Neuh, ik ben niet eens rechts op de meeste punten.quote:
Tegenwoordig maakt je dat een nazi.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neuh, ik ben niet eens rechts op de meeste punten.
Ik ben voornamelijk liberaal denk ik zo.
Wel ben ik fel tegen regressief links.
Als je blank bent en man ben je al een nazi. Hoef je niet eens rechts voor te zijn.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenwoordig maakt je dat een nazi.
Dat is waar.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Tegenwoordig maakt je dat een nazi.
Kan je niet in een of twee zinnen uitleggen, kan nu geen filmpje kijken van een half uurquote:
Ik ben sinds kort straight edgequote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben al met de eerste pilsjes bezig.
quote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Anti fascisten.
AKA de domste mensen op de planeet.
Staat er onder.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Kan je niet in een of twee zinnen uitleggen, kan nu geen filmpje kijken van een half uur
xXxquote:
Ik over een half uur in stadje.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben al met de eerste pilsjes bezig.
zit mobiel en kon je edit niet zien maar dankjequote:
Doe eens rustig varkentje.quote:
quote:
Wel een interessant filmpje om eens af te kijken wanneer je tijd hebt trouwens.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:31 schreef supersof het volgende:
[..]
zit mobiel en kon je edit niet zien maar dankje
Hey, dat heb ik in vertrouwen gewhatsappt naar jequote:
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Doe eens rustig varkentje.
altijd van die losers die hier niet 24/7 zitten en alle referenties niet snappenquote:
ik ben bereid een ticket voor je te betalen om er heen te gaanquote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
https://www.theguardian.c(...)-since-2011-meltdown
530 Sv/h
wauw
dealquote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik ben bereid een ticket voor je te betalen om er heen te gaan
doe maar via sms, kunnen we over een paar maanden de gesprekken hier postenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
deal
ik pm je zo mijn rekeningnummer
smsquote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
doe maar via sms, kunnen we over een paar maanden de gesprekken hier posten
Hoe weet je dat ?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 16:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent zeker die sbs6 kijker weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |