abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 februari 2017 @ 13:47:03 #226
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168756469
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:43 schreef MCH het volgende:

[..]

Rutte blijft gewoon denk ik :P
Hij is zijn teflonlaag wel kwijtgeraakt
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_168756499
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:47 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Hij is zijn teflonlaag wel kwijtgeraakt
Eigenlijk zouden er als een soort dominoreactie nog acht boerderijen moeten instorten, dan krijg je pas echt iets op gang vrees ik.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 februari 2017 @ 13:55:24 #228
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168756606
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:48 schreef MCH het volgende:

[..]

Eigenlijk zouden er als een soort dominoreactie nog acht boerderijen moeten instorten, dan krijg je pas echt iets op gang vrees ik.
Het streven moet het stoppen van de gaswinning zijn, maar zolang we niet zonder kunnen moet de winning op een zo verantwoord mogelijke wijze doorgaan. Dat is imo nog iets minder gas winnen dan nu en ook zo gelijkmatig mogelijk over het gehele gebied, waardoor de kans op aardbevingen zo klein mogelijk wordt gemaakt.

Verzakkingen en dergelijke blijf je houden, dus daar moet de NAM gewoon voor opdraaien.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_168756645
Huren mensen ook bij Nijestee? Die bieden sommige huurders aan de gasaansluiting af te laten sluiten. Daarvoor krijg je een compensatie van 550 euro om o.a. een nieuw kookstel te kopen en ook geschikte nieuwe pannen. Kun je zelfs winst op maken. :P
pi_168756750
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:58 schreef MCH het volgende:
Huren mensen ook bij Nijestee? Die bieden sommige huurders aan de gasaansluiting af te laten sluiten. Daarvoor krijg je een compensatie van 550 euro om o.a. een nieuw kookstel te kopen en ook geschikte nieuwe pannen. Kun je zelfs winst op maken. :P
Ja, ik, maar ik heb al geen gasaansluiting meer. ;(
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:13:28 #231
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_168756912
quote:
14s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:55 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Het streven moet het stoppen van de gaswinning zijn, maar zolang we niet zonder kunnen moet de winning op een zo verantwoord mogelijke wijze doorgaan. Dat is imo nog iets minder gas winnen dan nu en ook zo gelijkmatig mogelijk over het gehele gebied, waardoor de kans op aardbevingen zo klein mogelijk wordt gemaakt.

Verzakkingen en dergelijke blijf je houden, dus daar moet de NAM gewoon voor opdraaien.
Gaswinnen is geen probleem.. de schade moet gewoon netjes voldaan worden.. Geen gezeur en geen ja maar... Gewoon dokken, zonder gezeik..
Vijf a tien dagen opbrengst verdelen onder de bewoners en iedereen kan een nieuwe woning bouwen.. Dat zijn de cijfers van wat er verdiend word en wat het kost..

Alleen kunnen ze dat niet goedpraten tegenover de rest van het land.. daarom moet het zo enorm omslachtig..
Iemand die er niet "inzit" denkt: maar er word al zoveel gedaan, zoveel instanties.. en dat is juist de reden dat er op die manier gewerkt word..

Als de gaswinning stopt zijn de bevingen niet over.. niemand weet hoelang dat doorgaat..
Maar zeker is dat het doorgaat.. er zijn schattingen en onderzoeken van 30 a 40 jaar..

Ik ben niet tegen de winning, wel tegen het feit dat schade opgelapt word.. muren waren onbeschadigd, daar word dan een anker in geplaatst zodat ie verderop opnieuw kan scheuren etc..
Ik wil gewoon dat die muur net zo was als voor de schade.. dus geen gedoe met dat oplapwerk..
En kan dat niet anders, dan moet er maar een nieuwe woning komen..
Dat is nou eenmaal de prijs van het winnen..
pi_168756944
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:38 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Niet in de Herestraat gaan wonen hoor, de geluidsoverlast daar is MASSIVE. Kamer aan de lange zijden van de Vismarkt maar dan aan de achterkant van het pand (dus pand aan de Vismarkt, maar je kamer niet) is al een stuk beter te doen. Verder is het in Vinkhuizen een stuk goedkoper dan binnen de grachten en zijn dat ook prima buurten. Achterin Selwerd (bij die flats) zou ik persoonlijk niet doen, maar ik ben 1m61, vrouw en niet breed. :P

Wat wél een heel leuk buurtje is, is dat stuk tussen Selwerd en de Zonnelaan! :) Daar woont echt een mengelmoesje van studenten, stadjers en "inwoners met een migratieachtergrond" die echt superlief zijn en je ter plekke baklava aanbieden als je aan je motor (ik huurde daar een tijdje een garage) staat te prutsen op straat. _O_ Leuke buurt dat. Korrewegwijk is ook dikke prima, maar als je achterin gaat wonen, moet je wel met opgeschoten schoffies kunnen/willen dealen. Verder niet gevaarlijk ofzo, veel vriendelijker dan achterin Selwerd (imo), maar dat kan persoonlijk zijn. Beijum weet je vast al wel: wederom, niet achterin gaan wonen. Alles voorbij de laatste bushalte daar is dikke poep, maar zolang je in de buurt van het nieuwe winkelcentrum (met Appie) blijft, is het hartstikke goed wonen daar. Leuke buurt, fris, wel een beetje een closed community misschien. Ik vind het altijd een beetje dorps voelen. :P Lewenborg vind ik geweldig maar dat is echt zo'n yuppenwijk met identiteitscrisis en ik heb geen idee of daar überhaupt studentenwoningen zijn. Oosterparkbuurt hoef je ook niet meer te mijden, die is echt goed opgeknapt. :) En mijn hart ligt misschien wel in de Oosterpoortbuurt, dat is echt een geweldig stukje Groningen. O+ Goede mix van stadjers en studenten, veel mooie oude huizen, doolhof van eenrichtingswegen, met als kloppende slagader de Meeuwerderweg, wat echt de geweldigste winkeltjes heeft. Die Hubo daar alleen al. :D
/rant :')

Volgens mij wilde m'n broertje soort van misschien gaan verhuizen binnenkort, dus ik zal hem eens vragen hoe serieus dat plan is. In zijn huis wonen sowieso nog twee meisjes en een kat. :)
Wauw. :D

Ook nog een mening over PaddepoelZuid/Oranjebuurt?
Nait Soezn Moar Broezn
pi_168756987
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:14 schreef Divje het volgende:

[..]

Wauw. :D

Ook nog een mening over PaddepoelZuid/Oranjebuurt?
Dusss jij woont in mijn wijk...
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_168756996
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:14 schreef Divje het volgende:

[..]

Wauw. :D

Ook nog een mening over PaddepoelZuid/Oranjebuurt?
Daar woon ik bijna, en m'n broertje en een vriendin hebben er (net aan) gewoond, tegen het spoor aan, maar verder weet ik echt geen kak van die wijk. :@
Your opinion of me is none of my business.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 februari 2017 @ 14:40:56 #235
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168757448
Ze hebben gisteren in de stad 164 fietsers bekeurd voor het rijden zonder licht. Zouden ze vaker moeten doen

https://www.oogtv.nl/2017(...)etsers-zonder-licht/
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_168757709
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:17 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Dusss jij woont in mijn wijk...
Jouw wijk? We'll see about that. Maar nee, daar ga ik wonen. Nu nog Helpman :7

quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:17 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Daar woon ik bijna, en m'n broertje en een vriendin hebben er (net aan) gewoond, tegen het spoor aan, maar verder weet ik echt geen kak van die wijk. :@
He bummer. :P
Nait Soezn Moar Broezn
  woensdag 8 februari 2017 @ 14:53:53 #237
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168757723
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 13:43 schreef MCH het volgende:

[..]

Rutte blijft gewoon denk ik :P
Laten we het hopen
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_168757848
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 14:53 schreef Divje het volgende:

[..]

Jouw wijk? We'll see about that. Maar nee, daar ga ik wonen. Nu nog Helpman :7

[..]

He bummer. :P
Zal wel prima zijn tho. Loop er vaak 's nachts laat nog doorheen onderweg naar huis en ik kom nooit vreemde dingen tegen. Misschien is het gewoon een hele saaie wijk..? :P
Your opinion of me is none of my business.
pi_168757899
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:01 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Zal wel prima zijn tho. Loop er vaak 's nachts laat nog doorheen onderweg naar huis en ik kom nooit vreemde dingen tegen. Misschien is het gewoon een hele saaie wijk..? :P
Saaier dan Helpman kan toch bijna niet? _O-
Nait Soezn Moar Broezn
pi_168757908
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:04 schreef Divje het volgende:

[..]

Saaier dan Helpman kan toch bijna niet? _O-
Misschien is het Helpman #2? _O-
Your opinion of me is none of my business.
pi_168757951
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:04 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Misschien is het Helpman #2? _O-
Hoop het niet :P Hoorde wel dat er veel vrijgezelle mannen wonen (Opso! Iets voor jou?) en het daarom niet echt geschikt zou zijn voor kinderen (hmm :o :') ) maar dat ging puur om de straat.

Wel lekker dichtbij het plantsoen O+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_168757952
mensen die in de oranjebuurt wonen en zeiken over Noorderzon :r :')
pi_168757963
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:07 schreef MCH het volgende:
mensen die in de oranjebuurt wonen en zeiken over Noorderzon :r :')
Noorderzon is om twee uur altijd stil, supernetjes. Als je daar nog over miept, moet je in Winsum gaan wonen. :')
Your opinion of me is none of my business.
pi_168757992
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:07 schreef Divje het volgende:

[..]

Hoop het niet :P Hoorde wel dat er veel vrijgezelle mannen wonen (Opso! Iets voor jou?) en het daarom niet echt geschikt zou zijn voor kinderen (hmm :o :') ) maar dat ging puur om de straat.

Wel lekker dichtbij het plantsoen O+
Ja man, ik woon dus net achter het spoor, en zit nu op de GMW faculteit, achter het plantsoen. Om één uur moest ik hier zijn. Om twintig voor één had ik nog niet eens een broek aan, tien voor één ben ik de deur uitgewandeld. En in de zomer is dat echt verdomde ideaal. O+
Your opinion of me is none of my business.
pi_168758142
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:09 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Ja man, ik woon dus net achter het spoor, en zit nu op de GMW faculteit, achter het plantsoen. Om één uur moest ik hier zijn. Om twintig voor één had ik nog niet eens een broek aan, tien voor één ben ik de deur uitgewandeld. En in de zomer is dat echt verdomde ideaal. O+
Perfect ja :D
Maar, 10 minuten om een broek aan te doen? :+
Nait Soezn Moar Broezn
pi_168758458
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:15 schreef Divje het volgende:

[..]

Perfect ja :D
Maar, 10 minuten om een broek aan te doen? :+
Hijs jij jezelf anders even in skinny jeans. :{w
Your opinion of me is none of my business.
pi_168758548
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:29 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Hijs jij jezelf anders even in skinny jeans. :{w
Dagelijks. B-)
Nait Soezn Moar Broezn
pi_168758606
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:33 schreef Divje het volgende:

[..]

Dagelijks. B-)
Zonder riemlusjes. ;(
Your opinion of me is none of my business.
pi_168758648
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2017 15:36 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Zonder riemlusjes. ;(
Oei, the struggle ;( :D

WD40 Vaseline een optie?
Waar zit ik met m'n hoofd ;(
Nait Soezn Moar Broezn
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 8 februari 2017 @ 15:41:18 #250
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_168758703
WD40? _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')