Waarom check je mijn IP adress dan niet als je er zo stellig van bent overtuigd ?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Je hebt aardig je best gedaan om onder de radar te blijven, waarvoor mijn complimenten.
quote:Op maandag 6 februari 2017 12:22 schreef -PesteNoire- het volgende:
Buurtzwaan is beslist geen kloon.
One luv brother from another mother.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:19 schreef Azpilicueta het volgende:
Nu is het wel zo dat ik Sebbe als generatiegenoot hoog heb zitten dus de twijfel slaat nu wel toe
Dit, who cares, echtquote:Op maandag 6 februari 2017 12:21 schreef Barrah het volgende:
Kap eens met dat gezeur over klonen.
De vorige keer leidde dat tot een slotje.
Als Buurtzwaan is van Mapima, Braddie of van de paashaas dan komen we daar vast nog wel eens achter. En zo niet, dan niet.
Gewichtiger zaken, hmhmm?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:28 schreef Ingolstadt het volgende:
Ik ben ook van mening dat we ons kunnen richten op belangrijker zaken, zoals het gewicht van onze held.
Hoe moet ik een account dat om 5:08 uur vandaag is aangemaakt gelovenquote:Op maandag 6 februari 2017 12:42 schreef -PesteNoire- het volgende:
Effe zonder gekheid. Ik ken Buurtzwaan buiten FOK! en ze is beslist geen kloon.
Confirmed.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:33 schreef Buurtzwaan het volgende:
[..]
Jij hebt anders ook nauwelijks bewijs.
Ik ben een kloon van -Hildr-/Gewas/Galgeras/Reliekrover/DansNotreChute/Rodulf. Check mijn posthistorie maar.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:45 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Hoe moet ik een account dat om 5:08 uur vandaag is aangemaakt geloven
Oké, Buurtzwaan/Mapima.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:42 schreef -PesteNoire- het volgende:
Effe zonder gekheid. Ik ken Buurtzwaan buiten FOK! en ze is beslist geen kloon.
Wie?quote:Op maandag 6 februari 2017 12:47 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van -Hildr-/Gewas/Galgeras/Reliekrover/DansNotreChute/Rodulf. Check mijn posthistorie maar.
Je bent er maar druk mee. Ga eens wat doen aan je studie maps.quote:Op maandag 6 februari 2017 12:47 schreef -PesteNoire- het volgende:
[..]
Ik ben een kloon van -Hildr-/Gewas/Galgeras/Reliekrover/DansNotreChute/Rodulf. Check mijn posthistorie maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |