welke?quote:Op maandag 30 januari 2017 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
Heb jij ook iets van Tom McRae in je playlist staan?
Deze is inderdaad erg mooi. Mijn favoriet is echter All I Need...quote:Op maandag 30 januari 2017 21:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Misschien wel het beste nummer van Radiohead
quote:Op maandag 30 januari 2017 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
De eerste keer dat ik Tom McRae hoorde, vond ik het helemaal niets. Ben vervolgens meer gaan luisteren en stond nog geen half jaar later vooraan bij zijn concert alles mee te zingen.
quote:Op maandag 30 januari 2017 21:51 schreef Diaan73 het volgende:
De eerste keer dat ik Tom McRae hoorde, vond ik het helemaal niets. Ben vervolgens meer gaan luisteren en stond nog geen half jaar later vooraan bij zijn concert alles mee te zingen.
quote:Op maandag 30 januari 2017 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ooit bij zijn concerten theedoeken gekocht van hem. Die hangen op onze wc-deur, aan de buitenkant.
Als het goed is, komt hij in het voorjaar naar Nederland. Heb ik hem laatst gevraagd op Twitter.
quote:Op maandag 30 januari 2017 21:53 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb ooit bij zijn concerten theedoeken gekocht van hem. Die hangen op onze wc-deur, aan de buitenkant.
Als het goed is, komt hij in het voorjaar weer naar Nederland. Heb ik hem laatst gevraagd op Twitter.
Nou dat ook weer niet, maar ik volg hem wel op Twitter. En ik wil gewoon graag weer een keer naar een concert van hem. De laatste was een paar jaar geleden in Utrecht, in die kerk. Was ook heel bijzonder. Voor mij zat Jan Kooijman en Tom stond op podium. Ik had een prachtig uitzicht.quote:
Niets mis met groepie zijn hoorquote:Op maandag 30 januari 2017 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet, maar ik volg hem wel op Twitter. En ik wil gewoon graag weer een keer naar een concert van hem. De laatste was een paar jaar geleden in Utrecht, in die kerk. Was ook heel bijzonder. Voor mij zat Jan Kooijman en Tom stond op podium. Ik had prachtig uitzicht.
quote:Op maandag 30 januari 2017 21:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet, maar ik volg hem wel op Twitter. En ik wil gewoon graag weer een keer naar een concert van hem. De laatste was een paar jaar geleden in Utrecht, in die kerk. Was ook heel bijzonder. Voor mij zat Jan Kooijman en Tom stond op podium. Ik had een prachtig uitzicht.
peaceman had ook een leuke avond, want die heeft met Carice van Houten gepraat na het concert. Zij had het georganiseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |