Als je liegt zwaait er wat.quote:Op zondag 5 februari 2017 17:43 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb een bod uitgebracht op Dani Diaz.
Dan doet rondewim dat toch even, hij is vast niet busy nu.quote:
TTT telt (dit jaar in ieder geval) niet mee.quote:Op zondag 5 februari 2017 11:39 schreef Max23 het volgende:
Krijgt een renner trouwens ook punten als die in een ploegentijdrit hoog eindigt?
Idem.quote:Op zondag 5 februari 2017 20:12 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb me zojuist toch een paar biedingen ingeleverd, goeie genade.
in die categorie is Martin Velits ook nog beschikbaarquote:Op zondag 5 februari 2017 20:26 schreef wimderon het volgende:
Als ik deze ronde mijn team niet compleet heb ga ik in de volgende ronde bieden op Twan Castelijns, Matthew Brammeier, Juraj Sagan, Antonio Nibali, Kohei Uchima en Roy Curvers.
Stond dat in de regels? Ik wil niet zeggen dat dat mijn biedingen heeft beïnvloed, maar ik had eerlijk gezegd wel gedacht dat het wél zou meetellen.quote:Op zondag 5 februari 2017 20:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
TTT telt (dit jaar in ieder geval) niet mee.
Ik heb nog wel een leuk bod gedaan maar ben bang dat ik overruled ga worden.quote:Op zondag 5 februari 2017 22:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik weet het echt niet meer, dus maar gewoon blind gokken
Heb op maar 2 renners geboden dus als ik overboden word mag ik overmorgen nog een keerquote:Op zondag 5 februari 2017 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een leuk bod gedaan maar ben bang dat ik overruled ga worden.
Zullen Floris Gerts geen kneus noemen alsjeblieft, dankjewel?quote:Op maandag 6 februari 2017 00:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wel jammer dat mijn team vol is, het bieden op kneuzen is zo leuk
Anders had ik nu vol voor Mathieu gegaan.
heb mijn 10 amateurs gisteren al doorgegevenquote:
We gaan het witnessen.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:17 schreef Mani89 het volgende:
Ik zal morgenochtend meemaken of ik Dani Diaz heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |