Daarna gaat t wel gelijk los gelukkigquote:Op donderdag 2 februari 2017 09:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is altijd eind februari, Hans.
heb je films met een 9?quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb gisteren moonlight gekeken
Ik geef deze film een 6
is dat die negerfilmquote:Op donderdag 2 februari 2017 09:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik heb gisteren moonlight gekeken
Ik geef deze film een 6
Werd ie homo? Da's niet politiek correctquote:Op donderdag 2 februari 2017 10:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja das gelijk het enige verhaal . Een neger die homo wordt
De beelden zijn wel mooi
Nee hij was t altijd al wel een beetjequote:Op donderdag 2 februari 2017 10:04 schreef Saind het volgende:
[..]
Werd ie homo? Da's niet politiek correct
gaat over een bootquote:
Nu al trending op den FOKS.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:05 schreef napoleonfour het volgende:
Wij zijn er al mee bezig
#FREEJEECEE
Bans worden niet besproken uiteraard maar het zal mijn niks verbazen als het om zijn antifa post gaat.quote:
Nie gezien. Wat postte hij?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken uiteraard maar het zal mijn niks verbazen als het om zijn antifa post gaat.
Dan heb je geen goed instinct.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken uiteraard maar het zal mijn niks verbazen als het om zijn antifa post gaat.
Welke post was dat?quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Scheer je weg, Judas.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je geen goed instinct.
Jawel hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan heb je geen goed instinct.
Dezequote:
quote:Op donderdag 2 februari 2017 09:24 schreef JanCees het volgende:
Wat een walgelijke club is dat antifa toch
quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nee hij was t altijd al wel een beetje
Walgelijk dat je daar een ban voor krijgtquote:
Dat is niet de reden van de ban.quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Walgelijk dat je daar een ban voor krijgt
Stijn ga je schamen
SHAME ON YOU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |