Zo noemen ze d'r op t werk ookquote:Op donderdag 9 februari 2017 22:32 schreef Monkeymind het volgende:
[..]
Serieus? Is die Parasiet een ex van Haroon?!?!
Bij Radio MNM (België) waren ze lyrisch over die gast z'n zangkwaliteiten.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua uiterlijk zeg ik ja. En hij ziet er niet zo kamperig uit als de rest van de mannen. Maar als ie z'n bek opentrekt is t net zo'n arrogante player als de rest. De zangstem die er uit komt is ook niet zo bijzonder.
twitter:MNMbe twitterde op woensdag 08-02-2017 om 08:27:25Dit is zo schoon! ♡ ♡ ♡ -jes voor Ken uit #TemptationIsland. #GrotePet https://t.co/zkcu6iuA6V reageer retweet
Hij is zooo niet leuk, echt een verrot karakter.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Qua uiterlijk zeg ik ja. En hij ziet er niet zo kamperig uit als de rest van de mannen. Maar als ie z'n bek opentrekt is t net zo'n arrogante player als de rest. De zangstem die er uit komt is ook niet zo bijzonder.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kleinere meisje met korte haren komt ook nauwelijks in beeld. Boer Zoekt Vrouw doet hetzelfde. Alleen overzichtsshots of de interviews met Rick en Annelien zie je ze allemaal in beeld / aan het zwembad zitten.
Ik snap dat het (deels) scripted is maar als je het dan enige geloofwaardigheid wil geven...
Je hebt elke keer 45 minuten dan kun je toch wel VIJF minuten die anderen in beeld laten?
[ Bericht 14% gewijzigd door W00fer op 10-02-2017 22:02:34 ]Friettent dikke Willie, met Willie
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:43 schreef W00fer het volgende:
Wat mij opvalt (alweer) is dat bij dit seizoen weer 4 vd 8 verleiders / verleidsters gefilmd worden. Bijvoorbeeld die verleider met die kuif kwam nauwelijks in beeld.Ben ik met je eens. Die anderen zitten er echt voor spek en bonen bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kleinere meisje met korte haren komt ook nauwelijks in beeld. Boer Zoekt Vrouw doet hetzelfde. Alleen overzichtsshots of de interviews met Rick en Annelien zie je ze allemaal in beeld / aan het zwembad zitten.
Ik snap dat het (deels) scripted is maar als je het dan enige geloofwaardigheid wil geven...
Je hebt elke keer 45 minuten dan kun je toch wel VIJF minuten die anderen in beeld laten?
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:43 schreef W00fer het volgende:
Wat mij opvalt (alweer) is dat bij dit seizoen weer 4 vd 8 verleiders / verleidsters gefilmd worden. Bijvoorbeeld die verleider met die kuif kwam nauwelijks in beeld.Wat maakt het geloofwaardiger dat je die andere mensen ook te zien krijgt? Die hebben dus minder klik met de koppels, dus voor wat zou je ze dan uitgebreid in beeld brengen als ze niks doen met de koppels? Das toch onzin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat kleinere meisje met korte haren komt ook nauwelijks in beeld. Boer Zoekt Vrouw doet hetzelfde. Alleen overzichtsshots of de interviews met Rick en Annelien zie je ze allemaal in beeld / aan het zwembad zitten.
Dat is totaal geen boeiende televisie. Dus logisch dat ze kostbare zendtijd niet verspillen aan mensen die geen toevoeging zijn.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 09:11 schreef Status het volgende:
Wat maakt het geloofwaardiger dat je die andere mensen ook te zien krijgt? Die hebben dus minder klik met de koppels, dus voor wat zou je ze dan uitgebreid in beeld brengen als ze niks doen met de koppels? Das toch onzin?
Waarom stuur je dan 8 verleidsters als je van tevoren al weet welke de grootste mond hebben en dus het meest op de voorgrond treden? Ik had je op een briefje kunnen geven dat die Alex belangrijk zou kunnen worden.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 09:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat is totaal geen boeiende televisie. Dus logisch dat ze kostbare zendtijd niet verspillen aan mensen die geen toevoeging zijn.
Omdat het ook afhangt wie het type is van de mannen en vrouwen. Dan kan je beter wat meer verleiders hebben, is de kans groter op een match.quote:Op maandag 13 februari 2017 01:14 schreef W00fer het volgende:
[..]
Waarom stuur je dan 8 verleidsters als je van tevoren al weet welke de grootste mond hebben en dus het meest op de voorgrond treden? Ik had je op een briefje kunnen geven dat die Alex belangrijk zou kunnen worden.
Die Lisa lijkt me geen makkelijk meisje om een relatie mee te hebben.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:37 schreef HarrieKeen het volgende:
Die Merijn is sws een stumper eerste klas als die vreemd gaat daar. Die wijven mogen de veters van die Lisa nog niet strikken.
Hij werd "helemaal lijp"!quote:Op zondag 12 februari 2017 20:46 schreef DKUp het volgende:
Merijn leek in de eerste aflevering ook wel Parastoo te bedreigen
Die Lisa is ook een tokkie.quote:Op zondag 12 februari 2017 20:37 schreef HarrieKeen het volgende:
Die Merijn is sws een stumper eerste klas als die vreemd gaat daar. Die wijven mogen de veters van die Lisa nog niet strikken.
Dikke pommesquote:Op woensdag 15 februari 2017 12:01 schreef edraket31 het volgende:
De pommelientjes in beeld
http://mhmag.nl/eyecandy/(...)abe-pommeline-gelekt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |