Er deden toen nog een hele hoop andere leuk renners mee, op plaats 9 bijvoorbeeld de veelbelovende C. Horner.quote:
Ik kwam 0.16 tekort voor Barbierquote:Op zondag 5 februari 2017 00:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Geslaagd in de missie; we zijn compleet.
10 miljoen voor 3 ereplaatsenquote:Op zondag 5 februari 2017 00:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
10 miljoen voor Tosh van der Sande
Geeft niet pik. We hebben er alle vertrouwen in. HUP RIDDER ANTON!quote:Op zondag 5 februari 2017 00:47 schreef tdrone het volgende:
17 mil voor anton is wel veel maar die rijd wel nog een aantal keer in de punten (als verwacht ik niet dat hij veel 1e zal worden)
9m voor Driesquote:Op zondag 5 februari 2017 00:48 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie nu pas dat Aguero voor 3 miljoen Felline heeft opgepikt. Dat is ook wel pure diefstal zeg.
Het is aangepast. Irizar staat voor je genoteerd.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:50 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb overigens nog steeds "Bakelans" in mijn team. Fix that shit wimpie.
Had de meeste CQ-punten van de overgebleven renners...dan valt 9M nog mee. Had bewust niet op hem geboden omdat ik een idioot bod van 20/25 had verwacht.quote:
Je bent een vriend.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:51 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het is aangepast. Irizar staat voor je genoteerd.
Ik ga dit doen. Geen grappen.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:51 schreef Koffieplanter het volgende:
Dani Diaz is nog vrij jongens, stel me niet teleur. Groot talent.
quote:Op zondag 5 februari 2017 00:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had de meeste CQ-punten van de overgebleven renners...dan valt 9M nog mee. Had bewust niet op hem geboden omdat ik een idioot bod van 20/25 had verwacht.
Klopt, ik baal gewoon dat ik hem niet heb.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had de meeste CQ-punten van de overgebleven renners...dan valt 9M nog mee. Had bewust niet op hem geboden omdat ik een idioot bod van 20/25 had verwacht.
Dit das..quote:Op zondag 5 februari 2017 00:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vandaag gelezen dat hij de Giro gaat winnenquote:Op zondag 5 februari 2017 00:52 schreef noodgang het volgende:
Thomas Geraint is mijn goedkoopste renner
Dat was mijn reservebod, omdat ik had geboden op een renner die nog wel in t lijstje stond maar wel al weg wasquote:Op zondag 5 februari 2017 00:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit das..
En nog geen 6 mln voor Kudus had ik ook niet zien aankomen.
quote:
Nee zo gebruik je dat niet. De users zelf taken de piss. De renners taken de cake.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:54 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zit heel dat blad af te zoeken naar pareltjes, maar Anacona, Scarponi en Anton taken toch de piss.
[..]
Tsja ik wilde nog iemand hebben die in b-sprints kon schroeien, het mocht niet zo zijnquote:Op zondag 5 februari 2017 00:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit das..
Dat zijn dus die mindgames hequote:Op zondag 5 februari 2017 00:53 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit das..
Daar zit mijn hele team vol meequote:Op zondag 5 februari 2017 00:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja ik wilde nog iemand hebben die in b-sprints kon schroeien, het mocht niet zo zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |