Typisch geloofd in democratischquote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou niet weten wat daar raar aan is, als ik niet wil dat PVV de grootste wordt kan ik wel op een kleinere partij stemmen waar ik meer binding mee heb maar dan doe ik mijn eigen argumentatie teniet
Buiten dat zit ik op dit moment niet in een positie dat ik baat heb bij de een of andere partij, ik ben geen student, geen uitkeringstrekker, of wat dan ookquote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ga Rutte stemmen omdat de meeste 1e generatie allochtonen daar baat bij hebben.
Niet ik persoonlijk
Kan het niet mooier brengen op een interetforumpie.quote:
CDA als idealist.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten dat zit ik op dit moment niet in een positie dat ik baat heb bij de een of andere partij, ik ben geen student, geen uitkeringstrekker, of wat dan ook
Maar ben oprecht blij voor je. (En je vriendin natuurlijk maar ken haar niet.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan het niet mooier brengen op een interetforumpie.
sp of groenlinksquote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:48 schreef Amarantha het volgende:
Zou echt niet weten welke partij bij mij past.
Mijn vrouw.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar ben oprecht blij voor je. (En je vriendin natuurlijk maar ken haar niet.)
Anders had ik Pvdd gestemd ja.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 01:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
sp of groenlinks
Partij van de dieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |