Sad but true jaquote:Op zondag 5 februari 2017 23:25 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[..]
Doe dat gewoon niet, want dan is deze reeks vrees ik ten einde.
Die heeft een psychosequote:Op zondag 5 februari 2017 23:24 schreef Toto69 het volgende:
Wat mankeert er overigens precies aan die possetje dan?
Bradge in betere tijden inderdaad. Vond hem zelf ook best leuk eigenlijk.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:27 schreef DieselTank het volgende:
Ik heb de video gekeken, niet heul veel speciaals aan. (Vond het zelf wel een beetje een leuke video.) Erg vrolijke video.
Wel jammer dat mensen die videos gaan downloadenDat is ook weer er om vragen om dit topic te sluiten.
Verder kan je het wel een beetje vergelijken met
Nee, dat die video's verwijderd worden isquote:Op zondag 5 februari 2017 23:27 schreef DieselTank het volgende:
Ik heb de video gekeken, niet heul veel speciaals aan. (Vond het zelf wel een beetje een leuke video.) Erg vrolijke video.
Wel jammer dat mensen die videos gaan downloadenDat is ook weer er om vragen om dit topic te sluiten.
Verder kan je het wel een beetje vergelijken met
Daar ben ik het mee eens. Maar als dat gebeurd vind ik persoonlijk dat dit topic dicht kan, want dat is niet simpel gelach en getrol meer maar dat is echt ''pesten''quote:Op zondag 5 februari 2017 23:30 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Nee, dat die video's verwijderd worden is![]()
Dan mensen ze dan willen zien, en dus misschien moeten downloaden, is gevolg.
Hij beweerd dat hij niks met zijn haar kan, maar in zijn fotos zag ik toch echt braadslee met hoog dat omhoog stond hoor.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:31 schreef Toto69 het volgende:
Vroeger een doodnormaal kereltje die brad.
zo zonde dat hij het zo ver heeft laten komen. Zou hij eens echt ballen kweken en er wat aan gaan doen dan weet ik zeker dat hij op zn 27e er weer prima uitziet. Ongetwijfeld dat hij in een jaar geen 50 kg afvalt maar eerst maar eens 25 zou al heel wat zijn. Dan een wat normaler kapsel en niet steeds die gore leren jas.
echt, brad, doe je best en verbaas ons
Eigenlijk heb ik toch ook wel een soort van medelijden gekregen met de jongen. Die jeugdfoto's zijn echt wel lief eigenlijk. om hem dan nu zo te zien. Uitzichtloos bestaan, geen toekomst perspectief, geen doelen en idealen. Triest wel voor brad.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:31 schreef Toto69 het volgende:
Vroeger een doodnormaal kereltje die brad.
zo zonde dat hij het zo ver heeft laten komen. Zou hij eens echt ballen kweken en er wat aan gaan doen dan weet ik zeker dat hij op zn 27e er weer prima uitziet. Ongetwijfeld dat hij in een jaar geen 50 kg afvalt maar eerst maar eens 25 zou al heel wat zijn. Dan een wat normaler kapsel en niet steeds die gore leren jas.
echt, brad, doe je best en verbaas ons
Vind ik niet. Hij moet gewoon nadenken wat hij doet. Zijn probleem. Die filmpjes ergens anders uploaden heeft echt helemaal niets met pesten te maken.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:31 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens. Maar als dat gebeurd vind ik persoonlijk dat dit topic dicht kan, want dat is niet simpel gelach en getrol meer maar dat is echt ''pesten''
Goed idee ja.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:33 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Hij beweerd dat hij niks met zijn haar kan, maar in zijn fotos zag ik toch echt braadslee met hoog dat omhoog stond hoor.
Ik zou beginnen met je haar 3 a 5 cm lang maken braad, daarna bij een echte goede kapper wat advies vragen ofzo (nee je moeder is met alle respect geen goede kapper)
Dat is op het wereld wijde gemene web, zoals youtube. Hier op fok lijkt het me beter dat we dat maar niet doen. Is wel goed voor het sfeertje en zoquote:Op zondag 5 februari 2017 23:33 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
[..]
Vind ik niet. Hij moet gewoon nadenken wat hij doet. Zijn probleem. Die filmpjes ergens anders uploaden heeft echt helemaal niets met pesten te maken.
Hij upload die filmpjes zelf... Je kan niet iemand pesten met filmpjes die hij zelf geopenbaard heeft.
Dat is geen pesten, dat is gewoon eigen schuld dikke bult.
Dit ja.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:33 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik toch ook wel een soort van medelijden gekregen met de jongen. Die jeugdfoto's zijn echt wel lief eigenlijk. om hem dan nu zo te zien. Uitzichtloos bestaan, geen toekomst perspectief, geen doelen en idealen. Triest wel voor brad.
Serieuze post dit
Ik heb het wel een beetje verkeerd geformuleerd, hij een goede kapper het haar 3 a 5 cm makenquote:
Het is geen pesten dat was het punt. Je kan niet iemand pesten met filmpjes die hij zelf geupload heeft. Zo werkt het natuurlijk niet. Als je bijvoorbeeld iets doms zegt, en iemand komt daar later op terug, is het natuurlijk geen pesten. Dit is hetzelfde idee.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:35 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Dat is op het wereld wijde gemene web, zoals youtube. Hier op fok lijkt het me beter dat we dat maar niet doen. Is wel goed voor het sfeertje en zo
Ik snapte je wel.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:36 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ik heb het wel een beetje verkeerd geformuleerd, hij een goede kapper het haar 3 a 5 cm maken
En een elvis look is echt niet in hoor braad! das alleen voor de eckte hipsters.
Had er al 3 verwijderd, van een ander, deze nu ook.quote:
goede zaak dat je dat soort berichten verwijderd hebt!quote:Op zondag 5 februari 2017 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had er al 3 verwijderd, van een ander, deze nu ook.
Allemaal leuk en aardig, maar de bedoeling van deze video is gewoon sarcasme, en niet om iemand volledig de grond in te trappen.
Zo was er ook al iemand die vroeg om zijn NAW om hem wel even te laten zien wie er nou sterk is....
Mongolen hou je altijd.
Sneu ja.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Had er al 3 verwijderd, van een ander, deze nu ook.
Allemaal leuk en aardig, maar de bedoeling van deze video is gewoon sarcasme, en niet om iemand volledig de grond in te trappen.
Zo was er ook al iemand die vroeg om zijn NAW om hem wel even te laten zien wie er nou sterk is....
Mongolen hou je altijd.
Waar heb je het over joh?quote:Op zondag 5 februari 2017 23:50 schreef Barrah het volgende:
Wie goed zoekt zal vinden. Ik verwacht nog wel een bommetje. Iets met een oude bekende.
Oproep aan iedereen hier om goed na te denken wat je post. Het topic is vorige week al een keer dicht geweest, laten we het open houden.
Inderdaad, gewoon lekker laten vloggen en wij mogen er lol om hebben. Als hij het niet chill vindt moet hij maar niet vloggen, zo simpel is het.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:43 schreef RedFever007 het volgende:
Probleem met Braddie is dat hij het vloggen leuk vindt om te doen maar eigenlijk totaal geen onderwerpen heeft om over te vloggen. Daarnaast ziet hij er niet vlot uit, geen boeiend verteller, heeft uiteraard alle schijn tegen (grotendeels ook terecht wel denk ik), geen uitstraling (sorry brad). Er gebeurt geen fuck in z'n leven.
laten we eerlijk zijn, als hij niet op FOK! had gezeten had niemand van de jongen gehoord en hadden ze video's maximaal 2 views gehad. waarom hij toch doorgaat? Geen idee! Het is het enige wat hij heeft in z'n miserabele leventje denk ik. triest maar maar![]()
Braad heeft stomme dingen gedaan en gezegd grotendeels voortkomend uit z'n situaie waar hij niet boven kan staan. Ik durf te wedden dat als hij gewoon 40 uur werkte, we die idiote vlogs over Senseo's en Peugeot reviews midden in de nacht bij een verlaten tankstation ook niet zouden zien. Maar goed, dat is niet het geval en dus blijft hij ons maar lastigvallen met niets toevoegende filmpjes waar wij (ik ook) gretig op reageren.
nee petjesmeneer is zeker niet de persoon die Braad nodig heeft. Sterker nog, hij is waarschijnlijk beter af zonder heb. Heb ik zelf al eens eerder gepost in deze reeks.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:10 schreef Barrah het volgende:
Ongelofelijk hoe openhartig die video is. Zowel qua beeld als zijn commentaar. En hij heeft er heel erg veel werk van gehad qua montage en zo. Om het vervolgens bijna direct weer offline te halen. Waarom het dan gemaakt?
YouTube is echt een dagboek voor deze gast. Aan de ene kant is het een freakshow maar aan de andere kant deelt hij er dingen die diep uit zijn ziel komen. Ik gun de jongen een goede vriend of een gezonde relatie om goed te kunnen praten over wie hij is en wat hem zoal bezighoudt. Heb niet de indruk dat iemand als Petjesmeneer iemand is waar je op dat niveau wat aan hebt. Omdat het kennelijk schort aan een veilige uitlaatklep gebruikt hij maar zijn camera, het internet en ons. Maar eigenlijk praat hij tegen niemand en raakt hij alleen maar beschadigd. Bijzonder triest en eenzaam.
Waarmee ik niet wil zeggen dat hij moet stoppen met vloggen. Want dat is duidelijk een hobby en hij heeft een publiek. Maar zolang er geen andere plek is om dingen te kunnen delen is het voor Braad duidelijk niet makkelijk om grenzen te trekken.
Poging driequote:
Volgens mij zijn er dingen uitgeknipt. Versie die ik heb gezien was volgens mij langer.quote:
de video die ik hierboven postte was ook 7 minuten dus lijkt dezelfde te zijn. Ga hem niet nog een keer kijken om inhoud te checkenquote:Op maandag 6 februari 2017 00:24 schreef Barrah het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er dingen uitgeknipt. Versie die ik heb gezien was volgens mij langer.
Eerste was 9 minuten.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:25 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
de video die ik hierboven postte was ook 7 minuten dus lijkt dezelfde te zijn. Ga hem niet nog een keer kijken om inhoud te checken
Ik ben helemaal in mineur gestemd door deze post maar ik vind troost in de gedachte dat het nog maar één nachtje slapen is tot het dan eindelijk zover is dat het weegmoment van morgenochtend/middag zal aanbreken.quote:Op maandag 6 februari 2017 00:10 schreef Barrah het volgende:
Ongelofelijk hoe openhartig die video is. Zowel qua beeld als zijn commentaar. En hij heeft er heel erg veel werk van gehad qua montage en zo. Om het vervolgens bijna direct weer offline te halen. Waarom het dan gemaakt?
YouTube is echt een dagboek voor deze gast. Aan de ene kant is het een freakshow maar aan de andere kant deelt hij er dingen die diep uit zijn ziel komen. Ik gun de jongen een goede vriend of een gezonde relatie om goed te kunnen praten over wie hij is en wat hem zoal bezighoudt. Heb niet de indruk dat iemand als Petjesmeneer iemand is waar je op dat niveau wat aan hebt. Omdat het kennelijk schort aan een veilige uitlaatklep gebruikt hij maar zijn camera, het internet en ons. Maar eigenlijk praat hij tegen niemand en raakt hij alleen maar beschadigd. Bijzonder triest en eenzaam.
Waarmee ik niet wil zeggen dat hij moet stoppen met vloggen. Want dat is duidelijk een hobby en hij heeft een publiek. Maar zolang er geen andere plek is om dingen te kunnen delen is het voor Braad duidelijk niet makkelijk om grenzen te trekken.
Zou goed zijn als dat vrolijker stemtquote:Op maandag 6 februari 2017 00:27 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik ben helemaal in mineur gestemd door deze post maar ik vind troost in de gedachte dat het nog maar één nachtje slapen is tot het dan eindelijk zover is dat het weegmoment van morgenochtend/middag zal aanbreken.
Leuke video.quote:
Net thuis maar ik moet nog even op dat filmpje reageren,quote:Op zondag 5 februari 2017 13:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je het niet als haat op vat
Hij is niet helemaal 100% in zijn bovenkamer, dat kan iedereen wel concluderen. Verder heeft hij de hele dag geen flikker te doen, dus blijft hij maar vloggen, zodat hij een dagbesteding heeft en wij hem aandacht geven.quote:Op zondag 5 februari 2017 23:43 schreef RedFever007 het volgende:
Probleem met Braddie is dat hij het vloggen leuk vindt om te doen maar eigenlijk totaal geen onderwerpen heeft om over te vloggen. Daarnaast ziet hij er niet vlot uit, geen boeiend verteller, heeft uiteraard alle schijn tegen (grotendeels ook terecht wel denk ik), geen uitstraling (sorry brad). Er gebeurt geen fuck in z'n leven.
laten we eerlijk zijn, als hij niet op FOK! had gezeten had niemand van de jongen gehoord en hadden ze video's maximaal 2 views gehad. waarom hij toch doorgaat? Geen idee! Het is het enige wat hij heeft in z'n miserabele leventje denk ik. triest maar maar![]()
Braad heeft stomme dingen gedaan en gezegd grotendeels voortkomend uit z'n situaie waar hij niet boven kan staan. Ik durf te wedden dat als hij gewoon 40 uur werkte, we die idiote vlogs over Senseo's en Peugeot reviews midden in de nacht bij een verlaten tankstation ook niet zouden zien. Maar goed, dat is niet het geval en dus blijft hij ons maar lastigvallen met niets toevoegende filmpjes waar wij (ik ook) gretig op reageren.
Hij is soms een paar maanden weg en komt dan weer terug op FOK! onder een nieuwe naam. Je herkent zijn schrijfstijl echt direct. Maar hij doet er niet geheimzinnig over. Hij vlogte al op FOK! voordat het hip was.quote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 06:04 schreef SonicVolcano het volgende:
Mapima
Die verdient echt een permban
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik ookquote:Op maandag 6 februari 2017 07:28 schreef Paul het volgende:
Eigenlijk is dat hitlerfilmpje wel weblogwaardig
En dit, hardop moeten lachen bij het laatste zinnetjequote:Op maandag 6 februari 2017 07:28 schreef Paul het volgende:
Der Unterbrad is hilarischquote:Op maandag 6 februari 2017 07:28 schreef Paul het volgende:
Als iemand ze opnieuw upload is het heel makkelijk om ze te laten verwijderen. Dat heeft hij al eens laten doen bij een BradgeTVgemist kanaal met verwijderde video's van hem.quote:Op maandag 6 februari 2017 06:45 schreef SonicVolcano het volgende:
En toch heeft ie ze verwijderd. Dat is hem goed recht. Dat obsessieve volgen van hem vind ik echt triest. Maar is geen populaire mening hier.
Dikke sanka toch?quote:Op maandag 6 februari 2017 06:49 schreef foknerd het volgende:
Mapima is volgens mij dat lelijke onzekere mokkel die me ooit foto's van haarzelf stuurde
wutquote:Op maandag 6 februari 2017 08:32 schreef Chai het volgende:
[..]
een BradgeTVgemist kanaal met verwijderde video's van hem.
Als we hem via Danny een ip-ban aansmeren kan hij niet meer op FOK! en kan hij niet lezen dat we zo'n kanaal hebbenquote:Op maandag 6 februari 2017 08:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Als iemand ze opnieuw upload is het heel makkelijk om ze te laten verwijderen. Dat heeft hij al eens laten doen bij een BradgeTVgemist kanaal met verwijderde video's van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |