abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168627903
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 22:09 schreef Tanin het volgende:

[..]

Mochten jullie er niet uitkomen, laat maar weten, wij zijn ons ook aan het orienteren. Zo'n meevallertje zou net een reden kunnen zijn om tot actie over te gaan :P
Ik heb 8-10 meter te koop en TS zoekt meer. Dus verwacht niet dat hij geïnteresseerd is eigenlijk, maar heb nog geen antwoord ;)
pi_168663274
quote:
Deze snap ik niet helemaal...?
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  zaterdag 4 februari 2017 @ 15:24:48 #29
245087 ueberduitser
grootgrondbezitter
pi_168663369
Voor een dakterras heb je ook een omgevingsvergunning nodig ;)
pi_168663515
En waar staat dat ik die niet al heb :)
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
pi_168666804
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 15:31 schreef draadstalig het volgende:
En waar staat dat ik die niet al heb :)
Die heb je nog niet, anders had je de vraag hier niet gesteld.
Bij aanvraag moet je namelijk alles meesturen.
pi_168687059
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 februari 2017 18:13 schreef klipper het volgende:

[..]

Die heb je nog niet, anders had je de vraag hier niet gesteld.
Bij aanvraag moet je namelijk alles meesturen.
Man man man....

Ik heb die niet zelf aangevraagd omdat ik er veel meer bij komt kijken dan slechts een tekening van een hek. Je moet een heel constructie plan bij gemeente A'dam aanleveren, welke o.a. door een bouwkundig tekenaar opgemaakt moet worden wil je echt kans maken. Dat moet je niet even snel willen doen. Heb dus toestemming obv de - gemeentelijke - eisen (bv 1.2m hoog). Hoe hierbij de exacte inrichting wordt weet ik dus niet niet..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')