Jezusquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:03 schreef Flippiee het volgende:
Naar wat zou je dan je naam hebben veranderd??
Zou niet kunnen want zelf zondaar.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zodat je kon sterven voor onze zonden?
Aiiiquote:Op woensdag 1 februari 2017 22:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zou niet kunnen want zelf zondaar.
Doet Inso voor me denk ik.quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aiii
Dan maar weesgegroetjes doen
Grieks bierquote:
Mehquote:
Pin is eruit. Voelt gelijk stuk beter. Vanaf morgen handtherapie dus gaat de goede kant op (tot nu toe)quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JC. Hoe is het?? En je hand/pols/arm
Iedere Joshua die ik kende was een idiootquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:12 schreef Fok-it het volgende:
Qua bijbelse namen vind ik Joshua wel mooi
Charlie da silvaquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:13 schreef Mortaxx het volgende:
Charlie sheen, charlie the unicorn, charlie bit my finger
is ook christelijke naamquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan me kind toch niet naar CR7 noemen
Charlie is wel leuk. Zo zou ik wel mijn kind willen noemen. Ik moet nodig gaan settlen.quote:
Dat is wel goed nieuws.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:11 schreef JanCees het volgende:
[..]
Pin is eruit. Voelt gelijk stuk beter. Vanaf morgen handtherapie dus gaat de goede kant op (tot nu toe)
Met jou
HOEZO NIET.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan me kind toch niet naar CR7 noemen
beetje britse klassieke namen die niet chav/jock zijnquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:16 schreef Flippiee het volgende:
Charlie is wel leuk. Zo zou ik wel mijn kind willen noemen. Ik moet nodig gaan settlen.
Maar wat voor type namen vind je leuk?
Dan wordt het Kate voor Insoquote:
Emmaquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan wordt het Kate voor Inso
Of Diana
Diana is niks man.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of Diana
nicequote:Op woensdag 1 februari 2017 23:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of Diana
Jaime-Annquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Zou wel bantertje zijn als hij d'r dan opeens Kelly of Chelsey noemt ofzo
leuk bantertjequote:Op woensdag 1 februari 2017 23:18 schreef Fok-it het volgende:
Zou wel bantertje zijn als hij d'r dan opeens Kelly of Chelsey noemt ofzo
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 14:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Jongens
Samuel
Jeremy
Joshua
Alexander (Alex)
Thomas
Richard
Meisjes
Victoria (Vicky)
Emily
Lucy
Rachel
Catherine
Alissa
Emily is wel leukquote:
hoe komt hetquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Charlie is wel leuk. Zo zou ik wel mijn kind willen noemen. Ik moet nodig gaan settlen.
Maar wat voor type namen vind je leuk?
[..]
Dat is wel goed nieuws.
Hier wel goed beetje vermoeid.
[..]
HOEZO NIET.
Angela is ook een paupernaamquote:
Geen Danny dusquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik denk niet dat FOK! ook maar enige rol gaat spelen in naamkeuze.
noem hem gewoon Tedquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon Bijbel openslaan op willekeurige pagina.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Jakobquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Angela Schijf is een PRACHTIGE intelligente en stijlvolle vrouw die die naam weer in een goed daglicht heeft gesteldquote:
Wie?quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:23 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Angela Schijf is een PRACHTIGE intelligente en stijlvolle vrouw die die naam weer in een goed daglicht heeft gesteld
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die gast heeft inmiddels iedere hoer van pattaya gehad
zit je moeder er ook nogquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die gast heeft inmiddels iedere hoer van pattaya gehad
Oh die, lekker die kutdanny geld door de neus boren. Dat heeft altijd mijn steun.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
de medeoprichter van fok die nooit meer wat heeft gedaan maar wel de knaken ving
Vies ordinair jaquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
wat een oppervlakkige bitch met dat lage shirtje
doe normaal manquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja leukquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk niet dat ik die ooit heb gezien op tv. Is die van Baantjer ofzo?
nou nou nouquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh die, lekker die kutdanny geld door de neus boren. Dat heeft altijd mijn steun.
Zo'n type dat dan gaat janken als je naar haar tieten kijkt.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zeggen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
nou nou nou
wat heeft danny jou ooit aangedaan?
behalve dit prachtige forum gratis beschikbaar gemaakt
Dat stijlvol vindenquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:28 schreef Paxcon het volgende:
waarom doen jullie zo raar over haar
hebben jullie iets tegen stijlvolle vrouwen ofzo
Nog herstellen van griep maar ondertussen wel weer volle bak sociaal leven, werk en sport oppakken. Niks mis mee en ook eigen schuld maar daardoor wel vermoeidquote:
Als je hem kutDanny kan noemen kan je dat ook zeggenquote:
Appelsap dus.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
ik drink een alcoholvrij cidertje
lekker zeg.
perencider?quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
lekker zeg.
Appelsap dus.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
lekker zeg.
ik zit nog 1.5 weken aan de antibioticaquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:29 schreef Insomnia_ het volgende:
lekker zeg.
nee want het is geen appelcider hahahahahahhahahquote:
chlamydia?quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik zit nog 1.5 weken aan de antibiotica
Alleen met appels is het echte cider. Anders is het Amerikaanse bocht.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee want het is geen appelcider hahahahahahhahah
ahhahaha
wat ben jij dom.
Zou wel lachen zijn als Kaneels moeder al zijn vunzige berichtjes kon lezen hierquote:
Zou niet best zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Kaneels moeder al zijn vunzige berichtjes kon lezen hier
Perry is niet Amerikaans.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alleen met appels is het echte cider. Anders is het Amerikaanse bocht.
Zal haar binnenkort wel even z'n posts laten zien.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou wel lachen zijn als Kaneels moeder al zijn vunzige berichtjes kon lezen hier
laat ze maar pratenquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Geniet gewoon van mn alcoholvrije cider.
Lekker hoor.
quote:
Niks mis meequote:Op woensdag 1 februari 2017 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker hoor.
Ik heb in het VK nog nooit iemand zich druk zien maken om cider.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:33 schreef JimmyDean het volgende:
https://en.wikipedia.org/(...)dom#.22Real.22_cider
Waar ik heb gewoond wel hoor.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb in het VK nog nooit iemand zich druk zien maken om cider.
dat sluit het niet uit natuurlijkquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
ik ben al een flinke tijd monogaam
Wat moest je daar danquote:
dichtbij southamptonquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:36 schreef JimmyDean het volgende:
Zeker, en daar is echte cider te koop.
fair enoughquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
dat sluit het niet uit natuurlijk
Beter Poolse kaakchirurg.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
fair enough
pittige ontsteking na mijn bezoek aan de kaakchirurg, vandaar
ik moet weer eens afspraak maken bij tandarts had vannacht pijn aan twee kiezen :squote:Op woensdag 1 februari 2017 23:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
fair enough
pittige ontsteking na mijn bezoek aan de kaakchirurg, vandaar
Triggert dat nietquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Lekker hoor.
ja was een jaar niet geweestquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik moet weer eens afspraak maken bij tandarts had vannacht pijn aan twee kiezen :s
ik bijna 2 niet. En heb aanvullende verzekering net stop gezet. Als dat maar geen wortelkanaaltje wordtquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja was een jaar niet geweest
big mistake
Ik ben op moment aan het uitstellenquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja was een jaar niet geweest
big mistake
eet je teveel snoepquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:38 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik moet weer eens afspraak maken bij tandarts had vannacht pijn aan twee kiezen :s
Ik ook al zo lang nietquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik bijna 2 niet. En heb aanvullende verzekering net stop gezet. Als dat maar geen wortelkanaaltje wordt
Ik weet al een tijdje dat ik verstandskiezen moet laten trekken maar vind het nogal slecht getimedquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben op moment aan het uitstellen
nee nooit. Ook geen frisdrank. Maar heb gewoon slecht gebitquote:
Kan ook prima drank in huis hebben.quote:
quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik bijna 2 niet. En heb aanvullende verzekering net stop gezet. Als dat maar geen wortelkanaaltje wordt
huhquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:43 schreef Fok-it het volgende:
Denk dat ik mijn onderkaak naar voren moet laten schuiven als ik het zo lees en merk bij mezelf, dat ga ik dus echt niet doen
Als ik mijn mond open doe lijk ik net een rammelend skelet. Ook last van mn linker onderkaak als ik kauw en shit. Veel mensen die daar last van hebben daar staat de bovenkaak en onderkaak verschillend en kan gecorrigeerd worden.quote:
nou ja aanvullende die ik had was bijna 40 euro per maand meer. En dan kreeg je nog maar 75% vergoed. En was al twee jaar niet geweestquote:
klinkt kutquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik mijn mond open doe lijk ik net een rammelend skelet. Ook last van mn linker onderkaak als ik kauw en shit. Veel mensen die daar last van hebben daar staat de bovenkaak en onderkaak verschillend en kan gecorrigeerd worden.
Maar ja, dan kan je 6 weken niet fatsoenlijk eten en blijk je later ook nog last van houden met harde dingen eten en shit
Polen, maat.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
klinkt kut
ik mag nog eens terug voor mijn andere twee verstandskiezen
genot
ken iemand die die ingreep had. Best heftig shitquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik mijn mond open doe lijk ik net een rammelend skelet. Ook last van mn linker onderkaak als ik kauw en shit. Veel mensen die daar last van hebben daar staat de bovenkaak en onderkaak verschillend en kan gecorrigeerd worden.
Maar ja, dan kan je 6 weken niet fatsoenlijk eten en blijk je later ook nog last van houden met harde dingen eten en shit
wat is je adresquote:Op woensdag 1 februari 2017 21:23 schreef supersof het volgende:
Als jullie me nog een cadeautje willen geven voor mijn verjaardag:
http://www.maackt.nl/shop/kamer-decoratie/citymap-arnhem-50x70cm/
Ja, daarom. Sommige kaakchirurgen raden het ook af als het niet al te ernstig isquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ken iemand die die ingreep had. Best heftig shit
heb je nog wat meegemaaktquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ken iemand die die ingreep had. Best heftig shit
Dat is echt nasty. Heb er ook 2 laten doen. Brr never againquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
klinkt kut
ik mag nog eens terug voor mijn andere twee verstandskiezen
genot
ohquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt nasty. Heb er ook 2 laten doen. Brr never again
Hopelijk dan
ik had een kies met groot gat en verstandkies zat er schuin onder dus is toen getrokken en nu zit die verstandkies bijna op dezelfde. Enige waarvoor ik tandarts dankbaar voor kan zijn denk ikquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt nasty. Heb er ook 2 laten doen. Brr never again
Hopelijk dan
Hoezo ben je zo lang niet gegaan danquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik had een kies met groot gat en verstandkies zat er schuin onder dus is toen getrokken en nu zit die verstandkies bijna op dezelfde. Enige waarvoor ik tandarts dankbaar voor kan zijn denk ik
Dat is wel mazzelquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik had een kies met groot gat en verstandkies zat er schuin onder dus is toen getrokken en nu zit die verstandkies bijna op dezelfde. Enige waarvoor ik tandarts dankbaar voor kan zijn denk ik
na een week ben ik nog niet van de pijn afquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Had mn moeder ook nog mn morfine weggegooid.
Manmanman
ik had controle staan toen ik in zuid-amerika zat. Die afgezegd en dan denk je steeds van komt wel.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hoezo ben je zo lang niet gegaan dan
heb je iets fatsoenlijks danquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
na een week ben ik nog niet van de pijn af
ik had aan 4 kanten zoveel pijn dat ik snachts bij mn moeder ben gaan liggen uit zelfmedelijden.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
maar het helpt
neem nooit wat, dus is al snel goed
quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had aan 4 kanten zoveel pijn dat ik snachts bij mn moeder ben gaan liggen uit zelfmedelijden.
Ik niet.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
mijn vriendin is er ook heel de week
maar ik ben eigenlijk liever alleen als ik pijn heb
Wel goed salarisquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Flippie settled zich als mijn maid
mag ze mee op REIS als we op reis gaan met de baby.quote:
Ben inmiddels zo ervaren in allerlei currencies dat ik je administratie ook kan doen.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Flippie settled zich als mijn maid
Dat zou serieus best tof zijn.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mag ze mee op REIS als we op reis gaan met de baby.
wowwwquote:
Als ik een meid was geweest had ik ook wel jaar au-pairtje willen doen bij rijk gezinnetje. Niks mis meequote:Op woensdag 1 februari 2017 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kan ze beetje sparen voor de bruiloft
Gewoon gratis trouwen in gemeentehuis zonder vrienden of familiequote:Op woensdag 1 februari 2017 23:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
kan ze beetje sparen voor de bruiloft
Verdient echt geen zak pikquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik een meid was geweest had ik ook wel jaar au-pairtje willen doen bij rijk gezinnetje. Niks mis mee
dat zou ik goede optie vinden. En dan huwelijksreis van drie maandenquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon gratis trouwen in gemeentehuis zonder vrienden of familie
quote:
heeft een nichtje van mij gedaanquote:Op woensdag 1 februari 2017 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik een meid was geweest had ik ook wel jaar au-pairtje willen doen bij rijk gezinnetje. Niks mis mee
Een opeenstapeling van cliches en uitendelijk toch de mooiste dag van je leven.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
bruiloft lijkt me echt vreselijk. Dat ze zo'n abc'tje en chanante dingen gaan doen
was je niet blij dat het over was?quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Een opeenstapeling van cliches en uitendelijk toch de mooiste dag van je leven.
Jawel.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
was je niet blij dat het over was?
In Amerika?quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
heeft een nichtje van mij gedaan
zo erg dat mijn pa het twee keer heeft gedaanquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:00 schreef Mortaxx het volgende:
bruiloft lijkt me echt vreselijk. Dat ze zo'n abc'tje en chanante dingen gaan doen
Zou echt wel het laatste land zijn waar ik als aupair zou willen zijnquote:
dat is saudi arabiaquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou echt wel het laatste land zijn waar ik als aupair zou willen zijn
Trouwen in een kerkje in Zuid Italië zonder iemand er bij.quote:Op woensdag 1 februari 2017 23:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Gewoon gratis trouwen in gemeentehuis zonder vrienden of familie
Volgens mij nemen ze daar vrij weinig mannen voor aan hoorquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
als man kun je trouwens ook gewoon au pair zijn?
quote:Legenda
Een lijn op papier is een grens tussen twee vlakken
Een golvende lijn betekent dat de grens beweegt
Twee golvende lijnen onder elkaar zijn water
Mijn vingertoppen maken afdrukken op alles wat ik aanraak
Elke vinger heeft een eigen patroon als hoogtelijnen op een plattegrond
Ik laat een spoor achter op de tafel, de potloden, mijn glas
In de bergen is de horizon een golvende lijn
Staand op een berg ben ik onderdeel van die lijn
Ik pak de bovenste steen op en verander de horizon
De steen is een bergtop die in mijn handpalm past
Een bergtop die ik in het dal gooi
Er zijn juist rijke gezinnen die een man zoeken.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij nemen ze daar vrij weinig mannen voor aan hoorZie je ooit advertenties waar mannen ook als oppas gevraagd worden?
Was meer tutor toch?quote:
Nah, ik heb nu werk, vroeger wilde ik het verder wel soms, maar nu niet meerquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:07 schreef Typisch het volgende:
[..]
fok-it zoekt weer eens excuses om iets niet te doen terwijl hij het wel wil
Klinkt niet heel verschrikkelijkquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Trouwen in een kerkje in Zuid Italië zonder iemand er bij.
werkgodquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah, ik heb nu werk, vroeger wilde ik het verder wel soms, maar nu niet meer
waaromquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik moet straks sowieso een jaartje een echte echte Poolse hebben.
Zit je nu niet ziek thuis dan?quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:09 schreef Typisch het volgende:
[..]
werkgod
ben blij als ik weer effe kan stoppen
werk > studiequote:Op donderdag 2 februari 2017 00:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
bedoel gewoon weer even studietje
dingen lerenquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:29 schreef JimmyDean het volgende:
Chill, zuipen, uitslapen, dingen leren, veel sociale contacten
Niet strafbaar.quote:
Precies he.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:29 schreef Insomnia_ het volgende:
voor de rest allemaal dingen waar je geen student voor hoeft te zijn
Vroeger begon het feest rond deze tijdquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geeft niet, want Inso is online.
Wij zijn niet bang want Inso is online, Inso is online.
Matig ja. Geeuwen begint al rond deze tijdquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vroeger begon het feest rond deze tijd
Ik heb al weekend dus ik maak me geen zorgen de komende dagen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Matig ja. Geeuwen begint al rond deze tijd
Ik ga morgen echt bizar weinig doen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb al weekend dus ik maak me geen zorgen de komende dagen.
Ik ga denk ik hetzelfde als vandaag doen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ga morgen echt bizar weinig doen.
Buiten mn schoonzusje van het vliegveld ophalen.
Wat doe jij nu eigenlijk? ict ofzo toch?quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe jij nu eigenlijk? ict ofzo toch?
Bedrijfseconomie, gaat lekker.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
economiequote:Op donderdag 2 februari 2017 00:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vul eens het lijstje in bitte sehrquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:50 schreef Murdy het volgende:
* Murdy komt er net achter dat de koelkast leeg is
Lekker hoor, goeie baankansenquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bedrijfseconomie, gaat lekker.
wat ga je doen dit weekendquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom geen 6quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:52 schreef JanCees het volgende:
Zou een refurbished iPhone 5s wat zijn voor m'n vader?
Je kan er zoveel kanten mee op.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
niet echt.
maar stijn is wel uitblinker.
En dus nauwelijks echte baankansen.quote:
Zou wel een master doen.quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En school heeft ook goeie stagecontacten.
hoeveel kost die refurbishedquote:
die van mij is ook breedquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En dus nauwelijks echte baankansen.
Brede opleidingen zijn zo achterlijk.
Bij jou staat er technisch in.quote:
waarinquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij jou staat er technisch in.
Dan is het altijd goed.
300/350quote:Op donderdag 2 februari 2017 00:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoeveel kost die refurbished
Want m'n pa wil niks duurs maar liefst wel een iPhone want dat is ie gewend
waar staat it voorquote:Op donderdag 2 februari 2017 00:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
niet echt
Business it & management
Gaat het goed?quote:Op donderdag 2 februari 2017 01:00 schreef Murdy het volgende:
Ach, als ik een lijstje zou moeten invullen dan is het voor nu bier, bier en bier..
Maargoed, morgen om acht uur ben ik wakker, eerst koffiedrinken.
Dan naar de 'supermarkt' _en ja, die is goed_en dan weer bier halen.. :-)
Je kan ook mn pa om advies vragen en sysadmin worden.quote:
weinig trek inquote:Op donderdag 2 februari 2017 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je kan ook mn pa om advies vragen en sysadmin worden.
Ik denk niet dat dit wat wordtquote:Op donderdag 2 februari 2017 01:00 schreef Murdy het volgende:
Ach, als ik een lijstje zou moeten invullen dan is het voor nu bier, bier en bier..
Maargoed, morgen om acht uur ben ik wakker, eerst koffiedrinken.
Dan naar de 'supermarkt' _en ja, die is goed_en dan weer bier halen.. :-)
had gister uit verveling AMA met Lynx Titan van vorig jaar gelezen.quote:
vies autistisch zeker en hoe heeft ie er tijd voor?quote:Op donderdag 2 februari 2017 01:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
had gister uit verveling AMA met Lynx Titan van vorig jaar gelezen.
Manmanman wat treurig.
18 uur per dag scapen
al 3 jaar het zelfde eten
ELKE dag hetzelfde routine hebben
Zweeds.quote:Op donderdag 2 februari 2017 01:03 schreef JanCees het volgende:
[..]
vies autistisch zeker en hoe heeft ie er tijd voor?
quote:
wtf is 2tick woodcutten danquote:Op donderdag 2 februari 2017 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
En hij vind dat 2tick woodcutten lekker voor zn autisme
quote:Op donderdag 2 februari 2017 01:05 schreef JanCees het volgende:
[..]
wtf is 2tick woodcutten dan
Efficiencyscape
Mooie film, zin in de remake.quote:Op donderdag 2 februari 2017 01:01 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[ [url=https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/UW9JkVaxYRSJLC11XLYFPA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjtzbT0xO3c9NTAwO2g9Mjgw/http://33.media.tumblr.co(...)l_500.gif]afbeelding[/url] ]
jaquote:Op donderdag 2 februari 2017 01:10 schreef JanCees het volgende:
[..]
3 skills tegelijk![]()
Lynx titan = forsberg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |