Ik ga niet erg lang op blijven, maar voel je vrij om de vreemde muziek te delen via r49quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:33 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
De muziek die nu thuis opstaat is wel erg vreemd.
Wat nu opstaat is niet echt geschikt voor de radio.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:37 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga niet erg lang op blijven, maar voel je vrij om de vreemde muziek te delen via r49
Jammer.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 23:39 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Wat nu opstaat is niet echt geschikt voor de radio.
Dit hoor je niet op de radio in de autoquote:Op zondag 5 februari 2017 00:00 schreef Fogel het volgende:
Wat zou hier te vaag aan moeten zijn?
Klinkt lekker man!
Jammer wel.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:01 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dit hoor je niet op de radio in de auto
Ga je er zweverig van rijden?quote:Op zondag 5 februari 2017 00:08 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Persoonlijk zet ik het in de auto ook niet op om problemen te voorkomen.
Ah, iets minder hard draaienquote:Op zondag 5 februari 2017 00:13 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ook dat maar alle seinen bij politie gaan op alarm wanneer je dit hebt opstaan.
Ik was het thuis toch al aan het draaien.quote:Op zondag 5 februari 2017 00:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ah, iets minder hard draaien
Maar ik dank voor het aanslingeren van de stream, ik vind dit heerlijk![]()
Desondanks ga ik mijn bed opzoeken.
lekker mistig hier, hoe is het daar? Ga je er nog op uit om foto's te maken ?quote:
Helder weer hier.quote:Op zondag 5 februari 2017 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
lekker mistig hier, hoe is het daar? Ga je er nog op uit om foto's te maken ?
quote:Op zondag 5 februari 2017 09:32 schreef peaceman het volgende:
Morge...
Sorry Melting... ik ben gisteren in slaap gevallen, dus heb niet geluisterdVoor mijn doen ongewoon lang geslapen gisteravond/vanmorgen (ruim 10 uur).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |