Zal het doorgeven.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:13 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Qua literair vermogen natuurlijk wel op hetzelfde niveau ja.
Pechtold zou bij de muur in Utrecht hebben gestaanquote:Op maandag 6 februari 2017 23:14 schreef tralalala het volgende:
Misschien stond Pechtold daar wel echt en is die andere foto nep.
Zitten genoeg Wilders-adepten tussen die begrijpend lezen niet echt hebben begrepenquote:Op maandag 6 februari 2017 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Bij Wilders staat er toch duidelijk bij : "Is dit de volgende stap?"
Nu gaan ze bij het NOS Journaal en DWDD en Jinek analyseren dat het een geshopte foto is, alsof Wilders ons wil misleiden en wij helemaal achterlijk zijn.
Als Pechtold een 40/45 plaatje met Wilders erin fotoshopt dan worden alle PVV'ers ook MAD.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:15 schreef DrDentz het volgende:
Bij Wilders staat er toch duidelijk bij : "Is dit de volgende stap?"
Nu gaan ze bij het NOS Journaal en DWDD en Jinek analyseren dat het een geshopte foto is, alsof Wilders ons wil misleiden en wij helemaal achterlijk zijn.
ze maakt gehakt van Humberto en dat zie je ook. Ze doet dit programma wel vele malen beter dan de vorige keer toen ze dit deed.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:17 schreef Tagliano het volgende:
Hmm, goeie vraag van Jinek
Had niet verwacht dat te zeggen vanavond
Is een liniaal rechts?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 23:16 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Zij aan zij met Hamas.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 februari 2017 23:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Zitten genoeg Wilders-adepten tussen die begrijpend lezen niet echt hebben begrepen
Mja eens wel, al zijn de onderwerpen soms wel heel matigquote:Op maandag 6 februari 2017 23:18 schreef KingRoland het volgende:
[..]
ze maakt gehakt van Humberto en dat zie je ook. Ze doet dit programma wel vele malen beter dan de vorige keer toen ze dit deed.
Ik ben geen Wilders adapt.quote:
Eens. Ik vond dat met die depressie wel een goed onderwerp. Paar weken geleden was dat.quote:Op maandag 6 februari 2017 23:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mja eens wel, al zijn de onderwerpen soms wel heel matig
Jij bent natuurlijk een van die trollen waar Aart het over had!quote:Op maandag 6 februari 2017 23:19 schreef Joezi het volgende:
[..]
jazeker,
rechts is slecht, links is goed
ISIS is rechts RABBI NACHMAN is links
LOL!quote:Op maandag 6 februari 2017 23:20 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk een van die trollen waar Aart het over had!
Die heb ik even gemist denk ikquote:Op maandag 6 februari 2017 23:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Eens. Ik vond dat met die depressie wel een goed onderwerp. Paar weken geleden was dat.
vindenquote:Op maandag 6 februari 2017 23:20 schreef Zipportal het volgende:
Winkelen op zondag vindt de SGP, CDA en ChristenUnie wel goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |