Nou, daar mag ik dus ook een streep door zetten.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben vol voor VERVAEKE Louis en WÜRTZ SCHMIDT Mads gegaan. Als ik die 2 binnen hengel is mijn missie geslaagd.
Dan moet je eerst mijn bod van 0.1 miljoen kunnen overtreffen.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik ben vol voor VERVAEKE Louis en WÜRTZ SCHMIDT Mads gegaan. Als ik die 2 binnen hengel is mijn missie geslaagd.
Same herequote:Op zondag 5 februari 2017 00:17 schreef Aguero het volgende:
[..]
Nou, daar mag ik dus ook een streep door zetten.
Calmejane is er toch al uit?quote:Op zondag 5 februari 2017 00:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb bewust Calmejane overgeslagen, te weinig geld. Ze me dat jullie massaal geboden hebben.
Was er de eerste ronde al uit idd.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Calmejane is er toch al uit?
Het duo Lammertink - Taaramae gaat schroeien dit seizoen.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
TaaramaeIk wil betaald worden voordat ik hem binnenhaal
Ik ben zeer benieuwd wie jij nog hebt binnengehaald, we moesten creatief zijn met ons geldquote:Op zondag 5 februari 2017 00:17 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb bewust Calmejane overgeslagen, te weinig geld. Ze me dat jullie massaal geboden hebben.
Oh fieuw. Hij stond nog in de lijst.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Calmejane is er toch al uit?
Dan heb jij een andere lijst dan ikquote:Op zondag 5 februari 2017 00:18 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Oh fieuw. Hij stond nog in de lijst.
Kut.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:19 schreef Aguero het volgende:
Dit wordt trouwens ook het jaar van de comeback van Janez Brajkovic.
Jij verwacht nog zo'n lachwekkende Dauphine?quote:Op zondag 5 februari 2017 00:19 schreef Aguero het volgende:
Je bent in de war met Dries Devenyns.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:19 schreef Aguero het volgende:
Ik ga nu inderdaad ontzettend schroeien in onze tourpool dit jaar.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Dankzij dit spelletje worden al die Tourpoultjes op het werk enzo een stuk makkelijker.
Ditquote:Op zondag 5 februari 2017 00:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Dankzij dit spelletje worden al die Tourpoultjes op het werk enzo een stuk makkelijker.
Dat is het DROOMPLAN. De realiteit is wellicht anders en dan mogen jullie smakelijk lachen om mijn monsterbod.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Jij verwacht nog zo'n lachwekkende Dauphine?
Ja, ik denk dat ik met 0.11 dan hem zal moeten laten gaanquote:Op zondag 5 februari 2017 00:21 schreef Aguero het volgende:
[..]
Dat is het DROOMPLAN. De realiteit is wellicht anders en dan mogen jullie smakelijk lachen om mijn monsterbod.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |