En doet de groeten aan de 'vriend' van zijn zoon
.
quote:
Op 17 november 2000 00:39 schreef trevanian het volgende:
ze ziet er ook nog leuk uit
Nou, drank, blote heren en dames en sex in BB vind ik allemaal best (zolang ik zelf da House niet in hoef) maar bij geweld trek ik de grens!
quote:*Qt heeft Tinkerbell liever op FOK! dan in da House
Op 17 november 2000 00:45 schreef Tinkerbell het volgende:
zolang ik zelf da House niet in hoef
[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 17-11-2000 01:07]
En Koosie met zijn haremfantasie natuurlijk
Dit is een fijne :
Georgie nomineert
Georgie wordt naar de dagboekkamer geroepen door Beau. Op de streams is Georgie echter nergens te zien, wel te horen. Zelf heeft hij geen idee wat er aan de hand is. "Daar ga je dan met je live-uitzending... Zal ik een liedje voor jullie zingen?" en begint spontaan te neuriën. Daar is Beau al weer."Ik denk al, waar blijf je nou?"
Georgie geeft een punt aan Desiree. "Die geef ik een punt. Er is geen waarom. Je moet iemand nomineren dus... Zij is de vrouw waar ik het minste contact mee heb.
Hij geeft twee punten aan Robin. "Waarom? Het is gewoon heel moeilijk. Je moet keuzes maken en met de andere twee kan ik het beter vinden."
Maar Beau is niet tevreden. "Wat irriteert je eraan?", vraagt hij. Niets dus, maar met de andere twee kan Georgie het gewoon beter vinden en daar wil hij het graag blij laten. Beau ook, dus vraagt hij aan Georgie om Hieke naar de dagboekkamer te sturen.
A.V.
Van de BB-site
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |