SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sAcquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
quote:
Schorpioen is echt mega droog, als je door het exoskelet heen komt.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:42 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
dat zou ik allemaal overslaan
Ow krokodil heb ik wel een keer gegeten, dat was niet vies inderdaad.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Schorpioen is echt mega droog, als je door het exoskelet heen komt.
Sprinkhaan is best lekker!Meelworm ook! Meelworm is zelfs nog iets lekkerder. Lekker crunchy!
En veel van deze dingen smaken gewoon naar kip, zoals die kikkertjes en de schorpioen.
Krokodil trouwens ook, alleen is dat wel een stuk vetter.
Ik vond er weinig aan.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow krokodil heb ik wel een keer gegeten, dat was niet vies inderdaad.
Voorzichtig aanquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:44 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om mijn moeder op te halen.
Symph bedankt voor de fijne muziekjes.![]()
![]()
Misschien tot straks!
Als ik "rare" dingen eet zeg ik liever ipv "smaakt naar kip", "smaakt naar mens". Geeft altijd leuke reacties.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Schorpioen is echt mega droog, als je door het exoskelet heen komt.
Sprinkhaan is best lekker!Meelworm ook! Meelworm is zelfs nog iets lekkerder. Lekker crunchy!
En veel van deze dingen smaken gewoon naar kip, zoals die kikkertjes en de schorpioen.
Krokodil trouwens ook, alleen is dat wel een stuk vetter.
Zeekomkommer heeft nauwelijks smaak, hooguit een beetje muf.
"Knorr Wereldgerechten" is verre van origineelquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Binnenkort maar weer eens originele Kip Siam maken
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:44 schreef spijkerbroek het volgende:
Sprinkhaan ga ik testen bij Coco's in Amsterdam in maart.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik "rare" dingen eet zeg ik liever ipv "smaakt naar kip", "smaakt naar mens". Geeft altijd leuke reacties.
Kip smaakt toch ook naar mens?quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als ik "rare" dingen eet zeg ik liever ipv "smaakt naar kip", "smaakt naar mens". Geeft altijd leuke reacties.
Zeg in India eens dat je rundvlees eet...quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:46 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont blijft het gewoon bij een goed bord vlees houden.
Al die rare dingen.. ik doe niet mee aan 1 of andere TV show ofzo.
quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
uhhhhquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg in India eens dat je rundvlees eet...
India staat niet op mijn lijstje landen om te bezoeken. Dus dat komt wel goed.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zeg in India eens dat je rundvlees eet...
Net als die oosterse kruiden. Ben ff de naam van het merk kwijt, die met de silhouet van een dame als logo.quote:Op donderdag 2 februari 2017 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Knorr Wereldgerechten" is verre van origineel
Conimexquote:Op donderdag 2 februari 2017 20:48 schreef ToT het volgende:
[..]
Net als die oosterse kruiden. Ben ff de naam van het merk kwijt, die met de silhouet van een dame als logo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |