Of je had subtoppers zoals Stybar en Dennis gratis kunnen meenemen. Denk dat de strategie stevig bieden voor echte toppers en anonieme subtoppers gratis meenemen de winnende tactiek zal zijn.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:30 schreef ItaloDancer het volgende:
Die hoge bedragen waren juist nog te laag, omdat er in latere rondes meer geld voor mindere renners wordt geboden (en er nog best wat geld in het spel is).
Of je biedt 99.5 en settlet voor 5 kneuzen in ronde 8 ofzo als je toch alles binnenhaalt.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:32 schreef Mani89 het volgende:
Achteraf had ik inderdaad de eerste ronde gewoon 100 miljoen moeten bieden, je haalt ze toch niet allemaal binnen.
En tonnetjes toevoegen want met ronde bedragen ga je vaak nipt afgetroefd wordenquote:Op zondag 5 februari 2017 00:32 schreef Mani89 het volgende:
Achteraf had ik inderdaad de eerste ronde gewoon 100 miljoen moeten bieden, je haalt ze toch niet allemaal binnen.
Dit ja, alleen is het de vraag welke subtoppers voor weinig geld op te halen zijnquote:Op zondag 5 februari 2017 00:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of je had subtoppers zoals Stybar en Dennis gratis kunnen meenemen. Denk dat de strategie stevig bieden voor echte toppers en anonieme subtoppers gratis meenemen de winnende tactiek zal zijn.
Ja in de eerste ronde werd er 11 keer op Coquard gebodenquote:Op zondag 5 februari 2017 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ja, alleen is het de vraag welke subtoppers voor weinig geld op te halen zijnmindgames
Plus een flinke dosis geluk dat je ze ook daadwerkelijk vrijwel gratis kan oppikken.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Of je had subtoppers zoals Stybar en Dennis gratis kunnen meenemen. Denk dat de strategie stevig bieden voor echte toppers en anonieme subtoppers gratis meenemen de winnende tactiek zal zijn.
En dat neem je dus aan, dus je moet rond de .44 gaan zittenquote:Op zondag 5 februari 2017 00:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
En tonnetjes toevoegen want met ronde bedragen ga je vaak nipt afgetroefd worden
Dat is toch geen subtopper johquote:Op zondag 5 februari 2017 00:33 schreef Momo... het volgende:
[..]
Ja in de eerste ronde werd er 11 keer op Coquard geboden
T. Dumoulin is ook redelijk goedkoop opgepikt.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:32 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het punt is dat je moet bedenken welke renners anderen gaan vergeten, maar waarbij men niet denkt 'oh die vergeet iedereen' waardoor er alsnog op geboden gaat worden.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dit ja, alleen is het de vraag welke subtoppers voor weinig geld op te halen zijnmindgames
.40-.45 zal meestal wel genoeg zijn inderdaadquote:Op zondag 5 februari 2017 00:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dat neem je dus aan, dus je moet rond de .44 gaan zitten
Dat deed ik, na die ronde had ik nog ongeveer 99 miljoen overquote:Op zondag 5 februari 2017 00:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik vind dat iedereen zijn duurste renner weer moet inleveren en elke renner wordt opnieuw verloot.quote:
Als jij Van Avermaet voor Gougeard wil ruilen ben ik je man.quote:
Terwijl een Greipel voor achterlijk veel geld eruit is gegaan.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:34 schreef Mani89 het volgende:
[..]
T. Dumoulin is ook redelijk goedkoop opgepikt.
Firsanov is er al uitquote:Op zondag 5 februari 2017 00:36 schreef Aguero het volgende:
Over brommertjes gesproken, hoe liggen Folivoriv, Firsanov en hun vrienden in de markt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |