Ik ook een tijd, maar weet die cheat code niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gebruik jij nou comic sans op de foks?
USB sticksquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:44 schreef Saind het volgende:
Wie heeft er nou een externe harde schijf van 100mb
het tweede plaatjequote:Op donderdag 2 februari 2017 15:44 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wat doet je computer bij doorgaan Miranda?
Aha iemand met verstand?quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is je externe schijf partitie als NTFS aangemaakt. Dit is een beveiligd bestandssysteem, waardoor een andere Windows installatie niet zomaar toegang heeft tot de schijf.
Ja vind ik schattigquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:44 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gebruik jij nou comic sans op de foks?
ja dat klopt dus ook niet want het is 1 TBquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:44 schreef Saind het volgende:
Wie heeft er nou een externe harde schijf van 100mb
quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien moet je de achtergrond eens veranderen.
Ik ooit ene keer ingesteld, geen flauw idee hoequote:Op donderdag 2 februari 2017 15:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ook een tijd, maar weet die cheat code niet meer
Naar tabblad beveiliging gaan en je gebruiker volledige machtiging geven. Of je schijf formatteren.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het tweede plaatje
En als ik dan op beveiliging klik, dan het derde plaatje
anders je router uit en aan doenquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:48 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Naar tabblad beveiliging gaan en je gebruiker volledige machtiging geven. Of je schijf formatteren.
Ga gewoon weg, kut noob.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:48 schreef Elan het volgende:
formateer m eens in fat32, of staat er belangrijke shizzle op
wellicht als ik thuis ben, heb nu bedrijfsgevoelige informatie erop staan.quote:
ik geloof jullie niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:50 schreef Doublepain het volgende:
up up down down left right left right b a
Druk dit op je toetsenbord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |