Heb ik het weer gedaanquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:37 schreef Stien_Struis het volgende:
Tsja, geen geluid en dan die foto er nog overheen, die arme jongen is weer weken offline.
en uiteraard de album versiequote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, deze hype.
Wel een lekkere hype
Heerlijk nummer.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oja, deze hype.
Wel een lekkere hype
wie?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had gewoon moeten stoppen met luisteren, iemand probeert mij te trollen
huh ?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik had gewoon moeten stoppen met luisteren, iemand probeert mij te trollen
ja ik had wat dingen over k-otic lopen roepen in de top 2000 reeks en volgens mij ook een paar keer hier (over mijn eerste paar singles en albums)quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik had wat dingen over k-otic lopen roepen in de top 2000 reeks en volgens mij ook een paar keer hier
is natuurlijk tóeval dat dat net na Split Enz komt.. (wat mijn zo ongeveer persoonlijke favoriet is, toch zeker top 3)
er gebeuren meer vreemde dingen hier, zo vreemd, dat Diaan er zelfs van verdacht wordt dat ze steeds naast Oscar Mopperkont op de bank zitquote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja ik had wat dingen over k-otic lopen roepen in de top 2000 reeks en volgens mij ook een paar keer hier (over mijn eerste paar singles en albums)
is natuurlijk tóeval dat dat net na Split Enz komt.. (wat mijn zo ongeveer persoonlijke favoriet is, toch zeker top 3)
Dat vind ik dan weer niet gek.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:52 schreef just me het volgende:
[..]
er gebeuren meer vreemde dingen hier, zo vreemd, dat Diaan er zelfs van verdacht wordt dat ze steeds naast Oscar Mopperkont op de bank zit
Prima. Heb zelf geen feesboek.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 23:51 schreef Diaan73 het volgende:
Stien, ik zag dat je zo nog even gaat draaien. Zal ik het op Facebook zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |