TR ivm nodeloos kwetsen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
GODKANKER DOE NOU EENS NORMAAL DOMME MONGOOL
Heb geen alco in huis. Kom je brengen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Thee met citroen, honing en een scheutje vodka. Geloof me, dat is waarom slavs zo lang leven.
Kom eraan. Ik vind je wel lekker als je snottie bent.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb geen alco in huis. Kom je brengen?
Wil je mij dan ook knuffelen?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kom eraan. Ik vind je wel lekker als je snottie bent.
Ahw yeah.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ja, maar wel onder een dekentje. Terwijl je mij hard "omhelst."
hard gewordenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wil je dan ook in mijn mond spugen tijdens het omhelzen?
en nu aan jezelf denken voor een nog viezer beeldquote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:05 schreef Stimorol- het volgende:
Ieuw moet denken aan het bericht dat een man poepseks had met een chick.
haar laatste gedachte was denk ik ''was ik maar bij mijn ex gebleven, jeetje''quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:13 schreef Yiha3 het volgende:
http://kron4.com/2015/09/(...)during-sex-cops-say/
ok
quote:
Heb ik al twee wekenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:21 schreef Stimorol- het volgende:
Heb nekpijn. Straks heb ik nekkramp.
Stel je niet aanquote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:23 schreef Stimorol- het volgende:
ik word maar niet beters traks blijf ik altijd zo
Aaah, lekker niets doen dit weekend danquote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:22 schreef Zosk het volgende:
Ben echt blij dat het weekend is maar word ziek, had ook beter geen mc donalds kunnen eten vandaag
bedanktquote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
voor het eerst dat ik een varken zie mekkeren
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
was 1 avond bij je moeder, heb geleerd van de beste
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |