Ongesteld?quote:
lellikquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:35 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
miss weer zoiets halen
heb nog versleten paar van deze liggen minus goudkleur
hoe gaat het met je vriendinquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ligt eraan of je man of vrouw bent
wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ligt eraan of je man of vrouw bent
Ik hoop dat iemand een samenvatting heeft want ik kan niet de hele dag op fok hangen op een werkdag.quote:
ja ook goedquote:
Nou dit idd dus iemand geef samenvatting bittequote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:42 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik hoop dat iemand een samenvatting heeft want ik kan niet de hele dag op fok hangen op een werkdag.
Vriend, welkom terugquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind chai vrij mannelijk dus jij zal een vrouwelijke man zijn
beetjequote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ben je al zenuwachtig voor je verjaardag
vind dat zelf wel meevallen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
vind chai vrij mannelijk dus jij zal een vrouwelijke man zijn
kansloos gebitch over wie als eerste een Whatsapp gesprek begon en iets met naaktfoto'squote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou dit idd dus iemand geef samenvatting bitte
Naaktfoto's van Crip?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kansloos gebitch over wie als eerste een Whatsapp gesprek begon en iets met naaktfoto's
iets over whatsapp en che wat te oninteressant is om verder te onthoudenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nou dit idd dus iemand geef samenvatting bitte
Toen kwam Crip met bewijst dat Che heel vaak begon en Che is nu al 6 uur bezig met counterbewijs te verzamelen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:44 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kansloos gebitch over wie als eerste een Whatsapp gesprek begon en iets met naaktfoto's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |