Durf het niet te zeggen, maar ben wel zeer benieuwd wat voor leuke vlog(s) we vandaag weer te zien krijgen. Ik vond de 'daily vlog' leuk.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 10:44 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar nu ik eraan denk, maandag komt het weegmomentje, toch?
Ik was ook aangenaam verrast, maar ik vrees dat dit geen doorsnee dag was voor Bradley. Dus het zullen eerder incidentele vlogs zijn als hij toevallig iets te doen heeft.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 10:46 schreef Voszje het volgende:
[..]
Durf het niet te zeggen, maar ben wel zeer benieuwd wat voor leuke vlog(s) we vandaag weer te zien krijgen. Ik vond de 'daily vlog' leuk.
Reageerde op mijn youtube commentquote:
Af en toe wat zon maar voornamelijk wolkenvelden bij een graad of tien.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 11:31 schreef DoubleDip het volgende:
Ben benieuwd wat de dag ons brengen gaat vandaag.
Staat nog op mijn bucketlistquote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wow!!
heb je hem ook aangeraakt???
Wauw, ik zou bijna zeggen.. jij bent de nieuwe held!quote:
Telt een YT-ban ook als reactie? Dan kan ik dat doel ook afvinkenquote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:08 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wow!!
heb je hem ook aangeraakt???
whaha, dat is toch wel iets minder stoer hoor!quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:46 schreef Barrah het volgende:
[..]
Telt een YT-ban ook als reactie? Dan kan ik dat doel ook afvinken
zekers, alles waar braadlap de vingers op legt is afvinkbaar. desnoods maken we een nieuw doel of lijst.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 12:46 schreef Barrah het volgende:
[..]
Telt een YT-ban ook als reactie? Dan kan ik dat doel ook afvinken
ik vond het een leuke vlog, maar het was overduidelijk dat Brad even alle kritiekpunten in één video wilde behandelen, en dat de video maar zijdelings te maken had met zijn echte dagelijkse leven.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 10:50 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik was ook aangenaam verrast, maar ik vrees dat dit geen doorsnee dag was voor Bradley. Dus het zullen eerder incidentele vlogs zijn als hij toevallig iets te doen heeft.
Of gewoon de titel aan te passen naar 'braadvlogs' aangezien het toch alleen daar steeds over gaatquote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:41 schreef chroestjov het volgende:
Misschien is het een optie om deze reeks te splitsen in '' 'Vloggen' KLB '' en '' 'Vloggen' ONZ ''.
En voor die discussie dan nog een aparte afsplitsing onder de naam '' 'Vloggen' R&P ''.quote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:44 schreef iksnapdezegekkiesniet het volgende:
[..]
Of gewoon de titel aan te passen naar 'braadvlogs' aangezien het toch alleen daar steeds over gaat
En voor eventuele seksdates met de hoofdpersoon "Vloggen" SEXquote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:47 schreef chroestjov het volgende:
[..]
En voor die discussie dan nog een aparte afsplitsing onder de naam '' 'Vloggen' R&P ''.
Dat viel mij ook op. Met name het wekkertje om 8 uur en dan nog het reageren op een vacature. Maar vloggers doen graag bijzondere dingen voor hun kijkers en Bradley is daarin geen uitzonderingquote:Op vrijdag 3 februari 2017 13:43 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
ik vond het een leuke vlog, maar het was overduidelijk dat Brad even alle kritiekpunten in één video wilde behandelen, en dat de video maar zijdelings te maken had met zijn echte dagelijkse leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |