Ik doelde op het programma Jinek versus het programma Pauw. Ook qua kijkcijfers doet Jinek het trouwens prima tegenover RTL Late Night.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:46 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Nog een maand dan is 'ie gelukkig weer terug.
Nee, dat is dus niet waar.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:48 schreef DrDentz het volgende:
Onzin dit hoor, de gemeente heeft altijd potjes beschikbaar voor kinderen van minima zodat ze kunnen sporten.
Sex met hulpstukken is heel modern hoor.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RolatorGenot
[ afbeelding ]
Jetta heeft wel cavia haar.
Jetta is in staat tot standjes die voor valide vrouwen onmogelijk zijnquote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:49 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RolatorGenot
[ afbeelding ]
Jetta heeft wel cavia haar.
Ik snap niet dat die Tan het zo goed doet.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik doelde op het programma Jinek versus het programma Pauw. Ook qua kijkcijfers doet Jinek het trouwens prima tegenover RTL Late Night.
Tan vind ik wel goed alleen zijn programma is 3x niks. Iedere avond Gordon, Joling en dat soort ongein, daar wordt je niet bepaald vrolijk van.quote:Op dinsdag 31 januari 2017 23:51 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik snap niet dat die Tan het zo goed doet.
Dat heeft echt 0 inhoud en is gewoon hersenloze feelgood tv.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |