Koffieplanter bedoelt altijd het tegenovergestelde van wat hij daadwerkelijk post. Dat vindt hij grappig ofzo.quote:
Is het ook, maar het was geen ruim 9 mlnquote:Op zondag 5 februari 2017 01:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het was onderschat als belachelijke deal
Daar dacht ik met 5,78 ook een redelijke kans op te hebben.quote:Op zondag 5 februari 2017 01:04 schreef Steven184 het volgende:
Jeetje, Reinardt ook voor meer dan 15 weg
Anders Michael Schwarzmann welquote:Op zondag 5 februari 2017 01:08 schreef Steven184 het volgende:
Gezien zijn prijs gaat Selig dit jaar ook eindelijk wat met zijn talent doen.
Dan moet je ergens anders 9,89 bieden.quote:Op zondag 5 februari 2017 01:09 schreef Van_Poppel het volgende:
Die ronde bedragen snap ik niet helemaal. Als je 10M biedt, kun je net zo goed 10,11M bieden.
All in toch?quote:Op zondag 5 februari 2017 01:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga deze ronde echt een ontzettend debiel bod zetten. Geld is geen punten waard zullen we maar zeggen.
Hij heeft wel meer dan 65 miljoen betaald voor Pantano, Eiking, Andersen en Anaconaquote:Op zondag 5 februari 2017 01:13 schreef Steven184 het volgende:
Sabata heeft zijn geld goed uitgespeeld naar 0
Deze jongen heeft spijt van dat hij dat heeft gedaanquote:Op zondag 5 februari 2017 01:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik moet nog maar 3 renners, de belangrijkste vraag is of ik nog kansen moet spreiden tot 10 renners
Ik zou gewoon 3 serieuze en realistische boden uitbrengen en de rest aanvullen met <0.5M renners. Hangt natuurlijk ook af van je budget.quote:Op zondag 5 februari 2017 01:15 schreef hhh38 het volgende:
Ik moet nog maar 3 renners, de belangrijkste vraag is of ik nog kansen moet spreiden tot 10 renners
Dat is niet heel hoog, maar 7 biedingen van 0.1M kunnen inderdaad geen kwaadquote:Op zondag 5 februari 2017 01:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou gewoon 3 serieuze en realistische boden uitbrengen en de rest aanvullen met <0.5M renners. Hangt natuurlijk ook af van je budget.
Ik zou een andere tactiek hebbenquote:Op zondag 5 februari 2017 01:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik zou gewoon 3 serieuze en realistische boden uitbrengen en de rest aanvullen met <0.5M renners. Hangt natuurlijk ook af van je budget.
Ach, het is sowieso allemaal D-garnituur...dan maakt het niet zoveel meer uit.quote:Op zondag 5 februari 2017 01:19 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik zou een andere tactiek hebbenIets met vol is vol
Zeker waar!quote:Op zondag 5 februari 2017 01:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach, het is sowieso allemaal D-garnituur...dan maakt het niet zoveel meer uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |