Ligt eraanquote:
Hebben ze wel libanezen in Nederlandquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Den Haag ja. Ben nog nooit in Den Haag bij de Libanees geweest eigenlijk.
Jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben ze wel libanezen in Nederland
Wat is je budget?quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:36 schreef Saind het volgende:
[..]
Yeah buddy
Knal er wat Lambiek in en verder snoeihard oude Orval beuken denk ik zo. Schijnt dat ze een menu hebben met alleen maar gerechten met Orval
Ja, meerdere wel.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hebben ze wel libanezen in Nederland
Kruiskop?quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb externe harde schijf, maar ik kan de externe harde schijf niet openen
Kabeltje wel erin gedaan?quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goede schroevendraaier?quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:37 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:39 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Goede schroevendraaier?
quote:
Dus een user vraagt of je die OP terug wil zetten en dan weiger je dat?quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Je druk maken over de slowchatOP is zo 2016.
Goedeles bloesem, DHVL 20th anniversary en verder uitsluitend Orval uit 2005. Dat wordt een feestquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die zal zich blauw gaan betalen
Ziet er lekker uit KOEKOEKquote:Op donderdag 2 februari 2017 15:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.amierrestaurant.nl/
Misschien kan Stijn hier eens eten.
Alsof je als mod alleen de werkhoer van de users bent. MISVATTING.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dus een user vraagt of je die OP terug wil zetten en dan weiger je dat?
Godverdomme Stijn, ik nam het vanochtend zo voor je op en dan dit.
Dat beweer ik toch ook helemaal niet.quote:Op donderdag 2 februari 2017 15:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof je als mod alleen de werkhoer van de users bent. MISVATTING.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |