Al eeuwen!quote:
Oeh, ginger.quote:Op zondag 5 februari 2017 22:43 schreef Great-Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Volgt er iemand Riverdale op Netflix?
quote:Op maandag 6 februari 2017 16:20 schreef Great-Expectations het volgende:
http://bitchesaloud.tumbl(...)dy-to-come-out-to-ur
Wel enorme nep ginger hoorquote:
quote:Op maandag 6 februari 2017 16:20 schreef Great-Expectations het volgende:
http://bitchesaloud.tumbl(...)dy-to-come-out-to-ur
Qua naamquote:Op maandag 6 februari 2017 14:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Al eeuwen!
O je bedoelt qua naam zelf?
Nog niet. Maar heb 'm nu op m'n lijst gezetquote:Op zondag 5 februari 2017 22:43 schreef Great-Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
De eerste aflevering voelt als de zoveelste teenage drama serie met een moord. Geen zin om verder te kijken...quote:Op zondag 5 februari 2017 22:43 schreef Great-Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n treasure trail op de foto is ook gewoon bruin.quote:Op maandag 6 februari 2017 17:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wel enorme nep ginger hoor
Dat is zo duidelijk te zien in de serie
Oh.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:01 schreef Steve het volgende:
[..]
De eerste aflevering voelt als de zoveelste teenage drama serie met een moord. Geen zin om verder te kijken...
Ik hoor teenage drama. Dat is al niks voor mijquote:Op maandag 6 februari 2017 18:10 schreef Steve het volgende:
[..]
Misschien is het wel jouw ding.. Gewoon een kans geven.
Ik heb ep1 en 2 gezien en geef ep3 ook nog wel een kans.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:01 schreef Steve het volgende:
[..]
De eerste aflevering voelt als de zoveelste teenage drama serie met een moord. Geen zin om verder te kijken...
Ja, die is daarna ook opeens weggeschoren.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Z'n treasure trail op de foto is ook gewoon bruin.
Je kunt ook een google image search doen naar "K.J. Apa", dan hoef je die serie verder ook niet te volgen.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoor teenage drama. Dat is al niks voor mij.
Expert talking?quote:Op maandag 6 februari 2017 19:17 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ja, die is daarna ook opeens weggeschoren.Terwijl als gingers ergens ginger zijn, dan is het wel daar.
Gratis ovgenot.quote:Op maandag 6 februari 2017 21:38 schreef G-Pier het volgende:
Ik had maar twee uur les op school (0830-10) dus ik heb mijn OV gebruikt om doelloos door NL te reizen en sommige plekken te ontdekken, traject: Rotterdam-Amersfoort-Ede/Wageningen-Arnhem-Utrecht-Rotterdam.
Mocht ik weer zo'n gatenkaas-rooster hebben is het Noorden mijn volgende bestemming.quote:
Ik ga alvast schuilenquote:Op maandag 6 februari 2017 22:37 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Mocht ik weer zo'n gatenkaas-rooster hebben is het Noorden mijn volgende bestemming.
Ik zie t verschil eigenlijk nooit zo meer tussen al die kloontjesquote:
En z'n wenkbrauwen ook.quote:Op maandag 6 februari 2017 18:02 schreef Steve het volgende:
[..]
Z'n treasure trail op de foto is ook gewoon bruin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |