Niet overal is een vaste regel voor. Dat verschilt ook per persoon. Het belangrijkste is dat je allebei een beetje op een lijn zit en dat jij bijv. hem niet elke dag wilt zien als hij jou maar 2 keer per week wil zien. En niet te snel vragen of je al een relatie hebt en zo.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:44 schreef Bodybutter het volgende:
Trouwens. Wanneer doe je dan te verliefd?
Kan zelfs verschillen per ontmoeting hoe je er zelf instaat, de ene keer is het echt liefde op het eerste gezicht van beide kanten en dan kan je eigenlijk niet te verliefd doen (nou ja voor de buitenwereld dan weer wel), terwijl bij een andere het eerst een tijd de kat uit de boom kijken is.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet overal is een vaste regel voor. Dat verschilt ook per persoon.
Eerlijk gezegd vind ik dat wel degelijk een beetje 'makkelijk' gedacht... gewoon wekelijks een nieuwe man daten en iedere keer weer erg verliefd gaan doen en op denken dat het door 'geluk' op een gegeven moment zou werken?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:42 schreef Bodybutter het volgende:
Misschien is de grootste factor wel geluk.
'De andere keer hoor je na een date niet zoveel van iemand en die vind me later dan weer heel leuk naarmate we afspreken.'quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:42 schreef Bodybutter het volgende:
Ja waarschijnlijk denk ik ook echt te moeilijk :p
Ik val zelf op populaire mannen vaak. Terwijl ik daar juist niet op wil vallen. Ze zijn heel sociaal en charmant en vallen vaak goed in de smaak qua vrienden/vrouwelijke aandacht. Ik heb wel eens met de rustigere types gedate, maar daar werd ik nooit heel warm van. Ze verschilden wel allemaal qua karakter hoor maar meestal was het zo dat ze een grote vriendengroep hadden en populair zijn.
Er komt niet echt een omslagpunt zoals ik hier boven las hoor. Ik vind het fijn als het ongeveer 50/50 gaat bij daten en in relatie. ik heb wel eens gehad dat ik bijna al het initiatief moest nemen. Nou dat vond ik niet zo leuk uiteindelijk. Ik vind het wel leuk als iemand wat moeite doet.
Maar het is lastig te peilen. De ene keer is een man mega enthousiast in het begin en opeens vindt hij het niet meer zo boeiend. Dat merk je dan gewoon. De andere keer hoor je na een date niet zoveel van iemand en die vind me later dan weer heel leuk naarmate we afspreken.
Misschien is de grootste factor wel geluk. En als je elkaar allebei leuk en interessant vindt, het allemaal niet zoveel boeit. En probeer ik het nog enigszins ergens te beïnvloeden door niet te enthousiast te zijn ofzo. "Omdat het zo zou moeten".
jij bent ook een beetje te makkelijk vind ik.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet overal is een vaste regel voor. Dat verschilt ook per persoon. Het belangrijkste is dat je allebei een beetje op een lijn zit en dat jij bijv. hem niet elke dag wilt zien als hij jou maar 2 keer per week wil zien. En niet te snel vragen of je al een relatie hebt en zo.
Maar is dat dan ook de aantrekkingskracht op jou? Die populariteit en grote vriendengroep en goed in de smaak vallen bij andere vrouwen? Er zijn echt wel sociale en charmante lui die misschien wat minder in het oog springen, maar dan moet je misschien ook wat anders gaan kijken en je selectieproces aanpassen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:42 schreef Bodybutter het volgende:
Ja waarschijnlijk denk ik ook echt te moeilijk :p
Ik val zelf op populaire mannen vaak. Terwijl ik daar juist niet op wil vallen. Ze zijn heel sociaal en charmant en vallen vaak goed in de smaak qua vrienden/vrouwelijke aandacht. Ik heb wel eens met de rustigere types gedate, maar daar werd ik nooit heel warm van. Ze verschilden wel allemaal qua karakter hoor maar meestal was het zo dat ze een grote vriendengroep hadden en populair zijn.
Denk dat die 50/50 best moeilijk kan zijn als je dat constant wil zien ter bevestiging. Zeker in een relatie is het geven en nemen en daar kan best een fluctuerende balans in zitten met andere factoren als werk, kinders en sociaal gedoe enzo.quote:Er komt niet echt een omslagpunt zoals ik hier boven las hoor. Ik vind het fijn als het ongeveer 50/50 gaat bij daten en in relatie. ik heb wel eens gehad dat ik bijna al het initiatief moest nemen. Nou dat vond ik niet zo leuk uiteindelijk. Ik vind het wel leuk als iemand wat moeite doet.
Ja, niet iedereen is even handig in multitasken, onthouden en onderhouden. Hoeft helemaal niet persoonlijk te zijn dat het soms even duurt, maar dat kan best tegenstrijdig voelen want je wil natuurlijk wel persoonlijker worden.quote:Maar het is lastig te peilen. De ene keer is een man mega enthousiast in het begin en opeens vindt hij het niet meer zo boeiend. Dat merk je dan gewoon. De andere keer hoor je na een date niet zoveel van iemand en die vind me later dan weer heel leuk naarmate we afspreken.
Omdat jij dat vindt of om een man te paaien? Hoe ga je iemand jou beter laten leren kennen als jij je anders voor gaat doen? Waarom zou je iemand beter willen leren kennen als die iets wat kennelijk bij jou hoort, niet zo zou kunnen waarderen?quote:Misschien is de grootste factor wel geluk. En als je elkaar allebei leuk en interessant vindt, het allemaal niet zoveel boeit. En probeer ik het nog enigszins ergens te beïnvloeden door niet te enthousiast te zijn ofzo. "Omdat het zo zou moeten".
Dit. En natuurlijk ook mannen uitkiezen die een beetje in jouw league liggen.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:26 schreef Godshand het volgende:
[..]
Teveel initiatief nemen is niet slecht.
Meteen verliefd doen kan wel opdringerig voelen, zeker als de ander nog niet zo ver is.
Lijkt mij dat dit niet zozeer uit te drukken valt in exacte gedragingen, maar eerder in de relatieve verhouding tot elkaar. Wanneer een persoon erg verliefd is op de ander, maar die ander die gevoelens niet deelt, dan heeft de verliefde persoon vaak de neiging zich op te dringen aan de ander.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 14:44 schreef Bodybutter het volgende:
Trouwens. Wanneer doe je dan te verliefd?
waarom zou je dat vaak tegen moeten komen? het is toch irrelevant of je het 'vaak' tegenkomt..?quote:Op vrijdag 3 februari 2017 15:29 schreef Bodybutter het volgende:
Ik bedoel met geluk meer dat je geluk moet hebben elkaar heel leuk te vinden. Ik kom dat zelf niet vaak tegen.
Vrouwen... Jullie leren ons om extreem voorzichtig om te gaan met dit soort shit, want je bent al snel te enthousiast... Misschien speelt hij hard to get. Werkt over het algemeen Prima...quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:59 schreef Bodybutter het volgende:
Ik kan wel voor de fun daten zolang er wederzijds interesse is. Met mijn nieuwe date heb ik wel wat twijfels. Hij neemt minimaal contact op. Gister zouden we even bellen. Dus ik bel hem en hij zou me terug bellen. Nou je raadt het al. Niet meer terug gebeld. Ik weet dan niet of ik er nog een keer achteraan moet bellen omdat hij laks is. Of m'n conclusies moet trekken dat hij mij niet interessant vindt. Of er iets van moet zeggen van hallooo je zou toch terug bellen?
Ik weet het niet en snap er geen reet van. Ben wederzijdse interesse gewend en nu vind ik het maar raar. Mijn eerste reactie is hey bekijk het f.
Geef het tijd.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:59 schreef Bodybutter het volgende:
Ik kan wel voor de fun daten zolang er wederzijds interesse is. Met mijn nieuwe date heb ik wel wat twijfels. Hij neemt minimaal contact op. Gister zouden we even bellen. Dus ik bel hem en hij zou me terug bellen. Nou je raadt het al. Niet meer terug gebeld. Ik weet dan niet of ik er nog een keer achteraan moet bellen omdat hij laks is. Of m'n conclusies moet trekken dat hij mij niet interessant vindt. Of er iets van moet zeggen van hallooo je zou toch terug bellen?
Ik weet het niet en snap er geen reet van. Ben wederzijdse interesse gewend en nu vind ik het maar raar. Mijn eerste reactie is hey bekijk het f.
Je eerste reactie is de bestequote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:59 schreef Bodybutter het volgende:
Ik zou hem nog even wat tijd geven.. Het zou zomaar kunnen dat er iets aan de hand is waardoor zijn prioriteiten even elders liggen. Je zou hem misschien een berichtje kunnen sturen met iets van 'hé hoe gaat het?' of 'jammer dat ik je gisteren niet meer gehoord heb. Zin/tijd om morgen nog even te bellen?'.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 17:59 schreef Bodybutter het volgende:
Nou ja, ts haar eerste reactie is 'hey bekijk het ff' en dat gaat dus om 1 telefoontje.. Dus een 'ja' kan weldegelijk een 'nee' worden om 1 telefoontjequote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:14 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Geef het tijd.
Ik ken er ook zat die, juist als ze iemand leuk vinden, lang op zich laten wachten omdat ze zenuwachtig zijn en what not.
Dus mijn advies is altijd: geef het een paar dagen.
Als je dan nog niets hebt gehoord kun je altijd even bellen natuurlijk.
Ja wordt echt geen nee om 1 telefoontje namelijk.![]()
Ditquote:Op vrijdag 3 februari 2017 21:06 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ik zou hem nog even wat tijd geven.. Het zou zomaar kunnen dat er iets aan de hand is waardoor zijn prioriteiten even elders liggen. Je zou hem misschien een berichtje kunnen sturen met iets van 'hé hoe gaat het?' of 'jammer dat ik je gisteren niet meer gehoord heb. Zin/tijd om morgen nog even te bellen?'.
Ja, ik ben ook juist terughoudend als ik iemand wel leuk vind!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 18:14 schreef Woutjeh het volgende:
[..]
Geef het tijd.
Ik ken er ook zat die, juist als ze iemand leuk vinden, lang op zich laten wachten omdat ze zenuwachtig zijn en what not.
Dus mijn advies is altijd: geef het een paar dagen.
Als je dan nog niets hebt gehoord kun je altijd even bellen natuurlijk.
Ja wordt echt geen nee om 1 telefoontje namelijk.
quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
Op het moment dat je je er zelf niet prettig meer bij voelt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |