Nee hoor. Dat valt wel meequote:Op zondag 5 februari 2017 12:13 schreef Renesite het volgende:
[..]
tbv het gevoel tegen anderen. Maar ik weet dat je er mee zit.
Niet liegen.quote:Op zondag 5 februari 2017 12:14 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat valt wel mee
Ik zou gaan. Maar dat zeg ik ook te vaak tegen mijzelf om vervolgens niks te doenquote:Op zondag 5 februari 2017 13:51 schreef Renesite het volgende:
To sport or not to sport. Thats el questione...
Ik moet meer zwemmen.quote:Op zondag 5 februari 2017 13:57 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik zou gaan. Maar dat zeg ik ook te vaak tegen mijzelf om vervolgens niks te doen
Nee.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:46 schreef Peter het volgende:
[..]
een waterpoloteam onder de douche is niet motiverend genoeg?
Yo Peter.quote:Op zondag 5 februari 2017 16:46 schreef Peter het volgende:
[..]
een waterpoloteam onder de douche is niet motiverend genoeg?
Dat heb ik nog niet meegemaakt.quote:Op zondag 5 februari 2017 18:23 schreef Peter het volgende:
Ook niet als iemand zijn rug ingezeept moet worden?
Dit kan heel veel verschillende dingen betekenen.quote:Op zondag 5 februari 2017 19:39 schreef Peter het volgende:
[..]
net een interne sollicitatie de deur uit gedaan.
Klopt, ik hoop positiefquote:Op zondag 5 februari 2017 20:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit kan heel veel verschillende dingen betekenen.
Binnen dezelfde afdelingquote:Op zondag 5 februari 2017 20:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je bedoelt dus gewoon echt een sollicitatie? Gaat de studie dan nog wel door?
Chill. Duimpjes gevouwen dus.quote:Op zondag 5 februari 2017 21:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Binnen dezelfde afdeling. En studiebudget is CAO-gebonden, maakt niet uit als ik binnen mijn werkgever iets anders ga doen.
Mja, nog wel. Vind t niet super boeiend.quote:Op zondag 5 februari 2017 22:43 schreef Great-Expectations het volgende:
[ afbeelding ]
Volgt er iemand Riverdale op Netflix?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |