daar zijn we heel blij meequote:Op zondag 5 februari 2017 10:21 schreef DevFreak het volgende:
[..]![]()
ik heb gelukkig de griep overleeft, telt dat ook?
ja jij wel, maar Beethoven...quote:Op zondag 5 februari 2017 10:21 schreef DevFreak het volgende:
[..]![]()
ik heb gelukkig de griep overleeft, telt dat ook?
Waarom ga je er naartoe eigenlijk?quote:Op zondag 5 februari 2017 10:19 schreef DevFreak het volgende:
Zo ik ben een paar dagen ziek geweest maar gelukkig voel ik me vandaag beter. Heb vanmiddag een concert van Beethoven in Utrecht
Veel plezier dan.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:32 schreef DevFreak het volgende:
[..]
luisteren naar het 8e en 9e symfonie![]()
![]()
Dit is toch heel anders dan Beethoven.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:33 schreef DevFreak het volgende:
Dit nummer is best lekker trouwens...niet lachen
Heb ik net nog Johny Cash zitten luisteren, het is ook alles door elkaar bij mij ook hequote:Op zondag 5 februari 2017 10:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Dit is toch heel anders dan Beethoven.
DevFreak in de mix.quote:Op zondag 5 februari 2017 10:35 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Heb ik net nog Johny Cash zitten luisteren, het is ook alles door elkaar bij mij ook he![]()
![]()
ja is wel even geleden he? ik denk dinsdag of woensdag, even kijkenquote:Op zondag 5 februari 2017 10:36 schreef Melting het volgende:
[..]
DevFreak in de mix.
Wanneer ga je weer eens draaien?
quote:Op zondag 5 februari 2017 10:36 schreef DevFreak het volgende:
[..]
ja is wel even geleden he? ik denk dinsdag of woensdag, even kijken
die is gaafquote:
quote:Op zondag 5 februari 2017 11:45 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig steekt zijn hoofd om de deur om goedemorgen te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |