Ja, dus het zeggen van je leeftijd zorgt bij ons voor een vloedgolf aan complimentenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:53 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik eerder. En vervolgens willen mensen weten wat je doet, of je bepaalde crèmes gebruikt of zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dit vind ik dus echt niet kunnen.![]()
jep. Gaat ver. Ik moet nog twee jaarquote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij ziet er niet 30+ uit, maar wil dus ook ECHT niet dat mensen weten dat ie dat wel is. Op zijn 30e verjaardag kregen we een groeps app bericht of we 'm niet wilden feliciteren op facebook
Ja. Gaat ver. Vind ik.
Ik heb daar nul inzicht in want ga amper met homo's om, maar dat lijkt me wiskundig nogal moeilijk want dan moeten de personen die discrimineren zelf ook gediscrimineerd worden en zou praktisch iedereen altijd overblijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou ja, ken daarentegen ook geen andere sub-cultuur die ZO discriminerend is t.o.v. leeftijd.
Dus dat houdt de onzekerheid wel in stand.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Vicieuze_cirkelquote:Op vrijdag 10 februari 2017 16:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik heb daar nul inzicht in want ga amper met homo's om, maar dat lijkt me wiskundig nogal moeilijk want dan moeten de personen die discrimineren zelf ook gediscrimineerd worden en zou praktisch iedereen altijd overblijven.
Mwa, dat idee heb ik niet echt.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:02 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
Alleen schijnt dat tegenwoordig dus al bij 30 te liggen.
Gay dead = 30 jaar.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Gay%20Deathquote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mwa, dat idee heb ik niet echt.
Ligt echt aan je uiterlijk.
Meer 35+
40 jaar en rolstoelracenquote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:22 schreef Kaas- het volgende:
M'n vriend heeft me beloofd dat we als we 100 zijn we samen zullen rolstoelracen in het bejaardentehuis, dus dan bestaat die gay death helemaal niet.
samen 100? 50 pp dus?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:22 schreef Kaas- het volgende:
M'n vriend heeft me beloofd dat we als we 100 zijn we samen zullen rolstoelracen in het bejaardentehuis, dus dan bestaat die gay death helemaal niet.
Rond die tijd word je met gemak 100quote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:22 schreef Kaas- het volgende:
Ja, maar dat merk ik echt totaal niet om me heen of in de clubs.quote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:16 schreef Great-Expectations het volgende:
[..]
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Gay%20Death
Er vanuit gaande dat er een gay relatie bestaat die t zo lang volhoudtquote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:22 schreef Kaas- het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er vanuit gaande dat er een gay relatie bestaat die t zo lang volhoudtWat is het wereldrecord? Dat is mijn doel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
N'awwww, so young and naieve!quote:Op vrijdag 10 februari 2017 17:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wat is het wereldrecord? Dat is mijn doel.
Andromeda komt bijna uit toch?quote:Op vrijdag 10 februari 2017 18:13 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Iemand is Mass Effect fan zo te zien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |