zal jou eens goed posten kijken of je dan nog zo grote bek hebtquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beste post van jou in jaren
nou nouquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zal jou eens goed posten kijken of je dan nog zo grote bek hebt
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Ahwquote:
Geeft niet, ik durf toch nietquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:27 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan vandaag niet ben bezig met scriptie sorry
deze boi heeft een scherpe blik op de wereldquote:
Lig onder dekentje met poes op schoot, kom bij mijquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:28 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik wacht al de hele tijd om te kroelen
Faka Gquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:28 schreef McNulty het volgende:
[..]
deze boi heeft een scherpe blik op de wereld
Ja is goed, duurt wel een uurtje oid hoor.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lig onder dekentje met poes op schoot, kom bij mij
HOU JE SCHEVE KRENTENBEK NOU EEN KEER OVER ZOSK KLOOTZAKquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:29 schreef HPLC het volgende:
http://www.india.com/news(...)st-asia-who-1224401/
Haha, Zosk komt uit Indianië
HAAL WEGquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:29 schreef HPLC het volgende:
http://www.india.com/news(...)st-asia-who-1224401/
Haha, Zosk komt uit Indianië
Maar dan mis je the voicequote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:29 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja is goed, duurt wel een uurtje oid hoor.
Oh sryquote:
Wowquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
bij jou zou ik sowieso eerst stembandjes laten knippen
Heb vorige week wel aflevering teruggekeken, maar kijk het niet bewust niet meer ofzo.quote:
Ja, ik doe al normaal. Anders gaat hij me net zo behandelen zoals hij bij Haags doet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOU JE SCHEVE KRENTENBEK NOU EEN KEER OVER ZOSK KLOOTZAK
Echt he :squote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOU JE SCHEVE KRENTENBEK NOU EEN KEER OVER ZOSK KLOOTZAK
goed goed blijf die wijsheden droppenquote:
ja en met jou? ja ook goed goed hoorquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:31 schreef McNulty het volgende:
[..]
goed goed blijf die wijsheden droppen
gr gr
Dat sowieso nietquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, ik doe al normaal. Anders gaat hij me net zo behandelen zoals hij bij Haags doet.
Ik Vertrek begint over uurtje, ben je net op tijdquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb vorige week wel aflevering teruggekeken, maar kijk het niet bewust niet meer ofzo.![]()
Oeh waar gaat het nu overquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik Vertrek begint over uurtje, ben je net op tijd
Is goed dat haal ik welquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik Vertrek begint over uurtje, ben je net op tijd
scherp, maar traagquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Over mensen die vertrekken
B&B in Portugalquote:
Ik praat zeldenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:33 schreef Drug het volgende:
zijn jullie heel openhartig in relatie, over verleden en shit? of deel je lang niet alles?
incident met die cavia is mijn grote geheimquote:Op vrijdag 3 februari 2017 20:33 schreef Drug het volgende:
zijn jullie heel openhartig in relatie, over verleden en shit? of deel je lang niet alles?
Waarom negeer je mij hier?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |