abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_168569124
Natuurlijk moeten zij weer het slachtoffer rol aannemen. Ga toch weg!
pi_168569342
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:32 schreef Gia het volgende:
Een moslim schiet in Quebec een aantal moslimbroeders overhoop en dan hebben moslims hier angst dat hen hetzelfde overkomt?
Sorry Ingrid, dat een moslim erachter zat was een hoax....hoe graag we dat ook anders zien.

Toch wel jammer he?
Op woensdag 26 oktober 2022 07:33 schreef Lospedrosa:
“Kan gebeuren in een live uitzending dat je je een beetje laat meeslepen er bleert dat je kinderen maar moet verbranden.”
pi_168569404
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 15:05 schreef Hathor het volgende:

[..]

Een mes meebrengen naar een vuurgevecht. :')
Vuurgevecht? Ik heb het nergens over een vuurgevecht.
pi_168569430
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:48 schreef Maghrebijnse het volgende:

[..]

Vuurgevecht? Ik heb het nergens over een vuurgevecht.
Was ook maar een gezegde.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_168570144
Dan heb ik zeker afwijkende collega's? Die herkennen zich hier totaal niet in.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 17:37:38 #31
8369 speknek
Another day another slay
pi_168570451
Ik vind het vreemd dat je net doet alsof angst voor aanslagen door moslims niet serieus genomen wordt hier. Wilders heeft puur op basis van deze angst virtueel de grootste partij van Nederland, de VVD doet voortdurend debiele populistische uitspraken erover en zo'n zestig procent houdt ernstig rekening met een aanslag de komende tijd. Ik merk ook dat ik voortdurend om me heen kijk als ik over Utrecht Centraal loop.

In de tussentijd is er door moslimterreur een dode gevallen in de laatste vijftien jaar. In diezelfde tijd zijn er vijfenzeventig doden gevallen door blikseminslag. Terroristische aanslagen door Nederlanders hebben in dezelfde tijd tien keer zoveel doden op hun geweten gehad (Karst Tates, Volkert van der Graaf en Bart van U), maar ook dat valt in het niet met blikseminslagen.

De angst van Nederlanders, ook mijn angst, wordt veel en veel te serieus genomen, en veel en veel te weinig belachelijk gemaakt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_168570526
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:38 schreef Schaapje1987 het volgende:
pi_168570568
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 14:36 schreef Verrekte_Koekwous het volgende:
Ik had een verslag gelezen van iemand die daar aanwezig was, die betreffende vrouw had in totaal 30 seconde gesproken, en het was niet bedoeld om moslims te deporteren, het verhaal zit heel anders in elkaar dan dat de media ons laat geloven. 99,9% van het debat ging totaal ergens anders over, maar ze laten ons graag geloven dat het heel gesprek over de deportatie van moslims.
Hier opnamen van dat debat:
https://vimeo.com/200700709
pi_168570649
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:38 schreef Schaapje1987 het volgende:
Het grappige is dat het vooral de moslimhaters zijn die weer in de slachtofferrol kruipen in dit topic. Maar wel zeuren dat moslims in een slachtofferrol kruipen.
pi_168572166
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 16:46 schreef Aloulu het volgende:

[..]

Sorry Ingrid, dat een moslim erachter zat was een hoax....hoe graag we dat ook anders zien.

Toch wel jammer he?
Is ze Anita niet?
  dinsdag 31 januari 2017 @ 18:56:29 #36
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168572241
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:37 schreef speknek het volgende:
In de tussentijd is er door moslimterreur een dode gevallen in de laatste vijftien jaar. In diezelfde tijd zijn er vijfenzeventig doden gevallen door blikseminslag. Terroristische aanslagen door Nederlanders hebben in dezelfde tijd tien keer zoveel doden op hun geweten gehad (Karst Tates, Volkert van der Graaf en Bart van U), maar ook dat valt in het niet met blikseminslagen.
Dit is dan ook weer een heel slecht argument, bovendien ook niet nodig. Bang zijn helpt niemand, daar heb je dit soort drogredenen niet voor nodig om dat duidelijk te maken.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 31 januari 2017 @ 19:00:30 #37
8369 speknek
Another day another slay
pi_168572323
Drogredenen want?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 19:03:02 #38
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168572405
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 19:00 schreef speknek het volgende:
Drogredenen want?
Bliksem is geen mens.
pi_168579134
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 17:47 schreef AnanYaw het volgende:

[..]

Het grappige is dat het vooral de moslimhaters zijn die weer in de slachtofferrol kruipen in dit topic. Maar wel zeuren dat moslims in een slachtofferrol kruipen.
Aannemen dat iedereen die iets op te merken heeft over moslims maar een moslimhater is :')

Wordt dat het woord-van-het-jaar, 'moslimhater'? :W
  dinsdag 31 januari 2017 @ 22:49:10 #40
8369 speknek
Another day another slay
pi_168580111
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 19:03 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Bliksem is geen mens.
Het gaat er natuurlijk om dat iets wat we als volkomen belachelijk achten om bang voor te zijn dat het ons einde gaat betekenen, al 75x zo dodelijk is dan hetgene waar we wel bang voor zijn. Wat de oorzaak is, is verder niet zo belangrijk. Ik vermoed dat er meer mensen de laatste paar jaar per ongeluk onder het gewicht van een dik wijf zijn gestorven dan aan moslimterrorisme in Nederland. Natuurlijk, als er dan een aanslag gepleegd wordt vallen er waarschijnlijk gelijk meerdere doden te betreuren, maar dat geeft eigenlijk alleen maar meer aan dat het de uitzondering op de regel betreft.
pi_168580190
Kan iemand aan mij uitleggen hoe iedere aanslag op een moskee een overduidelijk teken van islamfobie is en een reden om Wilders en de zijnen aan te vallen op de angstcultuur, maar diezelfde mensen die dit beweren met droge ogen kunnen zeggen dat islam niks met terreur te maken heeft? Dat ondanks dat Greet altijd nee zegt tegen geweld op eigen houtje en er genoeg invloedrijke imams zijn die geweld toejuichen vanwege de koran?
pi_168580263
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 22:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Het gaat er natuurlijk om dat iets wat we als volkomen belachelijk achten om bang voor te zijn dat het ons einde gaat betekenen, al 75x zo dodelijk is dan hetgene waar we wel bang voor zijn. Wat de oorzaak is, is verder niet zo belangrijk. Ik vermoed dat er meer mensen de laatste paar jaar per ongeluk onder het gewicht van een dik wijf zijn gestorven dan aan moslimterrorisme in Nederland. Natuurlijk, als er dan een aanslag gepleegd wordt vallen er waarschijnlijk gelijk meerdere doden te betreuren, maar dat geeft eigenlijk alleen maar meer aan dat het de uitzondering op de regel betreft.
Na die aanslagen in Parijs ging onze trein hard op de rem in een weiland en de eerste gedachte van mijn vriendin was terrorisme. Ik heb haar uitgelachen. Ben je trots?
  dinsdag 31 januari 2017 @ 22:57:25 #43
451005 Grems
Clown World
pi_168580400
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 22:50 schreef Glazenmaker het volgende:
Kan iemand aan mij uitleggen hoe iedere aanslag op een moskee een overduidelijk teken van islamfobie is en een reden om Wilders en de zijnen aan te vallen op de angstcultuur, maar diezelfde mensen die dit beweren met droge ogen kunnen zeggen dat islam niks met terreur te maken heeft? Dat ondanks dat Greet altijd nee zegt tegen geweld op eigen houtje en er genoeg invloedrijke imams zijn die geweld toejuichen vanwege de koran?
Omdat wij slecht zijn en de rest goed.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 22:57:29 #44
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168580402
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 22:49 schreef speknek het volgende:

[..]

Het gaat er natuurlijk om dat iets wat we als volkomen belachelijk achten om bang voor te zijn dat het ons einde gaat betekenen, al 75x zo dodelijk is dan hetgene waar we wel bang voor zijn. Wat de oorzaak is, is verder niet zo belangrijk.
Nou ja, dat is het wel. Zoals ik zeg, een blikseminslag is een freak occurance. Kan niemand wat tegen doen. Terrorisme wel. Een bliksemschicht heeft geen intentie om jou te doden. Een terrorist wel. Sterker, hij wil jou doden niet om wat je doet maar simpelweg om wie je bent. Of om wat je zegt, dat kan ook. Het is volkomen logisch en begrijpelijk waarom mensen zich meer zorgen maken over terrorisme dan over bliksem.

Het is beter om te zeggen dat er gewoon sowieso geen reden is om bang te zijn. Er zijn weinig terroristen, wij zijn sterker en beter en zullen ze verslaan.

Daarnaast is het natuurlijk belachelijk dat bijvoorbeeld de premier van Canada deze 'angst' legitimeert.
pi_168580487
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 22:57 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Nou ja, dat is het wel. Zoals ik zeg, een blikseminslag is een freak occurance. Kan niemand wat tegen doen. Terrorisme wel. Een bliksemschicht heeft geen intentie om jou te doden. Een terrorist wel. Sterker, hij wil jou doden niet om wat je doet maar simpelweg om wie je bent. Of om wat je zegt, dat kan ook. Het is volkomen logisch en begrijpelijk waarom mensen zich meer zorgen maken over terrorisme dan over bliksem.

Het is beter om te zeggen dat er gewoon sowieso geen reden is om bang te zijn. Er zijn weinig terroristen, wij zijn sterker en beter en zullen ze verslaan.
Aan de andere kant heb je helaas wel dat de afgelopen jaren behoorlijk wat complotten zijn opgebroken door de veiligheidsdiensten, ook in Nederland. De reden dat ze dit doen en kunnen is toch wel voor een groot gedeelte door angst bepaald. Bliksem kun je niet tegenhouden, aanslagen met een angstcultuur wel.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 23:01:44 #46
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168580521
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Aan de andere kant heb je helaas wel dat de afgelopen jaren behoorlijk wat complotten zijn opgebroken door de veiligheidsdiensten, ook in Nederland. De reden dat ze dit doen en kunnen is toch wel voor een groot gedeelte door angst bepaald. Bliksem kun je niet tegenhouden, aanslagen met een angstcultuur wel.
Er is een verschil tussen angst en een op feiten gestoelde analyse van dreiging. De veiligheidsdiensten gaan van het tweede uit.
pi_168580558
Veel Nederlanders leven in angst. Omaatjes durven de straat niet meer op, durven de deur niet meer open te doen. Door types als

pi_168580618
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:03 schreef DrDentz het volgende:
Veel Nederlanders leven in angst. Omaatjes durven de straat niet meer op, durven de deur niet meer open te doen. Door types als

[ afbeelding ]
Het zijn schoften die het niet verdienen in dit land te mogen verblijven. Helaas pemperen we criminelen in dit land.
pi_168580738
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:01 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen angst en een op feiten gestoelde analyse van dreiging. De veiligheidsdiensten gaan van het tweede uit.
Je kan als veiligheidsdienst nog zoveel willen maar een verkiesbare politicus bepaald je prioriteiten uiteindelijk. Als de politie opereerde op basis van op feiten gebaseerde dreigingsanalyses dan zou de handhaving in het verkeer de afgelopen jaren niet verschoven zijn naar 3km te hard rijden op de snelweg beboetten.
  dinsdag 31 januari 2017 @ 23:19:43 #50
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_168580971
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 23:10 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je kan als veiligheidsdienst nog zoveel willen maar een verkiesbare politicus bepaald je prioriteiten uiteindelijk.
Die heeft niets te zeggen over het opereren van de veiligheidsdiensten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')