheid, delen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168751639
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:38 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Leer toch lezen. Ik schreef mijn vrouw is een maand jonger dan ik!
en dan .... de Dorpsgek zijn in plaats van de Keizer :')
Wat betekent dat nou weer? zijn jullie soms onder invloed van het een of ander?
Maar ziet eruit als een jong meisje en verjaart nooit, toch?

Wat betreft de rest, leer zelf begrijpend lezen.
1 + 1 = blauw
  Grootste filosoof 2022 woensdag 8 februari 2017 @ 08:43:52 #215
442397 UitStraling
pi_168751644
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar weet je, uiteindelijk is het jouw leven en hoef je je keuzes aan niemand te verantwoorden. Zelfs al zou het zijn omdat het elders niet lukt, so what? Denken in oplossingen. Misschien is het van oorsprong dan geen liefde, maar dat betekent niet dat er geen liefde kan groeien. Door uithuwelijking kunnen soms ook sterkere relaties ontstaan dan wanneer er andere gevoelens bij komen kijken. Lust kan verblinden.
In dat geval kun je beter acht Aziatische vrouwen tegelijkertijd bestellen en de beste kok, pijpster en schoonmaakster houden *O*
pi_168751650
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:38 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Leer toch lezen. Ik schreef mijn vrouw is een maand jonger dan ik!
en dan .... de Dorpsgek zijn in plaats van de Keizer :')
Wat betekent dat nou weer? zijn jullie soms onder invloed van het een of ander?
Maar door al je "ervaring" ben je nog steeds zo achterlijk om alle Aziatische vrouwen als identiek te zien. :')

Overigens vind mijn Taiwanese vriendin je na het lezen van jouw reacties een walgelijk persoon, dat je nog weg komt met je gedrag in een land als de Filipijnen is nog enigszins te begrijpen maar in een welvarender Aziatisch land zal je het een stuk lastiger krijgen.
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:47:30 #217
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168751671
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:24 schreef WodanIsGroot het volgende:

[..]

Als je wilt doen wat jij wil, dan moet je geen relatie willen. In een relatie ben jij samen, schikken en nemen.

Jij wil geen relatie, jij wil een vrouw bezitten en gebruiken.

voor die waarheid schaam jij je. Ons hoef je niet te overtuigen, werk aan je schaamte door: of te accepteren dat je een eikel bent of door aan je moreel te werken, maar niet door de rest van de wereld te willen overtuigen. Doei.
Ik moet volgens jou geen relatie willen. Ik wil volgens jou een vrouw bezitten en gebruiken. Ik schamm mij, volgens jou, voor de waarheid. Volgens jou schaam ik me, ben ik een eikel en moet aan mijn moreel werken.

En volgens mij ben jij een beetje aanmatigend!

8)7 8)7 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:52:57 #218
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168751718
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dat je op Aziaten valt qua uiterlijk ok maar laat het dan ook om het uiterlijk en de liefde gaan en niet om het verschil in levensverwachting en kansen in het leven, scoor gewoon een ceo van een grote Aziatische multinational en we zullen je niet meer voor kansloze Nederlander uitmaken die een blank leuk vrouwtje simpelweg niet kan krijgen, je komt over alsof je hier slechts ma Flodder in je bed kan krijgen en daar elk kansloos kind en dat is een beetje viezig en fout
Waar haal jij die onzin vandaan? Mijn partner sinds 15 jaar is hoog opgeleid (universiteit) en veel rijker dan ik (rijke familie) en 1 maand jonger dan ik, en ziet er goed uit.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168751727
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:47 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik moet volgens jou geen relatie willen. Ik wil volgens jou een vrouw bezitten en gebruiken. Ik schamm mij, volgens jou, voor de waarheid. Volgens jou schaam ik me, ben ik een eikel en moet aan mijn moreel werken.

En volgens mij ben jij een beetje aanmatigend!

8)7 8)7 8)7
Dat mag ook wel na tientalen posts van je over dit onderwerp te hebben gelezen. Ik heb voldoende vertrouwen in mijn oordeel, en heb geen behoefte om me hierin neutraal op te stellen omdat jij predikt en predikt.

Dit hele topic bestaat om je persoonlijke levenskeuzes maatschappelijk geaccepteerd te maken. Dan mag ik er en over jou mbt hiertoe ook wel over oordelen lijkt me.
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:53:45 #220
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168751732
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:40 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar weet je, uiteindelijk is het jouw leven en hoef je je keuzes aan niemand te verantwoorden. Zelfs al zou het zijn omdat het elders niet lukt, so what? Denken in oplossingen. Misschien is het van oorsprong dan geen liefde, maar dat betekent niet dat er geen liefde kan groeien. Door uithuwelijking kunnen soms ook sterkere relaties ontstaan dan wanneer er andere gevoelens bij komen kijken. Lust kan verblinden.
Zo denken overigens vele Aziatische vrouwen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168751755
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dat je op Aziaten valt qua uiterlijk ok maar laat het dan ook om het uiterlijk en de liefde gaan en niet om het verschil in levensverwachting en kansen in het leven, scoor gewoon een ceo van een grote Aziatische multinational en we zullen je niet meer voor kansloze Nederlander uitmaken die een blank leuk vrouwtje simpelweg niet kan krijgen, je komt over alsof je hier slechts ma Flodder in je bed kan krijgen en daar elk kansloos kind en dat is een beetje viezig en fout
Aan de ene kant: waarom wordt hier zo bijzonder gedaan over 'blanke' vrouwen? Iedereen kan heus een blanke vrouw krijgen. Evenals getint. Het is voornamelijk een andere cultuur en de mooiere vrouwen daar vallen eerder op je dan de mooiere vrouwen hier. Want westers en zo.
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:55:13 #222
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168751759
sorry
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 8 februari 2017 @ 08:55:36 #223
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168751762
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:43 schreef UitStraling het volgende:

[..]

In dat geval kun je beter acht Aziatische vrouwen tegelijkertijd bestellen en de beste kok, pijpster en schoonmaakster houden *O*
Echt, als ik de laatste 3 reakties van jou lees denk ik echt dat je wat veel gedronken hebt.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Grootste filosoof 2022 woensdag 8 februari 2017 @ 09:02:14 #224
442397 UitStraling
pi_168751840
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:55 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Echt, als ik de laatste 3 reakties van jou lees denk ik echt dat je wat veel gedronken hebt.
Ik weet in ieder geval wel waarom blanke vrouwen je totaal niet zien staan _O-
OK doeiii :W
pi_168751862
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:13 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Inderdaad. Je valt in herhaling. Met een eeuwenoud clichee.
IK kan hier schrijven wat ik wil, met 5 jaar in Azie gewoond te hebben en nu er ook weer te zijn (zie mijn IP adres), jij en sommige andere vrouwen zullen nooit toegeven dat wij kwaliteiten zouden kunnen hebben in ogen van echt leuke vrouwen.

Ik ben blij dat jullie wel menen dat vrouwen het recht hebben te doen wat ze willen mbt relaties. Met veel inzet kunnen we dan misschien jullie het emancipatie begrip bijbrengen dat we gelijk zouden zijn in onze rechten. dus dat mannen ook het recht hebben te doen wat zij willen. Daaruit volgend dat jullie inmenging weinig zin heet, want jullie hebben geen relatie met een Aziatische partner, en blijkbaar wensen jullie die ook niet. Hoewel ik opvallend veel lesbische westerse vrouwen hier zie als ik uitga, vaak met een snoepje van een Aziaatje, Van die "zware" en grote westerse vrouwen met een meisje (uiterlijk dan) van minder dan de helft van hun eigen gewicht. Maar dat zal wel echte liefde zijn, en geen gekochte liefde. Neen, want dat zijn vrouwen en die zijn niet zo (alweer zo een clichee).
whaha het idee dat een vrouw vrijwillig voor jou zou kiezen gaat er bij mij echt niet in
Je gaat ergens zitten met een wandelstok om zo vrouwen te manipuleren omdat ze denken dat je hulpbehoevend bent. Dat is gewoon echt niet helemaal 100
En dat is maar 1 voorbeeld uit je bizarre post historie
pi_168751905
Leesfoknl durft het denk ik ook niet aan om naar landen als Japan, Zuid-Korea, Taiwan enz te gaan, daar zijn de vrouwen al veel te zelfstandig voor hem.
  woensdag 8 februari 2017 @ 09:12:41 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_168751946
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:52 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Waar haal jij die onzin vandaan? Mijn partner sinds 15 jaar is hoog opgeleid (universiteit) en veel rijker dan ik (rijke familie) en 1 maand jonger dan ik, en ziet er goed uit.
Wat moet ze eigenlijk met zo'n ouwe vent als jij die regelmatig naast de pot pist?
The love you take is equal to the love you make.
pi_168752131
quote:
Hoe aantrekkelijk is de sterke, onafhankelijke vrouw?

Je bent als vrouw sterk, onafhankelijk, goed opgeleid, succesvol en hebt een eigen carrière. Je weet wat je wilt en regelt je zaakjes prima zelf. Dat zou je als sterke, onafhankelijke vrouw toch heel aantrekkelijk moeten maken voor mannen. De man hoeft immers niets je te regelen en kan zijn eigen gang gaan. Hij wordt intellectueel uitgedaagd en kan leuke dingen met je ondernemen zonder dat hij steeds als enige in de buidel moet tasten. Wat wil hij nog meer? Toch merken wij in onze praktijk regelmatig dat deze sterke en succesvolle vrouwen moeite hebben de ware te vinden.
Dames: leef je in in het brein van de man

Hoewel die sterke, onafhankelijke, zelfstandige en assertieve vrouw heel aantrekkelijk lijkt voor mannen, voelt dit voor mannen lang niet altijd zo. Hij kan zich makkelijk rot gaan voelen bij zo’n succesvolle vrouw. Waarom voelt dit niet goed voor hem, en vooral, wat kun je hier aan doen als succesvolle zelfstandige vrouw zonder je positie op te geven? Om dit te begrijpen, dagen we de vrouwelijke lezers uit om zich in te leven in de gemiddelde man. Probeer eens te denken en te voelen zoals hij dat doet!
Wat de man wil: gelijkwaardigheid

Wat echt niet goed voelt voor veel mannen, is als hij het gevoel heeft dat de vrouw boven hem staat in een relatie. Dat ze nog beter, succesvoller en slimmer is dan hem. De man wil zich minimaal gelijkwaardig voelen. In een relatie zich minder voelen dan zijn partner, voelt voor een man als een zware aantasting van zijn mannelijkheid. “Ja? En? Wij zijn toch gelijkwaardig? Dat heeft toch niets met mijn baan te maken? ” horen wij de dames denken. Maar nee, voor mannen is maatschappelijk succes en status nu eenmaal nog steeds erg belangrijk, en vaak vormt het onderdeel van hun identiteit.
Hij wil bewonderd en bevestigd worden

De gemiddelde man wil zichzelf graag bewijzen. En niet alleen wil hij presteren, hij wil ook dat dat gezien wordt. Hij heeft het echt nodig bewonderd te worden en respect en bevestiging te krijgen. Als hij minder is of zich minder voelt, zal hij dat niet gaan ervaren. Oftewel: als een vrouw het dan beter kan, zeker als ze ook nog advies geeft, zal hij zich afgewezen voelen.
Hij moet iets betekenen en wil voor haar zorgen

Een man wil graag wat voor een vrouw betekenen. Instinctief zal hij graag voor haar willen zorgen. Dat geeft hem een goed gevoel. Daarom werken sommige mannen ook zoveel. Hij stelt veel werken en veel geld verdienen gelijk aan veel zorgen. Voor de moderne, zelfstandige en succesvolle vrouw is hij op dat vlak eigenlijk nauwelijks meer nodig. Hij kan zich hierdoor gemakkelijk nutteloos gaan voel, alsof hij geen betekenis heeft in haar leven en niet veel toevoegt.
Hij moet je kunnen beschermen

Het instinct om een vrouw te willen beschermen en ondersteunen zit diep ingeworteld bij de man. Ook al is ze verbaal heel assertief, heeft ze al lang geleden een cursus zelfverdediging gedaan en een busje pepperspray in haar tasje, die behoefte zal voorlopig niet verdwijnen. Als een vrouw zich niet zo goed kwetsbaar durft of kan opstellen, geeft ze een man niet de gelegenheid er voor haar te kunnen zijn, haar te mogen ondersteunen en te beschermen. Daardoor heeft hij het gevoel dat zij hem de mogelijkheid ontneemt om “man” te zijn. Hij voelt zich niet meer erkend in zijn “man zijn”. Een man die zich geen “man” kan voelen in een relatie, zal sneller afhaken.
Geef hem bevestiging in zijn mannelijke kracht

Kortom: een man heeft bevestiging nodig in zijn mannelijke kracht. Hoe meer je hem dat geeft, hoe beter hij zich voelt en hoe geweldiger hij jou vindt. Het kan dus zomaar zijn dat je als onafhankelijke, zelfstandige vrouw hem onbewust teveel ontkent in zijn mannelijke kracht. Dus hoe kun je als vrouw met deze behoefte rekening houden, zonder jezelf te verloochenen?
Geef hem zijn aandeel en spreek je waardering daarvoor uit

Hij wil je zo graag verzorgen en zich “de sterke man” voelen. Dit vraagt om het opnieuw invullen van betekenis die beide partijen aan elkaars leven kunnen geven. Er zijn vast dingen die hij voor jou kan doen, die voor hem belangrijk zijn en die jij niet zo leuk vindt. Laat hem klusjes in je huis doen, zware dingen tillen, je boekhouding doen of je adviseren over je nieuwe auto. Ook al kun je die lamp tien keer sneller zelf ophangen, prijs hem toch de hemel in. Hij heeft het echt nodig om zich “man” te kunnen voelen. Kortom: als je de behoefte voelt om ook eens verzorgd te worden, kun je die dus gewoon toelaten. Het komt je relatie alleen maar ten goede.
Laat hem excelleren op zijn gebied

Hij heeft het nodig om zich gelijkwaardig te voelen. Als jij dus met bepaalde zaken in zijn ogen beter voor elkaar hebt (bijvoorbeeld die goede baan of die hogere opleiding), geef hem dan vooral ook waardering, erkenning en bevestiging voor de dingen die hij doet en kan. Laat hem op zijn eigen gebied excelleren. Laat hem voelen dat het nut en belang van bijvoorbeeld een baan niet alleen samenhangt met de hoogte van het salaris.
Laat ook eens wat van je onzekerheid zien

Hij wil je graag beschermen, ook als is dat tegenwoordig niet meer nodig. Het gaat om zijn gevoel. Voor de liefde is het nodig kwetsbaar te durven zijn en helpt het juist als je niet altijd die “sterke vrouw”bent. Dus laat af en toe ook eens iets van je onzekerheid zien. Geef hem de kans om een arm om je heen te slaan. Kruip eens lekker bij hem weg. Het maakt dat hij zich weer sterk, mannelijk en dus geweldig voelt. Dat heeft hij nodig en dan voelt hij zich nodig.
Bron: http://singlecoaching.nl/(...)onafhankelijke-vrouw
pi_168752185
Dat soort stukjes _O-
Ja doei.
pi_168752258
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 07:41 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je Aziatische vrouwen alleen kent vanuit de keuken, en ze daarom alleen daar "superieur" vindt. Maar als je er eens met een aantal naar bed bent geweest zul je ze daarin ook wel superieur vinden.
Vervolgens uiterlijk, grote dikke zware vrouwen zijn misschien goed in het boerenbedrijf maar de meeste mannen zullen de doorsnee slankere kleinere en vrouwelijkere vrouw uit Azie mooier vinden.

Dat ze met de Ziggo monteur niet kunnen omgaan, tja, ik had de plumber (in manila) van de week op "bezoek". Was maar wat blij dat er een local aanwezig bij was die met hem kon praten en meeredeneren. Alleen al het taalverschil (wat is een bananenstekker of een lopende zekering in het Engels, of sterker, in het Filipijns? Babanastacker? Walking Assurance? en dan ben ik nog een "technisch" aangelegde man. en waar jij over spreekt zijn vrouwen, dus a-technisch.

Het is gewoon zo dat de "zaken" in Azie nog veel duidelijker liggen dan nu in EU. De man is voor dit en dat verantwoordelijk, en de vrouw voor haar eigen taken. Simpel, duidelijk. Keuken, koken vrouw. Ziggo, loodgieter man. Dagelijks bestuur in het gezin: vrouw. Hoofddirectie, besluitennemer de man. Duidelijke verdeling rechten en plichten. Praktisch en pragmatisch. Hou ik (en de meeste mannen) wel van.
Ok, duidelijk.
Nou persoonlijk vind ik het belangrijk dat het in een relatie gaat om gelijkwaardigheid.
Ik ben ook 100% verantwoordelijk voor het gezin en ik vind het ook belangrijk dat een vrouw zelf om een boodschap gestuurd kan worden.

2 weten namelijk meer dan 1.
Het is een relatie en geen bedrijf.

Dat een vrouw werkt, wil nog niet betekenen dat haar gezin niet op de eerste plaats staat.

Waarbij ik wel wil toegeven dat de Nederlandse maatschappij het gezinnen best lastig maakt om een opvoeding zonder hulp van buitenaf te geven. Maar ja, daar is de levensstandaard ook anders naar.
Daar is een goede balans voor nodig.
Hell To The Liars
pi_168752291
quote:
Gr Gr tante tineke van de libelle-lezersrubriek.

Manmanman wat een generaliserende onzin.
"Pools are perfect for holding water"
pi_168752343
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 07:47 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, maar het is gangbaar dat vrouwen altijd een betere partij willen, zodat ze er met hun partner op vooruitgaan. Ja, en dat willen de mannen, mede door de emancipatie, nu ook wel. En die willen die vrouwen onder HUN nivo niet meer. dat was wat van vroeger. die halen zich wat beters, mooiers (belangrijk voor mannen!) wel elders uit de wereld. Azie, Oost europa, Zuid Amerika en Fatoeman als ie straks groot is uit Afrika.
Precies. Alles wat van ver komt id gewoon veel lekkerder _O_
pi_168752418
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 09:43 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Precies. Alles wat van ver komt id gewoon veel lekkerder _O_
In de praktijk geld dat voor maar een klein gedeelte van de mensen, verreweg de meeste mensen vallen op iemand uit de nabije omgeving.

En als ik maagd zou zijn dan zou ik overigens niet luisteren naar advies van leesfoknl, die schijnt blijkbaar te denken dat het karakter van zijn vrouw (als ze al echt is) representatief is voor alle Aziatische vrouwen.
  woensdag 8 februari 2017 @ 09:50:31 #234
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_168752447
Leesfok is in de jaren vijftig ingevroren en een of andere onverlaat heeft hem nu weer ontdooid.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_168752507
Het is wel grappig dat leesfoknl de reacties van users met een Aziatische partner (of ervaring er mee) en die het niet met hem eens zijn totaal negeert.
pi_168752732
quote:
10s.gif Op woensdag 8 februari 2017 09:54 schreef Chewie het volgende:
Het is wel grappig dat leesfoknl de reacties van users met een Aziatische partner (of ervaring er mee) en die het niet met hem eens zijn totaal negeert.
Grappig? Ik vind het om te huilen!
1 + 1 = blauw
pi_168752803
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 10:09 schreef Kamina het volgende:

[..]

Grappig? Ik vind het om te huilen!
Zijn gedrag is zeker om te huilen, al zou het om een denkbeeldige vrouw gaan dan nog krijg je medelijden met haar.

Maar ik doel dan ook meer op het negeren van andere (normale) ervaringen met Aziatische vrouwen.
  woensdag 8 februari 2017 @ 10:16:25 #238
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168752832
Ach LeesFokNL weet iig een goede karikatuur van de vrouwimporterende man neer te zetten
  woensdag 8 februari 2017 @ 10:29:54 #239
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168752978
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 07:41 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je Aziatische vrouwen alleen kent vanuit de keuken, en ze daarom alleen daar "superieur" vindt. Maar als je er eens met een aantal naar bed bent geweest zul je ze daarin ook wel superieur vinden.
Vervolgens uiterlijk, grote dikke zware vrouwen zijn misschien goed in het boerenbedrijf maar de meeste mannen zullen de doorsnee slankere kleinere en vrouwelijkere vrouw uit Azie mooier vinden.

Dat ze met de Ziggo monteur niet kunnen omgaan, tja, ik had de plumber (in manila) van de week op "bezoek". Was maar wat blij dat er een local aanwezig bij was die met hem kon praten en meeredeneren. Alleen al het taalverschil (wat is een bananenstekker of een lopende zekering in het Engels, of sterker, in het Filipijns? Babanastacker? Walking Assurance? en dan ben ik nog een "technisch" aangelegde man. en waar jij over spreekt zijn vrouwen, dus a-technisch.

Het is gewoon zo dat de "zaken" in Azie nog veel duidelijker liggen dan nu in EU. De man is voor dit en dat verantwoordelijk, en de vrouw voor haar eigen taken. Simpel, duidelijk. Keuken, koken vrouw. Ziggo, loodgieter man. Dagelijks bestuur in het gezin: vrouw. Hoofddirectie, besluitennemer de man. Duidelijke verdeling rechten en plichten. Praktisch en pragmatisch. Hou ik (en de meeste mannen) wel van.
Hou nou toch op man. Genoeg mannen die niet van zo'n 19e eeuwse verdeling houden. En dat verheerlijken van Aziatische vrouwen t.o.v. de meer zelfstandige westerse vrouwen of zelfs jouw lichtelijk racistisch uitspraak over donkere vrouwen (al val ik daar zelf ook helemaal niet op) slaat nergens op. Geef mij maar een zelfstandige gelijkwaardige vrouw die zelf haar besluiten kan, mag en durft te maken. En aziaten superieur in bed? Ik heb daar echt mijn twijfels bij. Mijn westerse (Amerikaanse) vriendin is net zo open minded als wat jij over Aziaten schrijft, alleen dan zelfstandiger en initiatiefrijker.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Grootste filosoof 2022 woensdag 8 februari 2017 @ 10:36:01 #240
442397 UitStraling
pi_168753046
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 10:29 schreef yats het volgende:

[..]

Hou nou toch op man. Genoeg mannen die niet van zo'n 19e eeuwse verdeling houden. En dat verheerlijken van Aziatische vrouwen t.o.v. de meer zelfstandige westerse vrouwen of zelfs jouw lichtelijk racistisch uitspraak over donkere vrouwen (al val ik daar zelf ook helemaal niet op) slaat nergens op. Geef mij maar een zelfstandige gelijkwaardige vrouw die zelf haar besluiten kan, mag en durft te maken. En aziaten superieur in bed? Ik heb daar echt mijn twijfels bij. Mijn westerse (Amerikaanse) vriendin is net zo open minded als wat jij over Aziaten schrijft, alleen dan zelfstandiger en initiatiefrijker.
Ik lees hierin dat je Amerikaanse liefje een vulgaire slet in bed is O+
  woensdag 8 februari 2017 @ 10:36:35 #241
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168753055
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2017 08:36 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Dat je op Aziaten valt qua uiterlijk ok maar laat het dan ook om het uiterlijk en de liefde gaan en niet om het verschil in levensverwachting en kansen in het leven, scoor gewoon een ceo van een grote Aziatische multinational en we zullen je niet meer voor kansloze Nederlander uitmaken die een blank leuk vrouwtje simpelweg niet kan krijgen, je komt over alsof je hier slechts ma Flodder in je bed kan krijgen en daar elk kansloos kind en dat is een beetje viezig en fout
Dat dus, maar dan net even wat poëtischer omschreven.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 8 februari 2017 @ 10:38:21 #242
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_168753082
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 07:41 schreef LeesFoknl het volgende:

Het is gewoon zo dat de "zaken" in Azie nog veel duidelijker liggen dan nu in EU. De man is voor dit en dat verantwoordelijk, en de vrouw voor haar eigen taken. Simpel, duidelijk. Keuken, koken vrouw. Ziggo, loodgieter man. Dagelijks bestuur in het gezin: vrouw. Hoofddirectie, besluitennemer de man. Duidelijke verdeling rechten en plichten. Praktisch en pragmatisch. Hou ik (en de meeste mannen) wel van.
Spreek even lekker namens jezelf ofzo.

Met dit soort gefossiliseerde ideeen begrijp ik maar al te goed dat het niet lukt bij westerse vrouwen. Want iedere vrouw die ook maar een beetje zelfvertrouwen heeft past ervoor om een soort onderdaan van haar man te worden.

Misschien moet je eens hulp gaan zoeken bij een psycholoog. Een stuk beter dan afhankelijke vrouwtjes uit de derde wereld importeren.
pi_168754257
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 09:37 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ok, duidelijk.
Nou persoonlijk vind ik het belangrijk dat het in een relatie gaat om gelijkwaardigheid.
Ik ben ook 100% verantwoordelijk voor het gezin en ik vind het ook belangrijk dat een vrouw zelf om een boodschap gestuurd kan worden.

2 weten namelijk meer dan 1.
Het is een relatie en geen bedrijf.

Dat een vrouw werkt, wil nog niet betekenen dat haar gezin niet op de eerste plaats staat.

Waarbij ik wel wil toegeven dat de Nederlandse maatschappij het gezinnen best lastig maakt om een opvoeding zonder hulp van buitenaf te geven. Maar ja, daar is de levensstandaard ook anders naar.
Daar is een goede balans voor nodig.
Mbt dat laatste, in de landen waar de ts het over heeft komt het redelijk vaak voor dat moeders ook gewoon werken. En dan hebben we het niet over naschoolse opvang voor haar kinderen, maar over weken of maanden weg zijn , alleen af en toe in een weekend of vakantie de kinderen zien. Het komt daar bij de armere mensen vrij veel voor dat opa en oma de kinderen opvoeden, want papa en mama werken zich een slag in de rondte.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_168757534
Ik vroeg in het begin van het topic al aan TS wat hem bezielt om op Fok! een topic te openen over dit onderwerp, maar inderdaad zoals al aangehaald, begint het steeds meer er op te lijken dat ie zijn keuzes wil verantwoorden en verheerlijken bij een publiek waarvan de meesten zijn kinderen hadden kunnen zijn.

Het enige voordeel van dit topic is dat ie niet in allerlei andere topics loopt te prediken over al die geweldige aziatische vrouwen. Ik snap er echt geen hol van dat iemand aan de andere kant van de wereld zich zo loopt uit te sloven op een nederlands forum.....

Dat TS niet helemaal spoort blijkt wel uit de opmerkingen dat ie kennelijk regelmatig naast de pot piest (ik dacht dat je vrouw zo geweldig was?) en daar nog trots op is ook.....bij mij heb je dan eiglk al afgedaan.

Oh, euuhh Ikleesfoknl: nee, ik ben niet dronken, heb geen drugs gebruikt maar wel 12 jaar een relatie gehad met een veel jongere aziatische....als baby geadopteerd, dat dan weer wel, dus geen importbruidje, exotisch uiterlijk maar gelukkig een zelfstandig, geemancipeerd nederlands karakter.
pi_168759591
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:45 schreef edraket31 het volgende:
heb geen drugs gebruikt maar wel 12 jaar een relatie gehad met een veel jongere aziatische....als baby geadopteerd, dat dan weer wel, dus geen importbruidje, exotisch uiterlijk maar gelukkig een zelfstandig, geemancipeerd nederlands karakter.
Dit leest een beetje raar
pi_168759767
quote:
11s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dit leest een beetje raar
Lol, nu je het benadrukt zie ik het ook.

"een relatie gehad met een veel jongere aziatische....als baby geadopteerd"

Viespeuk :p
pi_168769548
quote:
11s.gif Op woensdag 8 februari 2017 16:24 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dit leest een beetje raar
hahaha, inderdaad...beetje krom geformuleerd
  donderdag 9 februari 2017 @ 07:03:59 #248
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168771501
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 20:51 schreef ems. het volgende:
Ik heb ze trouwens regelmatig gezien op mijn reizen door Azië. Van die dikke lelijke blanke koppen die smoorverliefd met een arm om hun veel jongere vriendinnetje staan. Sommige daadwerkelijk in de veronderstelling dat die liefde wederzijds is. Vooral de "wie geld wilt hebben moet er iets voor hebben"-gezichtsuitdrukking van die meisjes is prachtig :P

Maargoed, zolang ze allemaal volwassen zijn moeten ze het zelf weten. Het staat echter mijlenver af van wat ik zelf als liefde ervaar.
Vreemd, waar ga jij dan in Azie. Want dat zijn maar een paar straten in slechts enkele steden waar jij dat ziet. Dat je nou net daar rond moet hangen. Daar gaat een fatsoenlijke toerist, overwinteraar of pensionado of expat helemaal niet heen. DAAR gaan alleen de SEXtoeristen heen. Of je moet als toeristisch doel hebben sextoeristen te gaan bekijken.
Kun je ook eens naar "bepaalde" gelegenheden in Nederland B en Dld gaan. Spaar je je nog een ticket en hotelkosten uit!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 9 februari 2017 @ 07:08:52 #249
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168771511
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:49 schreef Droopie het volgende:

[..]

Misschien is het voor sommige mannen maar beter ook.
Als ik zie hoe sommige mensen hier al heel erg geirriteerd raken van vrouwen met (niet eens zo hele rare mening) mening.

Hoe zou een Fokforum in Thailand er uit zien vraag ik mij nu af.

Zeggen ze dan op iedere post, yes mister you are right, behalve in CUL.
Wil je dat nou echt weten?

Nu, daar wisselen ze tips uit hoe westerlingen te veroveren en vooral te binden. Hoe, als een huwelijk en een leven in het westen er niet in zit, toch een vaste westerse vriend te krijgen die hen regelmatig bezoekt. En diegenen die het gelukt is die pronken ermee. Verder nog wat over culinaire zaken.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 9 februari 2017 @ 07:38:56 #250
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168771599
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:30 schreef motorbloempje het volgende:
Wat de een 'premium' vindt, vindt de ander maar niets. :')
Ja meisje. Wij zouden bij mekaar passen. Ik met mijn HD met zijspan, en jij op je soppertje. De oude, rauwe rocker en zijn protegeetje, dat nog nagenoeg alles moet leren ............
Of je zet je natuurlijk gewoon in het zijspan. Kun je een dutje doen onderweg!

Grapje, moet ook eens kunnen en mogen, want ik voel hier toch wel een erg agressief sfeertje naar mensen die ook graag gelukkig willen zijn.
Meer in de trant van velen als: waarom zou jij, jullie gelukkig mogen zijn (Azie gangers, Fatoeman en al die anderen die een buitenlandse vrouw hebben (Fatoeman binnenkort. let maar op!) die uit een armer land komen. Uit een rijker land mag natuurlijk wel!)
.... wij zijn het (gelukkig zijn met partner die ons bevalt) ook niet!

Nu, het is gewoon de aard van het beestje. De aard van de man, de aard van de vrouw. Beiden willen een partner "uit het topsegment". Dat kan natuurlijk niet iedereen lukken. En dan. .... de vrouw wordt nukkig, schaft wat katten aan, je kent het wel, ruwe bolster blamke klit. Ze mote me maar nemen zoals ik ben! En ondertiussen nog kattiger dan un eigen katten!
De man daarentegen is al sinds tienduizende jaren een doener. die denkt in oplossingen. die kijkt over de rand van het soepbord dat West europa heet. Die .... gaat doen.
Sparen. What sappen, smoeleboeken, alle moderne mediamiddelen. Gaat op verre vakantie om eens zo een kontakt te leren kennen. 1-2 op de 5 zijn geen scam. Met 1 op de 10 klikt het. En van diegenen: 1 op de 5 koppels lukt het om samen te kunnen, mogen leven, ooit, in hun land van herkomst.
Als je even meerekent betekent dat 1 %.

En dan komen die na jaren ellende en teleurstellingen (visum taal lerren IN HET LAND VAN HERKOMST VAN DE VROUW etc) en ook zeer hoge kosten (ontmoedigingsbeleid van Nederland maar ook Dld en B) eindelijk tot rust bij elkaar als gezin in Nederland, en wat krijgen ze dan over zich heen? Onder het mom van "openheid" en alles kunnen en mogen zeggen, worden ze geschoffeerd: wat heeft die je gekost. Heb je die uit de catalogus? Hoe is die in bed. en die ene procent die dat alles doorstaat, als mens, als relatie, die worden dan door wat gefrustreerden .... losers genoemd. Loopt die man daar (eindelijk) met zijn mooie leuke vrouw die hem ook nog verwend. En die vrouw die eerst een heel lage levenskwaliteit had (dus niet alleen weinig geld maar echte kwaliteit van leven) heeft een trouwe man (die gaat niet lopen na al die moeite en zij is meestal mooi en zorgzaam.) Een man die gewoon werkt en voor zijn gezin zorgt.

Tja, en dat wordt hen natuurlijk niet gegund door die gefrustreerden.
Dat zijn dan losers die zich een hoer hebben gekocht.

:'( :'( :'( :'( :'(
Word er echt even ontroerd van!

[ Bericht 1% gewijzigd door LeesFoknl op 09-02-2017 07:44:38 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')