quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:55 schreef Great-Expectations het volgende:
Die site schat me op 39. Dat vind ik ook niet kunnen. In het echt schatten mensen me nog een stuk jonger...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit vind ik dus echt niet kunnen.![]()
ik was ook nog op cs vandaagquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:00 schreef G-Pier het volgende:
Ik zit nu in de trein sinds 11:05 met het doel om iedere provincie minimaal één station aan te doen. Ik hoef alleen nog naar Rilland-Bath en dan heb ik alle provincies!
Ik reed ook tussen Groningen, Leeuwarden en Zwolle en my god die studentenjongens zijn jong en knap. Ik smolt bijna.
Ik zag de Snap. Je was wel onder de indruk van ze he?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:00 schreef G-Pier het volgende:
Ik zit nu in de trein sinds 11:05 met het doel om iedere provincie minimaal één station aan te doen. Ik hoef alleen nog naar Rilland-Bath en dan heb ik alle provincies!
Ik reed ook tussen Groningen, Leeuwarden en Zwolle en my god die studentenjongens zijn jong en knap. Ik smolt bijna.
Zo ja zeker wel, ik kwijlde alleen maar.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zag de Snap. Je was wel onder de indruk van ze he?
Dat is veel te opvallendquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:25 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Zo ja zeker wel, ik kwijlde alleen maar.
grunn-pierquote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:25 schreef G-Pier het volgende:
[..]
Zo ja zeker wel, ik kwijlde alleen maar.
Zou te grappig zijn als iemand ze zou herkennen en het vertellen.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:37 schreef G-Pier het volgende:
Ik heb creepershots gemaakt van ze, eigenlijk best erg..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Disregard taxi drivers offering unrequested services.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:48 schreef G-Pier het volgende:
En niet zeuren dat ik een slechte smaak heb want ik vond ze gewoon knap.
ik heb een slechte smaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
Ik las even dat je capuchon_jongen zou doen, tering.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 21:56 schreef Kaas- het volgende:
Zou de capuchonjongen bij nader inzien ook wel doen.
Nou, wie weet. Heb hem nooit gezien.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 22:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik las even dat je capuchon_jongen zou doen, tering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |